22

29 4 0
                                    

Luca's POV

Πάλι την άφησα να φύγει. Γιατί είμαι τόσο δειλός, γιατί νιώθω έτσι? Δεν ξέρω καν τι νιώθω για εκείνη και όταν κοιτάω τα μάτια της μου το κάνει τόσο δύσκολο. Είναι σαν να ξέρω τι θέλω αλλά δεν θέλω να το παραδεχτώ.

"Άφησε με εδώ" μου λέει η Sia κρύα, μου έχει θυμώσει που την άφησα μόνη στο κλαμπ. Σταματάω απότομα το αμάξι χωρίς να την κοιτάξω. Πρέπει να μένει στην ίδια γειτονιά με εκείνη? Βάζω το αμάξι μπρος και προσπαθώ να περάσω το σπίτι της χωρίς να την σκεφτώ. Αλλά τι λέω? Πάλι αυτήν σκέφτομαι. Γύρισε σε πολύ κακή κατάσταση, ίσως θα έπρεπε να τσεκάρω αν είναι καλά?

Σταματάω το αυτοκίνητο λίγο πιο πίσω από το σπίτι της και βγαίνω με προορισμό προς το παράθυρο της. Κοιτάω μέσα και την βλέπω ξαπλωμένη. Είναι καλά, δεν υπήρχε λόγος να ανησυχήσω. Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο της να την σκεπάσω.

"Lucass" την ακούω να μουρμουρίζει. Βλέπει όνειρο με μένα? Κοιτάω το κομοδίνο της, ένα παράξενο περιτύλιγμα που είχε λογικά χαπάκια μέσα. Κάπου το έχω ξανά δει αυτό. Κοιτάω το πρόσωπο της, συνεχώς χαμογελάει και αλλάζει πλευρές. Γυρίζω το περιτύλιγμα για να διαβάσω τι είναι. Αλλά δεν λέει κάτι. Μου θυμίζει πολύ εκείνα τα χαπάκια που έκλεβε από τον πατέρα της όταν ήμασταν μικρά. Αλλά δεν θα έκανε κάτι τέτοιο η Melanie σήμερα. Έτσι?

Ξανά κοιτάω το πρόσωπο της, έχει πάρει μια πολύ ξινισμένη έκφραση και έχει σταυρώσει τα χέρια της. Ποιον κοροϊδεύω? Φυσικά και είναι αυτό το χαπάκι. Την σηκώνω και την βάζω να κάτσει στο κρεβάτι. Είναι τόσο στον κόσμο της, τώρα μερικά δάκρυα τρέχουν από τα μάτια της. Οι κόρες των ματιών της έχουν γίνει μεγαλύτερες από το κανονικό.

"Γιατί το έκανες αυτό" την ρωτάω ενώ προσπαθώ να την βάλω να κάτσει κανονικά. Αλλά συνεχίζει να κλαίει όλο και περισσότερο. Δεν μπορώ να την βλέπω σε αυτήν την κατάσταση. Την σηκώνω και μπαίνω μέσα στο μπάνιο. Την ξαπλώνω στην μπανιέρα και ανοίγω το νερό να πέσει πάνω της. Δεν ξέρω αν βοηθήσει αλλά σίγουρα θα την ξυπνήσει λίγο. Ακουμπάει το κεφάλι από πίσω και κάθεται ήρεμα. Το πρόσωπο της έχει χαλαρώσει όσο κοιτάει το δικό μου. Είναι τόσο όμορφη.

"Lucas, σε θέλω" λέει και ακουμπάει το χέρι μου. Με τραβάει για να μπω και εγώ στην μπανιέρα αλλά κάνω πίσω. Δεν είναι καλά και δεν πρέπει να την εκμεταλλευτώ. Με μισεί, τώρα μιλάει το χαπάκι όχι εκείνη.

"Σε παρακαλώ δεν θέλω να είμαι πάλι μόνη" λέει και μου κάνει χώρο στην μπανιέρα. Κοιτάω τα μάτια της που φαίνεται να το θέλουν πολύ. Πως μπορώ τώρα να πω όχι? Ξέρω πως αυτό που θα κάνω είναι λάθος, αλλά αν είναι η τελευταία φορά που θα την ξανά δω από τόσο κοντά? Χωρίς δεύτερη σκέψη μπαίνω μέσα στην μπανιέρα. Το νερό πέφτει πάνω μας. Όμως αυτό που με τραβάει περισσότερο είναι τα μάτια της. Τα χέρια της ακουμπάνε τα μάγουλα μου και φέρνει το πρόσωπο της πιο κοντά στο δικό μου. Εγώ αδυνατώ να κινηθώ, την αφήνω αυτήν την φορά να κάνει ότι θέλει. Κοιτάω τα μάτια της και μετά τα χείλι της. Πως με κάνει να νιώθω έτσι γαμωτο. Ενώνω τα χείλι μας, το φιλί μας γίνεται τόσο γρήγορα παθιασμένο. Το θέλαμε πολύ και οι δυο. Είναι κρίμα που εκείνη το κάνει επειδή έχει πάρει το χαπάκι.

Βάζει τα χέρια της γύρω από τον λαιμό μου όσο εγώ σφίγγω τα οπίσθια της. Φέρνω τα χέρια μου κοντά στην περιοχή της. Σταματάει το φιλί και μου κάνει σήμα να συνεχίσω. Έπρεπε να σταματήσω εδώ και ώρα, αλλά είναι τόσο δύσκολο να αντισταθώ. Βάζω το χέρι μου μέσα από το εσώρουχο της και ξεκινάω να τρίβω την περιοχή της. Φαίνεται να το απολαμβάνει γιατί ξεκινάει να κουνιέται πάνω μου αισθησιακά. Βγάζω ένα προφυλακτικό από την τσέπη μου (ευχαριστώ Sia) και το βάζω. Μπαίνω μέσα της όσο εκείνη διακόπτει το φιλί μας και κάνει πίσω το κεφάλι της από την απόλαυση. Είναι απλά υπέροχη.

Does Love Even Exist? Where stories live. Discover now