"Muzan ile olan büyük savaşın ardından tam tamına 20 yıl geçmişti. Savaşta hayatta kalan iblis avcıları emekli olmuştu, ben ise Tamayo-san'ın izinden gidip insanlara yardım ediyordum.
Bir gün kapıma hiç karşılaşmadığım biri geldi. Kendisi hasta ve çelimsiz, 30'lu yaşlarında bir erkekti ve benden yardım istemişti. Ona elimden geldiğince yardım etmeye çalıştım ama daha tedavisi bulunamamış bir hastalığa yakalanmıştı.
Onun ismi Kojire'ydi ve hastalığı gün geçtikçe daha da kötü oluyordu, gün boyu yaptığı tek şey yatmaktı. Ona, Tamayo-san'ın bana o günkü sorduğu soruyu Kojire'ye sordum ve kabul etti.
Ona verdiğim kan miktarına rağmen hızlı bir şekilde uyum sağlamıştı, şaşırmıştım. Tamayo-san bile 200 yıl uğraşmıştı. Kojire ve ben Dünya'da kalan tek iblislerdik ve Kojire'nin de insanlara yardım edeceğini düşünmüştüm. Ama yanılmışım..
Kojire iblis olduktan 3 hafta sonra ortadan ansızın kayboldu ve ondan haber alamadım. Onun kaybolmasının üstünden 10 yıl geçtikten sonra, birçok yerde bir sürü insanın sadist bir şekilde katledildiğini öğrendim. Bunu bir insan yapmış olamaz diye düşündüm çünki insanlar ya derin pençe izleri ile öldürülmüştü, ya da "İblis Kan Sanatı" buna sebep olmuştu. Bunu öğrenir öğrenmez, diğerlerine anlatmaya gittim ve olayı onlara bir bir anlattım ama hiçkimse iblisler ile bir daha yüzleşmek istemediklerini, çünki bunun için yaşlı olduklarını söylediler, bir bakıma da haklılar... Tanjiro da aynı fikirdeydi fakat o gelecek nesillere "Hinokami Kagura"yı aktaracağına söz vermişti, ona güveniyorum.
Artık insanlara yardım etmekten vazgeçip Tamayo-san'ın resimlerini çizmeye başlamıştım. Ama derinlerde bir yerde, Kojire'nin büyük bir katliam yapacağını düşünüyorum. Bu yüzden, birliği tekrar toplamak ve dağıtmamanızı istiyorum."Noktayı koyup notu kırmızı bir kurdele ile bağlayıp karganın birine verdi, karga uçup gittikten sonra o da yarım kaldığı tabloduna kaldığı yerden devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimetsu No Yaiba★YENI NESIL★FANMADE
FanfictionHepiniz büyük savaşın nasıl bittiğini biliyorsunuz, Muzan'ı öldürmek için çok fazla can verildi ve kazandılar. Peki ya yıllar sonra bir başka iblis, başka bir savaş başlatsaydı? Bu iblis, Muzan'ın intikamını almak için güçlenmeye başlar, bunun farkı...