8. Bölüm

59 8 10
                                    

Normalde 4

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Normalde 4. Bölümde böyle bir replik olacaktı ama olayın ciddiyeti kaçmasın diye sildim :DDD
Yeni fark ettim, yazım hatası yapmışım ._.
Ve bu arada, Kimetsu No Yaiba yeni sezonun trailerı çıktı, yukarıdaki videodan izleyebilirsiniz ^^
Neyse devamkee!!




Sumihiko kızın başını okşamaya devam ediyordu, iyi olduğuna sevinmiş gibiydi. Kaori'nin gözünden 1-2 gözyaşı süzüldü ve direkt kendini Sumihiko'nun kollarına atıp ağlamaya başladı.

"SUMİHİKOOOO..."

Görünüşü küçük bir çocuğu andırıyordu, ağlamaktan doğru düzgün konuşamıyordu.

"Senin... Herkes senin öldüğünü zannetti, şükürler olsun!!"

Dedikten sonra bir süre daha ağladı ama en sonunda sakinleşti. Sumihiko ona rahatlamış bir surat ifadesi ile bakıyordu.

"Sizi bu kadar endişelendirdiğim için özür dilerim.."

Diyip elini kızın başından çekip omzuna koydu, Kaori hafif tebessüm ederek çocuğun suratına baktı. Kulağındaki küpeleri yeni fark etmişti.

"Sumihiko-kun... Sakın bana top olduğunu söyleme."

"Ne- hayır hayır top değilim! Bu küpeler aile yadigarı.."

Bir süre tartıştılar, iblisin sesleri yakınlaşıyordu. Sumihiko, Kaori'yi koltuk altından kaldırıp yere basmasını sağladı, ardından kıza kılıcı geri verdi.

"Nefes alabiliyor musun?"

"Evet!"

"Güzel, şimdi şöyle saldıracağız: Sen herhangi bir nefes tekniği ile iblisin bütün kollarını tek hamlede kesmen gerek, o sırada ben de boynuna saldıracağım. Anladın mı?"

"Mhm!!"

Sumihiko'nun verdiği taktik işe yarar gibi gözüküyordu. İblisin bir anda önlerinde belirince, ikisi de savaş pozisyonu aldı. Yere doğru sert bir saldırı yapınca Sumihiko havaya sıçradı, saldırmaya hazırlandı. Kaori yerden kayarak saldırıdan kaçınmıştı, kılıcı sımsıkı tuttu ve nefesine yoğunlaşıp saldırdı.

"Su Nefesi 3. Form: Akan Dans!"

Dedikten hemen sonra seri bir şekilde sekiz kolun sekizini de dans edercesine kesiverdi. İblis yere düştüğü sırada Sumihiko saldırıya hazırlandı.

"Ateş Nefesi 1. Form: Bilinmeyen Ateş!"

Diyip yatay bir şekilde kılıcını savurdu ve iblisin boynunu kesiverdi. İblisin vücudu yerde öyle durup yok olurken Kaori hemen Sumihiko'ya sarıldı. İblis yok olduktan sonra yollarına devam ettiler. Sumihiko sağlam adımlarla ilerlerken, Kaori zıplaya zıplaya ilerliyordu. Bir anda bir gök gürültüsü yüzünden Sumihiko irkildi.

"Korkmana gerek yok, galiba Yoshiteru nefes tekniğini kullanıyor."

"Mhm, haklı olabilirsin.."

Bir anda gözüne gelen ışıktan dolayı rahatsız oldu. Sağ tarafına baktığında, güneş yavaştan doğmaya başlamıştı.

Kimetsu No Yaiba★YENI NESIL★FANMADEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin