34.

251 20 0
                                    














- Jamie ! Nyugodj meg könyörgöm ezzel egyáltalán nem segítesz?!- fogtam erősebben kezére .. Megértem hogy aggódik ,de tudja hogy utálom ha ilyen vagyis úgy értem hogy .. ezzel csak azt éri el hogy én és a szülei is lassan olyan állapotba kerülünk mint ő..
- Ne haragudj Pers , de most haragszom rád és magamra is .. az iskola miatt nem tudtam úgy itthon lenni anyáék pedig dolgoztak.. Te pedig .. nem szóltál senkinek hogy rosszul vagy .. 2 hónap telt el .. - fogot fejére majd óvatosan ki rántotta kezét szorításomból..
- Én csak ..csak - álltam fel , majd előre estem . Az utóbbi időben az ételek meg maradnak bennem , helyete szédülök .. nagyon durván ..
- Tudom nem akartad hogy aggódnak de ezzel mást értél el ..
- Jamie , itt az orvos !- sietett James anyukája a szobába , nem sokkal később a doktor is belépett.
















- Jó napot! Hallom hogy a rosszullétek N javultak s mintha rosszabbodott volna . Perselus miért nem kerestél fel ? Mondtam hogy na nem vagy jobban akkor keres fel , lehet hogy komolyabb problémád van !- lépet mellénk az orvos majd segített Jamesel együtt az ágyra ültetni.
- Nem komoly, vagyis a kezdetben azt hittem .. őszintén már én is aggódok egy kicsit..- simitottam hasamra ami az elmúlt időben többször fáj a kelleténél.
- Fáj a hasad ?!- kérdezte a fiatal orvos , aprót bólintottam.
- Megvizsgálak, addig kérem hogy a többiek menjenek ki !- James elég nehezen hagyott egyedül az orvossal , az anyukájának sikerült ki rángatnia a szobából.
- Milyen tüneteik vannak ? Vettél magadon észre valami változást?!- rakta az ágy szélére a táskát a doki.
















- A hányás és hányinger már nem nagyon jelentkezik helyette nagyon sokszor szédülök.. bármikor bárhol meg tudok szédülni úgy hogy a földre zuhanok. Többet eszem mint eddig bármikor és mostanában olyan érzésem van mintha folyamatosan fel lennék puffadva .- jelenleg ennyi jutott eszembe , mást nem igazán vettem észre magamon. Ja de a szexuális éhséget , egyedül voltam itthon nem egyszer kellett magamon könnyíteni.. viszont ezt nem kell elmondani nem fontos..
- Tudom hogy mi történt a családodal a szüleidel, ne haragudj hogy meg kérdem de édesanyád neve mi volt ?!- egy pillanatra szomorúság lepte be magát a szívembe, ahogy anyukám arca újra meg jelenik előttem.
















- Eileen prince volt édesanyám neve!- az előttem álló orvos arcán végig futott a meglepődés ..
- A nagy Prince család leszármazottja vagy ?!- kérdezte , igen az vagyok de mi lőn erről kevés ember tud mivel nem anyám nevét viselem .
- Igen !- bólintottam.
- Óriási varázslók voltak a felmenőid , benned is hatalmas a mágia még úgy is hogy apád egy mugli volt !- lehet igaza van .
- Húzd fel a polodat kérlek a hasadon !- kérte meg Lou idő közben a nevét is meg tudtam .. tettem amit kért .
- Tényleg úgy tűnhet hogy fel vagy puffadva viszont itt szerintem más áll a háttérben..,- gondolkodot el hangosan , majd hasamra tett egy sztetoszkópot .
- Ahogy gondoltam , millióból az egyetlen de valószínűleg helyes a felvetésem. - lépet hátra Lou .

















- Perselus , mit tudsz arról hogy ha egy egyén óriási mágiával rendelkezik , képes olyanra ami ésszel felnem foghatatlan ?!- ezt a kérdést most őszintén nem értem , mit akkar ez jelenteni .,
- Elnézést fogalmazok kicsit máshogy. Tudtál e arról hogy a varázs világban nagyon de nagyon ritkán férfi is ki tud hordani egy gyermeket ?!- megfáztam a fejemet hiszen ez lehete.. várjunk , ez most hogy kapcsolódik ide ..
- Az a kis dudor ott nem puffadás , nagyon nagy a valószínűsége hogy Perselus te gyermeket vársz !

Azelőtt és ismét Where stories live. Discover now