Hogy a fenébe került ide Lily... Persze anyám arcán is észre veszem hogy ő se érti ezt az egész dolgot.
-Lily te hogy kerülsz ide? - kérdem idegesen.
-Volt egy fura érzésem és el mentem Pershez vagyis nem hozzá csak a házhoz ahol el de nem volt ott senki. Teljesen üres volt a ház. - mondja aztán tekintete Persre vezeti.
-Hogy került ide? - kérdi persze hangjában nem együtt érzés van hanem féltékenység. Egyáltalán nem értem miért van itt és mi jóga van ilyen hangon beszélni róla.
-Nem igazán látom értelmét hogy ezt az orrodra kössem. Ha meg tennéd jó lenne ha most el mennél. -mondom neki mire kicsit meg lepődve de távozik.Újra Perst figyelem, nem tudom mikor ébred végre fel de el akarok menni vele egy kicsit sétálni és pár dolgot vásárolni
Nemsokára itt az iskola és szeretnék körül nézni. A fotelből figyelem tovább kicsit kényelmesebb és ugyanúgy látom. Nem telt sok időbe mire ébredni kezdet, hát istenem hogy milyen édes volt. Mint egy kismacska úgy nyújtózott meg kell zabálni. Aztán tekintete meg akad rajtam mire vörösé válik arca.Lily szemszög :
Őszintén James valahogy nagyon az esetem egész évben próbáltam közel kerülni hozzá. De mindig csak Pers volt az aki mellett volt. Igaz hogy Pers és én "barátok" voltunk de ennek vége. Látom hogy néz Jamesre hát kösz de abból nem eszik az enyém lesz. Dumbledor még nyár elején fel kereset.
Igen valahogy az ő megbízottja lettem, igazából Persel akar csinálni valamit de nem tudom mit. Észre vette hogy engem meg érdekel James úgy szövetséget kötöttünk. Azt a hírt kaptam hogy magához vitte James őt is és az anyját is persze az apja miatt. Enyhén durva dolgot tudtam meg erről vagyis hogy Dumb mit tett az apjával.
Őszintén nem akarok ellene kerülni, még hogy nekem is olyan éltem legyen hát kösz nem. Vagyis most útban vagyok James felé, van kedvem oda menj csak azt a kiss... nem akarom látni. Persze ami ott fogad nem kicsit volt na szar látni. Ott ült figyelve Perst James... Azok a szemek ahogy figyelte engem kellene így figyelnie. Persze amint észre vett rögtön az a furcsa hangnem felém.
Ne aggódj egyszer úgyis az enyém leszel. Indulok újra el haza persze először jelenteni kell...
YOU ARE READING
Azelőtt és ismét
FanfictionSziasztok ugye írtam a HarryxDraco könyvet aztán képbe jött ez a páros. Nagyon nagy kedvet kaptam tehát itt folytatom James és Piton szerelmi történetét