23.

355 25 1
                                    


Tobias Piton szemszög :

2 év telt el azóta hogy Perselus meg született, egyszerűen ez a gyerek elképesztő. Nagyon okos és nagyon ügyes, kicsit aggódom. Nem miatta hanem magam miatt az utóbbi időben nagyon furcsán éreztem magamat. Mintha hirtelen düh lett volna úrá rajtam. A legrosszabb hogy Elieen elmondása szerint olyankor Perselusal nagyon nem voltam jó. Furcsállom azt is hogy nem emlékszem ezekre. Nem akarom magamtól őket el lökni..

Elieen Prince :

Az utóbbi időben Tobias nagyon furcsán viselkedett. Mintha teljesen más ember lenne, azt mondja nem emlékszik a cselekedeteire. Hiszek neki mert tudom milyen ember aggaszt nagyon aggódom érte. Olyan mintha valaki irányítaná, ki kell deríteni még nem késő.

....
Vissza a jelenbe.

Ezek a képek melyek előttem vannak. Szemeimből csak úgy hullanak a könnyek. Tehát apa szeretet minket, de mégis mi a fenét történt utána. Semmit nem tudtak meg arról ki is tette ezt.

Amióta anya meghalt eltelt egy hét, ez a csomag amiben ez a gömb vagy mi is volt tegnap jött. Nekem volt címezve és anya neve volt rajta nem tudtam mi is lesz benne.

Nem igaz hogy apát végig rossz embernek hittem.. Nem az ő hibája volt. Csak tudnám hogy ki tette ezt a családunkal és miért..

-Pers! Minden rendben? - kérdi James majd magához húz. Mellettem volt végig, igazán azt se tudom mi történt..
-Minden rendben. Meddig nem voltam magamnál?- kérdem szemébe nézve.
-Úgy egy percig. Mi történt? - pedig nekem sokkal hosszabb időnek tűnt, gondolkodok el.
-Nem apa a hibás. - mondom neki egyhangúan.
-De hát ő ölte meg az édesanyád. - mondja.
-Igen de nem ő tette. - mondom majd felé nyújtom a gömböt,remélem ő is meg tudja nézni...

Azelőtt és ismét Where stories live. Discover now