- Fiúk .. Istenem Pers .. Menj arrébb James !- rohant be a házba Jamie anyukája .
- Mióta tart a szülés?- kérdezte aggódva .
- Körülbelül félórája , próbáltam azt csinálni amiket a könyvben olvastam.. Anya ugye nincs semmi baj ?!- Jamie hangja teljesen megváltozott.
- Nagyon vérzik de ebben az állapotban normális, nagyon ügyes voltál kisfiam ! Pers figyelj rám most , még egy hatalmas nyomás és itt lesz a gyermeked !!- szorított térdemre erősen .
- James menj mellé , szüksége van rád !- szerelmem bólintott majd mellém sietett .
- Nagyon de nagyon ügyes vagy édesem , mindjárt szülők leszünk!- fogott erőtlen kezemre majd fejemre csókolt . Nem lehetett olyan jó érzés hiszem patakokban folyik rólam a víz .
- Pers .. most nyomj egy hatalmasat!- szólt rám , próbálom teljesíteni amit mond .
- Hah..ahh..- ..
- Mindjárt vége ! Pers mindjárt vége , bírd ki kérlek !!- fogott erősen Jamie.....
- Kisfiú ! Kisfiú született , istenem hogy mennyire imádnivaló ! - végre megérkezett annyi időt vártunk és végre itt van.
- Re..rendben van ?! Ugye.. ugye minden tagja a helyén.. van ?!- ejtettem vissza fejemet.
- Minden rendben van vele , teljesen épp és egészséges ! - lépet mellém Jamie anyukája .
- Kis herceg valaki már nagyon szeretne látni téged ! James segíts Pers-nek felülni !- hálásan szerelmemre néztem .
- Tessék , édesem !- adta lassan kezembe a csöpp kis testet. Jamie keze át fonódott rajtam , így már nem annyira félelmetes.
- Istenem hogy mennyire gyönyörű baba ! Jamie ugyan úgy néz ki mint te ..- néztem szerelmemre egyből számra hajolt .
- Ugyan olyan mint az anyja , gyönyörű és imádnivaló !- simitott fiúnk arcára .- James menj apáddal és mosátok meg a fiadat . Ne aggódj apád már járatos ebbe , én segítek megtisztítani Pers-t .- hálásan néztem rá .
- Kicsikém anyát mindjárt láthatod !- csókolt újból ajkamra majd lassan felállt s kezébe vette fiúnkat .
- Perselus nagyon büszke vagyok rád , elképesztően ügyes voltál! Annyira boldoga vagyok hogy egy unokát adtál nekünk!- simitott izzadt homlokomra .
- Én csak .. szeretem őket és ez a legfontosabb .- néztem Jamie-re ahogy mosdatja a kicsit.
- A nevét tudjátok ?!- segített felülni az ágyba .
- Azt beszéltük hogy ha fiú lesz akkor a Hadrian nevet fogja megkapni ..- ahogy meg láttam nála jobban senki nem érdemelné meg ezt a nevet.
ESTÁS LEYENDO
Azelőtt és ismét
FanficSziasztok ugye írtam a HarryxDraco könyvet aztán képbe jött ez a páros. Nagyon nagy kedvet kaptam tehát itt folytatom James és Piton szerelmi történetét