- Kicsikém mindjárt felébresztettem " anyát" csak hadd aludjon még egy kicsit.. keveset aludt az éjjel. - már megint így szólít. Tudja hogy nem szeretem ezt a megnevezést olyan .. gyalázatos. Nincsen semmi bajom a nőkkel az anyákal csak hogy én nem vagyok az . Igen tudom hogy szültem egy gyönyörű egészséges kisfiút. Viszont attól még nem lettem nő csak egy kisebb időre..
- Késő már Jamie .. hallottam amikor kimásztál az ágyból. Szerintem még gyakorolnod kellene a csendes ébredést. - fordultam szerelemeim felé. Hadrian ahogy meglátott egyből mozogni kezdett az apja kezében. Alig lett két hetes de már most olyan okos és nagy .. gyönyörű. Istenem mi lesz majd amikor az idő még jobban felgyorsul körülötte. Azt akkarom hogy elég időnk legyen így együtt amíg nekünk kell rá figyelnie.
- Óvatosan ! Mindjárt oda mehetsz csak hadd ébredjen fel any.. - össze találkozott tekintünk mire egyből elhallgatott a gyávája .
- Hát szia egyetlen szemem fénye!- öleltem magamhoz a kacagó kicsit.. annyira hálás vagyok érte de tényleg aggódom az idő miatt. Jamie anyukája felhívta a figyelmemet arra hogy különös Hadrian mennyire gyorsan tanul. Szerinte egy zseni a fiam, ami persze dicséretnek számít szerintem..- Persze engem már nem is veszel figyelembe..- nézet rám szomorúan Jamie.. azt vettem észre hogy mióta a fiúnk megszületett ő is gyereké vált újból.
- James.. - húztam arrébb pólómat ..
- Mi az .. - támaszkodott kezére.
- Kérlek ülj mögém.. fáj így a hátam. - tudtam hogy erre egyből ráfog harapni.
- Ez kellene nekem minden egyes reggel.. Ahmm annyira jó az illatod!- hajolt nyakamba Jamie.
- Ne csinálj semmi rosszat.. minket nézz a fiúnk. - annyira zavarbaejtő ahogy azok a smaragd szemek minket néznek.
- Ne agyalj ezzen úgy se fog emlékezni rá . - ugye ezt most gondolta komolyan.. szerencsétlen gyerek már a második hetében traumatizálodik .
- Jamie.. - fordultam hátra idegesen.
- Édesem csak vicceltem ..- csókolt fülem mögé . Tudom hogy nem hülyéskedet tényleg komolyan gondolta...
- Inkább menj le segíts a szüleinek..- próbáltam arrébb húzódni ami mit mondjak nem sikerült.
- Csendben maradok és nem csinálok semmi rosszat csak ne küldj el ..- húzott erősebben magához..- Shh semmi baj Hadrian!!- simitottam sírós arcára.
- Apa és én szeretjük egymást nem történt semmi baj ! - csókoltam homlokára.
- Megnyugodott!- lepődött meg Jamie persze hogy hiszen az én fiam.
- Olyan mintha értené azt hogy mit mondunk neki .- na jó nem értem néha Jamie gondolatait.
- Gondolkodik mert egy kisember.. - néztem rá enyhén ideges arccal .
- Nem úgy értem.. Nagyon kicsi még mégis akármit mondunk neki már értelmezi ..- ez igaz viszont fogalmazhatott volna érthetőbben .
- Fiúk kész a reggeli . - nyitott be Jamie anyukája.
- Elnézést ha megzavartam az etetést.. - tudja hogy milyen sokszor a fia zavar nem pedig ő..
- Most fejezte be nem baj ha addig ..- nem is engedte hogy elmondjam már sietett is elém ..
- Büfiztettem amíg meg reggeliztek . - vette át óvatosan a kis csomagot.
- James! Figyelj oda rájuk és ne legyél a párod terhére ..- egyáltalán nincs a terhemre csak néha kicsit sok.
KAMU SEDANG MEMBACA
Azelőtt és ismét
Fiksi PenggemarSziasztok ugye írtam a HarryxDraco könyvet aztán képbe jött ez a páros. Nagyon nagy kedvet kaptam tehát itt folytatom James és Piton szerelmi történetét