Tobias Piton szemszög :
Lassan már több mint 3 éve együtt vagyunk, 1 éve a feleségem nem tudom el mondani mennyire boldogok a minden napjaim. Elieen elképesztő nő, sokszor el gondolkozom azon hogy, miért is engem választott.
Az utóbbi időben kicsit másabb, rosszul van sokszor és többet alszik aggódok érte egy kicsit. Ha nem fog javulni ki fogom hívni az orvost hozzá, vagy lehet már ma kihívóm. Nem jó őt így látni, mindig mosolyogva van körülöttem de manapság szomorú vagy nem is tudom fáradt az arca és olyan bús.
Szóltam neki hogy el megyek az orvoshoz, persze mondta hogy nem kell mert semmi baja. Hát ja ezt ő hiszi de én aki látom már kevésbé.
Sietek mert minél hamarabb haza akarok érni hozzá. Véletlenül neki mentem valakinek, aki kicsit furcsa volt utána. Nem akarta elengedni a kezemet de kihuztam a kezei közül.
Úgy félóra után haza értem az orvosal Elieen éppen a mosdóból sétált vissza a szobába. Mellé sietek és segítek be menni a szobába.
Az orvosal helyet cseréltünk én mint vártam amíg ő bent vizsgálta a feleségem.
Nem telt sok időbe mire kilépet az ajtóból mosolyogva majd elköszönt és elment ezt nem értem.
Be szaladtam a szobáb Elieen az ágyon ülve sírt. Meg ijedten nem értem miért sírt.
-Mi a baj? Valami rossz hír? - kérdem aggódva
-Dehogy rossz ezek öröm könnyek. - mondta majd hasára mutatott. Kellett pár perc mire rá jöttem, mosolyogva megöleltem azt hiszem ebben a pillanatban én vagyok a legboldogabb férfi a földön.
YOU ARE READING
Azelőtt és ismét
FanfictionSziasztok ugye írtam a HarryxDraco könyvet aztán képbe jött ez a páros. Nagyon nagy kedvet kaptam tehát itt folytatom James és Piton szerelmi történetét