-Még is ki a mocskos? - ismétli meg újra. Egyre jobban közeledik felém, nincs menekülő utam egyre jobban húzom össze magamat.
-Miről beszélsz már megint Perselus! - emeli fel arcomat, mire egy emlékép jelenik meg előttem.-Mégis miről beszélsz Perselus! - kérdi apa dühösen.
-Varázslat nem létezik! Ezerszer megmondtam már! - mondja és emeli kezét a magasba. Anya elém ugrott őt kapta az ütés. Ezek utána felejtettem el a varázslást 5 éves lehettem amikor ez történt. Furcsa hogy most emlékszem rá, félelem.-Ne kérlek ne bánts! - mondom sírva az előttem álló személynek .
-Miért bántanálak? - kérdi az ismerős hang. Felnézek rá, nem érdekel tudom hogy pont az ellen tettem hogy ne érjen hozzám. Kell most az érintése olyan megnyugtatto.Oda kuszom hozzá és át ölellem, ő nem az apám. Csak a szemei amik félelemmel töltenek el olykor.
-Mi a baj Pers? - rögtön fel is ugrok a név hallatán már megint.
-Semmi baj igazán, menjünk. - mondom és állok föl. Vissza húz..
-Nem engedek ilyen könnyen. Először is mi volt az hogy "mocsok" aztán miért fagytál le. Aztán azt kérted hogy ne bántsalak majd megölelltél. - mondja..-Zavar hogy egész nap nem is szóltál hozzám a reggeli után.. - csináltam valami rosszat? - kérdi aggódó hangon.
-Ez nem a te hibád, az egész miattam van. Nem kellett volna találkoznunk. - próbálok elmenni innen. Tudom hogy ha tovább maradok kihuza belőlem..-Nem mész sehova. - fogja meg újra kezemet. - Miért lennél te bárminek az oka? - kérdi és arcomat magafelé fordítja szemébe kell néznem. Azok a szemek, innen nincsen vissza út.
-Na halljam szépen mi is ez a badarság. - nem tudok ellenállni miért?
-Az egész az én hibám, nem kellett volna találkoznod velem. Én csakis rosszat fogok hozni az életedbe. - dühös nagyon dühös az arca. Szemei lyukat égetnek bennem. Gyorsan elnézek de újra vissza fordít maga felé.-Ki a fene mondta ezt a hülyeséget? Várj kitalálom biztosan az apád. - itt le sütöm szememet. - vagyis igaz ő mondta.
-Perselus te fény vagy az életemben nem pedig a sötétség. A bajt nem mi akarjuk de néha mi miattunk történik. Nem miattad. Érted! - mondja, nem nem.
-Az apád hülye, te egy csoda vagy nem átok, nem vagy mocskos a legg tisztább ember vagy. Csak amiat a hülye ember miatt hiszed hogy nem. Én tudom hogy más vagy mint a többiek.
Viszont ezt a témát itt lezárom indulás a gyengélkedőre. - mondjaHonom alá fog és úgy segít menni, én nem értem amit mondott. Apának van igaza eddig ahol jártam vagy "barátkoztam" utána mindig baj volt. Jamie nem értem, miért csinálja ezt az egészet, lassan de tényleg nem fogom elengedni. Ez nem történhet meg, el kell engednem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azelőtt és ismét
Hayran KurguSziasztok ugye írtam a HarryxDraco könyvet aztán képbe jött ez a páros. Nagyon nagy kedvet kaptam tehát itt folytatom James és Piton szerelmi történetét