31. (18+)

576 27 0
                                    






- Jamieh ..- szaladt ki ajkaim között , nem bírom azt amit csinál.
- Igen , pici ?!- hajolt el tőlem majd felém magasodva mélyen a szemembe nézett.
- Énh ..- próbáltam rendesen beszélni de egyáltalán nem sikerül .
- Mond pici ! Mi a baj ?- kérdezte közben a szája oldalán megjelent egy igen furcsa mosoly.
- Én - én ..- Perselus miért nem tudsz egy rendes mondatot kinyögni.
- Pers ! Akarlak !- mondta James és arca egyre jobban sötétedet..
- Mi ?!- kérdeztem meglepődve.
- Mit nem értesz?!- kérdezte vágytól teli hangal.
- Áll a farkam már rád !- mondta mire a fejem szerintem felrobbant.

- Hey ! Pers hallod !! Ne ájulj el itt nekem ! Néz szépen a szemembe. - mondta és arcom maga felé fordította  . Mégis hogy mondhatott ennyire perverz dolgot nekem , így is zavarban vagyok .
- Ne haragudj hogy így fejeztem ki magamat !- mondta és enyhén rám feküdt, éreztem kemény tagját . Mégis miért van ilyen állapotban ,tőlem biztosan nem lehet..
- Jamie?!- néztem el válla felett .
- Igen , Pers ?- kérdezett vissza lágy hangon .
- Miattam van , hogy hogy ott...- nem .. képtelen vagyok és kérdezni , ez anyira zavarba ejtő.
- Ki mástól szívem . Látod ezt okozod nekem a tudtod nélkül . Ahogy érzem te ugyanúgy vágysz már rám .- mondta és hirtelen ért kezével a legnemesebb részemhez .

- Ahh ...- szaladt ki ajkaim közül ez a nem igazán szép hang , kezemet rögtön oda kaptam .
- Istenem Pers, mi volt ez az édes hang! Enged hadd halljam többször !- mondta és kezet elvette szám elől majd mély csókba hívot. Mocorogni kezdtem alatta ami láthatóan nem tetszett neki .
- Pers! Ne mocorodj mert itt helyben teszlek meg !- mondta mire abba hagytam amit csináltam . Nem amiatt amit mondott hanem azért mert nem tudom mit jelent .
- Nem is baj édesem ha nem érted !- mondta nevetve , majd újra féltve őrzött kincsemre tette kezét.
- James ..- húztam el nevét ami valószínűleg nem tetszett neki ..

- Nem bírom tovább .- mondta majd hirtelen olyan hűvösnek éreztem magamat odalent. Felemeltem fejemet és azzal kellett szembesülnőm hogy Jamie le szakította a nadrágom. Most ezt miért kellett ez volt a kedvencem , így hogy fogok haza menni ..
- Ne aggódj te buta , varázslatal újra a régi lesz . Engem viszont most ez az édes dolog foglalkoztat!- mondta mire lábam terpeszbe tette és tagom felé rohamosan közeledett. Nem tudtam mást tenni lábamat gyorsan össze zártam ezzel pedig a feje beszorult.
- Pers ! Engedj el , nyisd szét a lábad!- mondta mire csak megráztam a fejemet. Nem kellett sok idő mire a lábamat lassan újra szét nyitotta , most a kezemet kaptam tagom elé.



- Mindjárt a mennyekben fogod érezni magadat!- mondta majd kezemet elhúzta és hasamon tartotta . Feje egyre jobban közeledett merevedésem, felé majd hirtelen nyelte el az egészet.
- Jamiehh !- szaladt ki belőlem , mi ez az érzés .. egyre jobban érzem ahogy alhasam lüktet .. James egyre gyorsabban mozog rajtam ez annyira... Nem kellene ezt csinálnia ... Hirtelen engedte el kezemet én pedig rögtön próbáltam magamtól ellökni ... Érzem hogy valami furcsa akkar belőlem feltörni ..
- Jamiehh hagyhd abbha !!- mondtam lihegve de ugyanúgy folytata. Aztán csak gyorsított ... Érzem hogy hogy ... Gyorsan el löktem magamtól .. Így is a gyönyörű arcát az én fehér váladékom beterítette  ...



- Nehh haragudhj !- mondtam nehezen majd lassan felültem és arcáról le töröltem a nem oda illő dolgot ... Amint az arca újra tiszta lett megint vissza nyomott a földre ..
- Ennyire édes teremtményt mint te ...- mondta és megcsókolt újra. .

Azelőtt és ismét Onde histórias criam vida. Descubra agora