28.

348 28 0
                                    



Újra itt vagyok Jamesnél , őszintén aki megátkozot tudta hogy mennyire gyenge a testem. Mit mondjak ahiz képest hogy huh szerintem semmi bajom .. minden egyes nap vért hányok és az ételt is belém kell tuszkolni. Nem akkarok itt maradni , hiszen rájuk is csak a rosszat hozom. Tudom hogy nem mehetek el innen mégis rossz azt látni ahogy a többiek rám néznek. Félek attól hogy tényleg bajuk esik .. főleg Jamie..

Annyira keresi az elenszert annyira látszik rajta hogy fáradt mégse pihen. Valahogy rá kell vennem , van is egy tervem hogy hogyan kellene rá vennem.

Nehezen lepkedve jött be a szobába az arcáról le tudom olvasni a mai eredményeket. Nem számít a lényeg hogy most pihenejen. Az ágyam mellett van egy szék oda ült le majd engem figyelt.

Magam mellett megpakoltam az ágyat , ezzel jelezve hogy azt akkarom hogy mellém jöjjön. Persze csak fejét rázta , most komolyan ennyire félt? Azért nem vagyok egy porcelán baba nem kell ennyire óvni.

- Jamie kérlek gyere mellém , fázok !- mondtam mire rögtön felállt és mellém feküdt . Tessék tudom én hogyan vegyem rá a dolgokra , és hát vágytam rá hogy itt legyen mellettem. Nem szeretem megmondani neki az érzelmeim de tényleg szeretem. Főleg hogy most annyira érezni akkarom a közelségét. A múltkori beszélgetés óta valahogy könnyebben tudok nyílni felé.

Betakart engem és magát is mellkasomra dőltöte fejét és elég hamar el is aludt . Annyira jó hogy itt alszik rajtam és érzem magamon . Hülyén hangzik viszont kellemes számomra ez a közelség . Lehet hogy most az átok jól is jött , valahogy közel akkarok kerülni hozzá.

Azelőtt és ismét Onde histórias criam vida. Descubra agora