13.

413 35 0
                                    

Reggel kicsit nehezen ébredek fel, fáj a hasam. Persze valahogy fura helyen találom magamat. Jamie ölében hogy a fenében. De csak a fejem van ott lassan fordítom felé fejem, mire mosolyogva néz rám. Most nincs rajta a szemüvege.
Eddig így még nem igazán láttam. Olyan elképesztően néz ki.

-Hogy aludtál? Fáj valamid? Kell gyógyszer? - teszi fel a sok kérdést egyszerre. Lassan ülök fel, amiben persze segít és a hátam mögé rák egy párnát.
-Semmi bajom, azt mondtad este hogy anya itt van. Hol van? - kérdem. Mire kicsit dühös lesz. Na megint miért.
-Hülye vagy??!! Miért csináltad azt tegnap és ha meghaltál volna akkor mi lett volna, hah?? - kérdi.
-Akkor annak kellett volna történnie, anyát kellett menteni. Többet ér az ő élete mint az enyém. - mondom mire magához húz és erősen meg ölel.
-Minden élet egyenlő, ezt fogad el a te életed se kevesebb se több másénál. Elhiszem hogy anyukád akartad menteni, de a te életed nem kerülhet veszélybe. Nem fogom engedni soha.! - miért ne engedné.
-Anyukád biztonságban ott van a másik szobában alszik. Ne is járjon a fejedben hogy oda mész ma egész nap feküdnöd kell. - de látni akarom anyát.

-Neki is nehéz napja volt tegnap hagyjuk pihenni. Úgy is ide fog jönni amikor felébred. - mondja nyugodtan, még mindig ölel.
-Te miért voltál ott? Mondtam hogy ne gyere nem akartam hogy közöd legyen ehhez. - mondom elhuzodva.
-Ugye ezt te se gondoltad komolyan?? Tényleg azt hitted hogy csak úgy hagyom hogy megölesd magadat? Anyáékal a suli utolsó hetében találkoztam, mindent elmondtam rólad. - mi miért csinálja ezt velem komolyan ő - ő..
-Ne aggódj, ők tudod hogy nem olyanok, így tehát követelek és amikor hallottam a zajt rögtön be mentem. Ott feküdtél véresen azt hittem elveszitelek. - de.

-Soha többé nem csinálhatsz ilyet  még értetted?!! Amúgy meg itt fogtok élni amíg anyukád újra nem lesz a régi önmaga. - nem.
-Nem lehet nem akarok a terhetekre lenni.
-Ugye tudod hogy te soha nem lennél teher számomra. - mondja és a nyakamba csókol. Várjunk mi van a nyakamba csókolt!?
Idegesen hajlok el tőle, természetesen teljesen vörös arccal. Ahogy rá nézek egy büszke mosolyt látok. Nem tudom mire annyira büszke..

Azelőtt és ismét Onde histórias criam vida. Descubra agora