Tobias Piton szemszög :
Az utolsó hónapban tart Elieen, gyönyörű hónapok vannak mögöttünk. Egyszerűen elképesztő ami velünk történik, láthatam ahogy a gyermekünk növekszik.
Elieen szerint fiúnk fog születni, amikor rá kérdeztem azt mondta megérzés. Őszintén ha fiú ha lány én ugyanúgy örülni fogok neki. Nagyon nehezen kell fel már az ágyból igaz akkora már a pocakja hogy bármelyik pillanatban megszületthet a gyermekünk.
...
Fájások, csak ennyi amit most hallok, Elieenél megindult a szülés. Nem akkarom így itthon hagyni de az orvosra szükség van most.
Nem telik sok időbe mire a városba érek, az orvosi rendelő felé szaladok. Amikor is egy ismeretlen belém jön, olyan ismerős ez a helyzet. Egy pillanatra megállok és bocsánatot kérek majd újból a célom felé sietek.
Itt ülök a szóban kívül és halom ahogyan szerelmem fájdalmasan sikít. Nem lehetek bent, az orvos és az ápolók segítenek most neki.
Nem telt sok időbe amikor is egy magas hangot hallottam hirtelen. Gyorsan az ajtó felé kaptam a fejem, nem sokkal később az orvos lepet ki rajta egy fehér pólyával a kezében. Vagyis megérkeztett.
-Gratulálok kedves apuka. Fia született. - istenem egy fiú hogy mennyire boldog vagyok, lassan a kezembe adja az apró testet. Ahogy megláttam nem tudtam szóhoz jutni a könnyeim is eleredtek.Egyszerűen gyönyörű ez a kisbaba, hófehér puha bőre van és gyönyörű fekete haja. Az édesanyjától örökölte ezt a szépséget, annyira boldog vagyok.
Lassan a kezemben a csöppségel indulok be Elieenhez......
KAMU SEDANG MEMBACA
Azelőtt és ismét
Fiksi PenggemarSziasztok ugye írtam a HarryxDraco könyvet aztán képbe jött ez a páros. Nagyon nagy kedvet kaptam tehát itt folytatom James és Piton szerelmi történetét