𝐖𝐲𝐝𝐚𝐥𝐨𝐧𝐲 | 𝐑𝐚𝐮𝐥 𝐃𝐚𝐧𝐳𝐚𝐧𝐨

1.3K 39 30
                                    

POV. Raul 」

Szłem w stronę jednego z nowo założonych barów. Po wydaleniu z policji, dużo tutaj przychodziłem, żeby zatopić wszystkie złe myśli w alkoholu. Teraz idę tam, aby obmyślić plan na kasyno.

☾ ⋆*・゚:⋆*・゚

Siedziałem pół upity w barze, gdy nagle podszedł do mnie jeden z pracowników.

- Pan policjant tutaj? - spytał z lekkim zdziwieniem.

- Tak... - spojrzałem na niego - Co w tym dziwnego?

- Nie można być chyba pijanym na służbie... - mruknął.

- Widzisz na mnie mundur policyjny? - spytałem sarkastycznie.

- No nie... - odpowiedział zmieszany - Ale może Pan pójść po wyjściu z baru, a ja nie chce mieć jakiś problemów u policji...

- Nie będziesz miał. Nie pracuje już w policji - odpowiedziałem poważnie.

- Nie? - spytał zdziwiony - Ale dlaczego?

- Za dużo, aby opowiadać... - mruknąłem.

Pracownik zamyślił się na chwilę, po czym się uśmiechnął.

- Zapraszam za mną... - odezwał się do mnie, po czym ruszył gdzieś na zaplecze.

Wstałem i lekko się chwiejąc, poszedłem za nim. Gdy weszliśmy do jakiegoś pokoju, zamknął drzwi.

- Co ja tu robię? - zapytałem, a po chwili zacząłem się rozglądać po pomieszczeniu.

- Mam dla Pana pewną propozycję... - odpowiedział z uśmiechem.

☾ ⋆*・゚:⋆*・゚

Nadal się dziwię, że to wszystko pamiętam. Zaśmiałem się, a po chwili wszedłem do baru, gdzie od razu ruszyłem w stronę zaplecza.

- Cześć Wam - przywitałem się z uśmiechem.

- Hej Raul - przywitał się "szef gangu".

- Jaki jest plan? - spytałem.

- Już Ci mówię... - odpowiedział mi James, a po kilku minutach znałem już cały plan.

.⋆。⋆☂˚。⋆。˚☽˚。⋆.


Zgłosiłem się na negocjatora, dlatego czekałem na policję, która po chwili była już przed kasynem.

- Dzień dobry. Będę Waszym negocjatorem. Dante Capela z tej strony, numer odznaki to... - chciał coś powiedzieć, lecz mu przerwałem.

- My się znamy... - zdjąłem maskę.

W dupie miałem to, że widzą teraz moją twarz.

- Raul? - zapytał zdziwiony.

- We własnej osobie... - odpowiedziałem mu z uśmiechem.

𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐇𝐎𝐓𝐘 ;; 𝗳𝗶𝘃𝗲𝗰𝗶𝘁𝘆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz