「 POV. Erwin 」
Gdy mieliśmy wypić fiolki, zdałem sobie sprawę, że nie mogę tego zrobić. To nie tak, że nie chce jej wypić.
Ja jej po prostu nie mam.
Zacząłem myśleć, co się z nią stało. Miałem przecież dwie!
Dla siebie i... Vasquez'a...
No tak... Jedna została rozlana, a drugą wypił wcześniej wspomniany chłopak.
Gdy inni pili, podniosłem rękę do góry, aby myśleli, że ja też ją pije.
- Erwin... Chodź tutaj na chwilę... - powiedział Vasquez, podchodząc do mnie.
Starszy skuł mnie, po czym zaczął przeszukiwać.
- Ej! Co Ty robisz?! Rozkuj mnie!
- Vasquez - odezwał się Carbonara - co Ty robisz?
- Wydawało mi się, że on nie pił.
- Piłem! Wypiłem ją! - krzyknąłem.
Vasquez przestał mnie przeszukiwać.
- Czyli jutro pogrzeb Kui'a? - spytał Laborant.
- Tak - odpowiedziałem szybko, poprawiając swoje ubrania - jutro o 20:00 się spotkamy i odprawimy pogrzeb.
- Policje też zapraszamy? - spytał Carbo, pisząc coś na telefonie.
- Nie wiem, możemy w sumie. Już i tak mam w to wyjebane czy tam będą czy nie - wzruszyłem ramionami.
Po chwili dostałem powiadomienie, że Carbo opublikował coś na twitterze. Wszedłem w tweet'a, a później dałem mu like'a.
✎ Nicollo Carbonara
Dzisiaj, czyli 29 maja zmarł Wam wszystkim znany Kui Chak. Jutro o 20:00 odbędzie się jego pogrzeb. Serdecznie zapraszamy bliskie osoby zmarłego, oraz policje (Wy akurat nie musicie przyjeżdżać). Będzie można wygłosić mowe i pożegnać się ze zmarłym. Trumna będzie otwarta.
Po tym wpisie ja, jak i inne osoby z zakonu dostaliśmy masę wiadomości z kondolencjami. Dużo osób pisało również, że Kui był wspaniałym człowiekiem i to smutne, że spotkał go taki okrutny los.
- TY SPADINIARZE DO MNIE NAPISALI - krzyknął Carbonara.
- SERIO? - odkrzyknąłem, podchodząc do niego.
〔 POCZĄTEK CZAT'U - Spadino 〕
Razem z innymi chcemy powiedzieć, że bardzo nam przykro straty Kui'a. Pomimo tego, że jesteśmy wrogami to wiem, jak to jest stracić kogoś bliskiego/ważnego dla nas.
Pamiętajcie, że nasza wojna nadal trwa. Możemy ją jednak zawiesić na czas nieokreślony.
Jeśli pozwolicie, to też pojawimy się na pogrzebie.
Wiecie, aby pożegnać serdecznego Kui'a.
Jasne. Możecie się pojawić na jego pogrzebie pod warunkiem, że nic nie odjebiecie.