1.Bölüm: "Aris"

1.3K 67 329
                                    


Her şey ya çok iyi olucaktı yada çok kötü..

❄️

Bulaşıkları yerleştirdikten sonra odama çıktım.Masamın başına oturup bugün Derste yaptıklarımıza göz gezdirip özet çıkarmaya başladım.

Saat baya geç olmuştu uyumalıydım ama Kitapta okumak istiyordum.

Kitaplığımdan belkide yüzlerce kez okuduğun kitabı alıp yatağa yattım ve gözlüğümü düzelttip Kitabı açtım.Kitap çok güzel bir kız ve yakışıklı bir oğlanın aşkını anlatıyordu.Baya okuduktan sonra Kitabı kapattım.

Keşke bende güzel olsaydım.Değildim ama..

Merak etmeyin o Kitaplardaki aşırı güzel olmalarına rağmen çirkinim diyen kızlardan değilim.Ben gerçekten çirkinim.

Yüzümdeki siyah noktalar bas bas burdayım diye bağlıyorlar,sivilcelerim var ve ayrıca bana yakışmayan gözlüğümü de unutmamamız lazım.

Makyaj yapmayı da beceremiyorum kaç kere denememe rağmen.

Oflayarak Kitabı Kitaplığıma yerleştirdim ve yatağıma döndüm.Birden Camımdan sesler gelmeye başlayınca şaşkınca baktım.

Camım açılınca korkuyla ayaklandım ve elime yatağımın başında olan çekmeceden bıçağı aldım.

Birisi içeri tırmanınca üstüne yürümeye başladım ellerini kaldırıp bana şaşkınca bakıyordu ışığı açtığımda ise yüzünü iyice gördüm.

Bembeyazdı,bembeyaz bir teni,Bembeyaz saçları ve Kırmızı gözleri vardı.Yutkundum "Dur bak bir delilik yapma." dedi elimdeki bıçağa bakıp.

"Sen kimsin?" Ona iyice baktım "Aris..Aris Kanmaz." yutkundu "Sen nerden biliyorsun benim kim olduğumu?"

Elimdeki bıçağı kenara bıraktım "Faysal Kanmazın Oğlusun,Albino olduğun içinde seni hiç basına göstermedi Baban." yutkundu
"E-evet ama bunu kimse bilmiyor sen nerden biliyorsun."

Gülümsedim "Babam senin babanla iş ortağı bende merak ettiğim için sizi araştırdım biraz fazla kaçırmışım." şaşkınca bana bakıyordu.Gözlerimi kırpıştırdım "Ya konumuz şu an bu mu cidden?Evime niye hırsız gibi girdin?"

"Bu saate normal insanlar uyuduğu için gecemi burda geçirmek istedim ama.." kaşlarım çatıldı "Ülkenin en zenginlerindensin,hotelde kalmak yerine niye milletin evine giriyorsun?"

"Babamdan kaçıyorum da ondan hemen bulur yoksa beni,bak nolur kalmama izin ver burda bir kaç gün kalayım ama sonra bir çaresini bulurum." kaşlarım çatıldı ve düşünmeye başladım.En fazla ne olabilirdi ki?

"Sana nasıl güveneceğim?Ya bana bir şey yaparsan?" Cebinden bir şey çıkardı "Al kimliğim,ve tüm kartlarım bekle sana her şeyi ıspatlicağım." Telefonunu çıkarıp Babasıyla olan yazışmayı bana gösterdi.

Siz:
Gidiyorum baba sana daha fazla katlanmicağım.

Babam:
Aris saçmalama!Hemen eve dön.

Cevapsız arama
Cevapsız arama
Cevapsız arama
Cevapsız arama
Cevapsız arama
Cevapsız arama
Cevapsız arama
Cevapsız arama
Cevapsız arama
Cevapsız arama
Cevapsız arama
Cevapsız arama

Bu kişiyi engellediniz,engeli kaldırmak için tıklayın.

"Nolur bak inan bana." sanırım ona güvenebilirdim ayrıca ne yapabilirdi ki?Profesyonel Kick boxcuyum bir şey yaparsa indiririm yumruğumu olur biter.

Kardan AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin