22.Bölüm: "Evlenmek"

255 25 57
                                    

"..seninle evlenmek istiyorum hiç ayrı kalmayalım istiyorum,her gece beraber uyuyalım istiyorum."

❄️

Hastaneye gelince doktor sargımı değişti ve gülümsedi "Çok acımadı değil mi Güzellik?" bu doktor geçen seferkinden başkaydı.

"Acımadı değil mi Sevgilim?" dedi Uraz 'Sevgilim' kelimesine vurgu yaparak "Yok Urazım."

Doktor bana baktı "Gidebilirsin." Uraz beni kucağına alıp doktora baktı "Sağ olun." dedi yapmacık bir sesle.

Uraza baktım "Değneklerle yürüseydim?" Uraz çıkladı "Yorulma bebeğim."

Arabaya binince Uraz gülümseyip dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı "Yemek yemeğe gidelim mi birtanem,boğaz manzaralı bir yere götüreyim seni."

Çıkladım "İstemem bence Eminönü'ne gidip balık ekmek yiyelim." Uraz kıkırdadı "Tabii efendim hemen gidelim."

Güldüğümde yola çıktık  düğmeye basıp arabanın tavanındaki camı açtım ve dikkatlice ayağa kalktım kollarımı ve başımı dışarı çıkarıp kıkırdadım Uraz da bana gülüyordu ona baktım "Şarkı aç şarkı."

Uraz güldü ve şarkı açtı gülümseyerek eşlik ettim.Uraz Tarkanın Kuzu Kuzu şarkısını açmıştı.Kahkaha attıp şarkıya eşlik ettim.

"Vur, vur.Vur bu akılsız başı
Duvarlara, taşlara vur sevabına.Sonra affet
Gel bas bağrına...Süzüldüm, eridim, sensiz olamadım.Kuzu kuzu, kuzu kuzu, kuzu kuzu, kuzu kuzu.İşte kuzu kuzu geldim.Dilediğince kapandım dizlerine, bu kez gururumu
Ateşe verdim yaktım da geldim."

****

Arabadan inmeden önce Uraza baktım "Urazım?Güneş kremi sürdün mü?" Uraz başıyla onaylayıp kalkıcağı sıra onu durdurdum "Dur Urazım." çantamdan krem çıkarıp Urazın kollarına ve yüzüne sürmeye başladım.

Uraz kıkırdayarak bana baktı "Canımın içi tamam dur." başımı onaylamazca salladım "Çok iyi sürmemiz lazım sonra birde yanarsın dur bak boynuna da."

İşim bitince Urazın boynundan öptüm "Hayır dudak." dedi uzatarak güldüm ve ona baktım "Hadi hadi açıktım." güldü "Bende acıktım."

Kolunu belime sarıp beni kendine doğru çekti ve dudağıma uzun bir öpücük bıraktı. "Oh."

Arabadan indik ve Uraz hızla kolunu belime sardı "Hadi bakalım." saçlarımdan öpünce gülümsedim.

Çok zaman geçmeden balık ekmeklerimizi alıp taşlardan birine oturduk ve denize bakarak yemeğe başladık.

Başımı Urazın omuzuna yaslayıp yemeğe devam edince bana baktı "Yoruldun mu?" başımla onaylayınca saçlarımdan defalarca öptü "Eve gidelim o zaman."

****

Eve gelince Uraz bana kapıyı açtı "İçeri buyrun hanımefendi." gülümsedim ve içeri girdim Uraz da peşimden geldi.

"Gel bakalım." diyerek beni kucağına alınca kıkırdadım ve kollarımı ona sardım "Nereye Uraz bey?" dedim uzatarak.

Uraz gülerek yukarı kata çıktı ve beni odama götürüp yatağa yatırdı "Dinlenmen lazım." Diyerek yanıma oturdu "Oy ne kadar güzelsin sen?Kurban olurum sana ben."

Gülerek başımı Urazın boynuna gömdüm "Kurban olma,ne yaparım o zaman ben sen olmayınca."

Kollarını bana sardı "Yaşayamaz mısın bensiz?" çıkladım "Yaşayamam,sen benim her şeyimsin."

Uraz ona bakmamı sağladı "Seni varya yerim." güldüm "Yesene." Uraz tam beni öpecekken gülerek geri çekildim "Dur deli,en sonunda bir bebeğimiz olucak sonra görürsün." omuz silkti "Olsun hemde kız olsun sana benzesin."

Kardan AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin