5.Bölüm: "Müziğin ritmi"

397 44 143
                                    

Müziğin ritmini ne şarkı tutuyordu,ne melodi nede piyano müziğin ritmini tutan tek şey bizim kalp atışlarımızdı.

❄️

"Biz ne yapıcağız?Yeteneklerimizi gösteren bir şey yapmmız lazım." Uraz bana baktı "Yok mu şöyle afilli bir yeteneğin?" omuz silktim "Yani Sancak ve Veli sesimin güzel olduğunu söylerler ama." gülümsedi "Tamam benimde sesim güzel sayılır ben birde piyano çalmayı biliyorum yaparız bir şeyler."

"Şarkıyı kendimiz besteleyip yazalım bence,hem daha özel olur." gülümsedi "Çok iyi evet."

Kağıt kalem alıp düşünmeye başladım "Dur düşünmem lazım." değip gözlerimi iyice yumdum.

"O kadar güzelsin ki,sana,bakmaya kıyamıyorum.Aşk mı bu?Yoksa başka bir şey mi söyle.Aşk mı bu?Yoksa başka bir şey mi söyle." Hızla gözlerimi açıp Uraza baktım.Bir şeyler mırıldanıyordu ve çok güzeldi.

"Aklım senle dolu ama kalbim çok karışık,
Emin değil,senin için mi atıyor diye.Niye böyle?Hadi söyle,söylede bende bileyim." gülümsedim ve yüzümü elime yaslayıp onu dinlemeye başladım.Çok güzeldi hem sesi,hem bakışları.

"Ah boşver...Gel sarıl bana,sev beni.Hiçbırakma.Ah boşver...Gel sarıl bana,sev beni.Hiç bırakma."

"Aklımdan hiç çıkmayan sen,gülüşünde kaybolan ben.Rüyalarımda öylesine gezen sen.Ah boşver..boşver." Uraz saçımın bir tutamını eline alıp oynamaya başladı.

"O gözlerin,bakışların,gülüşün,o güzel yüzün ve her kusur sandığın o parçan,muhteşem gelir bana hep aşktan.Muhteşem gelir bana hep aşktan." gözleri tüm yüzünde oyalanırken kalbim hızlanıyordu.

"Gel sarıl bana,sev beni.Hiç
bırakma.Gel sarıl bana,sev beni.Hiç bırakma.Gel sarıl bana,sev beni.Hiç bırakma.Gel sarıl bana,sev beni.Hiç bırakma." Uraz bana daha çok yaklaşınca derin bir nefes aldım.

"Gel bana,sarıl bana,sev beni ama asla bırakma.Bırakma ki seni hep seveyim.." gülümsedim "Çok güzel."

"Tamam bunu yazalım sonra birde isim bulmamız lazım şarkıya." düşündüm "Bırakma olsun ismi." gülümsedi "Tamam olur."

"Birde enstrüman olarak ne çalıcağız yani ben de biraz piyano çalmayı biliyorum beraber çalarız ve söyleriz."

Başıyla onayladı "Olur olur."

****

Müzik odasına girince öğretmen gülümsedi "Evet Aris,Sihir gelin bakalım." ikimizde ayaklanıp öne geçtik "Evet çocuklar Sihir ve Aris kendi besteleyip yazdıkları şarkıyı bize söyleyecekler."

Damla kıkırdadı "Sihir mi söylecekmiş?Hocam kulaklarımızı neyle tıkayalım?" sınıftan bir kaç kişi damlayla beraber gülünce başımı yere doğru eğdim "Şey Damla sen ne zaman bize güneş gözlüklerini dağıtacaksın?" dedi Sancak Damlaya doğru dönüp.

"Ne alaka ya?"

"Ee lazım ama kızım senin bu çirkinliğinden bir şekilde gözlerimizi korumamız lazım bozulmasın gözlerimiz." Bazı kişiler gülerken Damlanın rengi kıp kırmızı olmuştu "Sancak seni var ya!"

"Çocuklar tamam yeter." Öğretmen bize döndü "Şarkınızın adı ne?" Uraz gülümsedi "Bırakma."

Filiz hoca kağıda bir şeyler yazıp bize döndü "O zaman sahne sizin." Uraz ile beraber piyanonun başına geçtik ve çalmaya başladık.

"O kadar güzelsin ki,sana,bakmaya
kıyamıyorum.Aşk mı bu?Yoksa başka bir şey mi söyle.Aşk mı bu?Yoksa başka bir şey mi söyle." diye başladı Uraz söylemeye gülümseyerek ona bakınca bana baktığını fark ettim.

Kardan AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin