9.Bölüm: "Özür dilerim"

353 33 14
                                    

Özür dilerim Uraz..özür dilerim Kardan Adamım ama seni korumam lazım.

❄️

"..Ama ordan eğer ki Annem veya Ablamla ilgili bir şey çıksın onu gebertirim." aklıma Urazın dedikleri gelince çekmecemi açıp okul için kullandığım USByi aldım ve onu Laptopa takıp bütün Urazın Ablası ve sevgilisiyse ilgili olan Dosyaları kendi USBme aktardım.

Ondan sonra diğer USBdekileri sildim.Urazın elini kana bulamasına izin vermeyecektim,vermemeliydim.

Laltopu kaldırıp ayaklandığımda Kapı çaldı "Sihir?İyi misin niye gelmedin?" yutkundum "İyiyim,geliyorum şimdi."

Kendi USBmi Kitaplığımdaki Kitapların arkasına saklayıp derin bir nefes aldım ve aşağı indim.Uraz bana baktı "İyi misin Sihir rengin bembeyaz olmuş."

Yutkundum "İyiyim." değip koltuğa oturduğumda yanıma oturup ateşim var mı diye baktı "Biraz uyu bence hı?" başımla onayladım "Tamam uyuyayım ben."

Koltuğa uzanınca Uraz bir battaniye ile üstümü örttü bense gözlerimi hızla kapayıp uyumaya çalıştım.

****

Gözlerimi aralayınca duvardaki saate baktım dört olmuştu saat.

Urazı göremeyince çatık kaşlarla merdivenlerden çıkıp odama girdim.Uraz Laptop ile uğraşıyordu "Bir şey bulabildin mi?"

Başını onaylamazca salladı "Maalesef yani yinede yararlı şeyler var ama Babamı tamamen bitirmek için yetmez bunları istediği gibi ört pas edebilir."

Yanına oturdum "Zaten Parasını çaldın bir şey yapmasak mı?" Korkuyordum o adam kızını öldürmüştü,sadece kızını değil belkide başka insanlarıda gözünü kırpmadan öldürmüştü ve Urazada bir şey yapabilirdi.

Uraz bana baktı "Hayır,ben ablamın intikamını alıcağım Ablam onun yüzünden intihar etti." dedi kararlılıkla.

Gözlerim dolunca gözlerimi kaçırdım "Ya sana bir şey yaparsa Uraz?" gülümsedi "Bana bir şey yapamaz."

Yutkundum "Korkuyorum ama ben,senin başına bir şey gelmesini istemiyorum."

Laptopu kenara koyup yüzümü avuçlarına arasına aldı "Güzelim,sakin ol bana bir şey yapamaz yaparsa çünkü herkesten sakladığı oğlu ortaya çıkar beni şu an güya ölmüş kardeşinin oğlu gibi gösterdi cenazede basın benim fotoğraflarımı çekmişti çünkü.O yüzden bana bir şey yapmaz.Tamam mı?Korkma sen."

Burnumu çektim "Sen yinede çok dikkat et." gülümsedi "Ederim merak etme."

****

Uraz ile yemek yaparken telefonu çaldı "Höperlora alır mısın ellerim pis." başımla onaylayıp açtım.

"Uraz?" dedi bir Adam sesi Urazın kaşları çatıldı "Ablan intihar etmedi onu öldürdüler." Uraz tam bir şey diyecekken telefon kapandı.Bana şaşkınca bakıyordu ve benimde ondan bir farkım yoktu.

"Şakadır değil mi?" dedim şaşkınca o ise başını onaylamazca salladı "Kimse benim adımın Uraz olduğunu bilmiyor,bir sen,annem ve Babam."

Kardan AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin