20.Bölüm: "Seviyordum"

245 28 30
                                    



Seviyordum bu Kardan Adamı ben..

❄️



Yutkundum "Uraz sen gitsene."

"Ya şimdi ne oldu!" omuz silktim "Olmuyor böyle ben seni affetmek istemiyorum sen böyle yapıyorsun."

Güldü "Tamam tamam uzak duruyorum."

****

Gözlerimi araladığımda yatağımda olduğumu görmek beni gülümsetti.Dün gece Uraz beni yatağıma yatırmıştı bende uyku numarası yapmıştım.

Beni öpüp,koklayıp aşağı inmişti çünkü biliyordu benim onu yanımda istemiceğimi.

Gerçi onu çok istiyordum ama kızgındım da.Değneklerimi alıp aşağı indiğimde kahvaltı hazırlayan bir adet Tişörtsüz,bak yine diyorum TİŞÖRTSÜZ kardan Adam bana baktı.

Allahım yardım et,Allahım yardım et,Allahım yardım et,Allahım yardım et.ALLAHIM YARDIM ET!

"Günaydın." gülümsememi bastırdım "Günaydın." değip oturdum.

Uraz tabağıma her şeyden koydu "İyi beslenmen lazım hem az sınra ilaç da alacaksın." ona baktım "Sana mı sorucağım?" Gülümsedi o güzel gözleri kısıldı "Evet çünkü ben sana bakıyorum."

Telefonuma bir bildirim gelince baktım Veli ve Sancak Fotoğraf atmıştı gülümsedim.

"Niye gülümsedin?" ona baktım "Sana ne?"

"Ne demek bana ne?" omuz silktim "Seni ilgilendirmez Aris." Anında kaşları çatıldı "Aris mi?" başımla onayladım "Hı hı Aris...Hatta Arisss."

Ofladı ve yemeğine döndü. "Lütfen Aris deme bana kötü çocukluğumu,babamı hatırlatıyor." dedi tabağına bakıp.Yutkundum.

"Uraz..ben ben özür dilerim düşünemedim.Ama yabancılarda diyor o yüzden.."

"Yabancılar umrumda değil beni tüm medya Aris olarak biliyor umrumda olan kişiler sevdiğim,saydığım insanlar.Onların arasında sende varsın." gülümsedim "Tamam Aris demem bir daha özür dilerim."

Bana baktı "Teşekkür ederim." Hemen yüzümdeki gülümsemeyi sildim "Yinede kızgınım sana." Kıkırdadı "Kızgın ol,yeterki bana böyle aşkla bak." Gözlerimi kırpıştırdım "Hayır bakmıyorum."

"Bakıyorsun." çıkladım "Bakmıyorum ya bakmıyorum." kıkırdadı "Sen görmüyorsun sadece."

****

Gözlerimi yüzümde gezinen ellerle araladım "Noluyor ya?" Uraz kıkırdadı "Bir şey olmuyor uyu seviyorum seni yanağını okşuyorum falan." Yorganı yüzüme kadar çektim "Sapık elleme beni."

Kıkırdadı "Ellerim sevgilim değil misin?" Yorganı biraz aşağı çektim "Değilim Uraz bey değilim çünkü sen bana mezuniyette bitti dedin."

Gözlerime baktı "Yaptım öyle bir eşeklik değil mi?" başımla onayladım "Çok özledim seni." Bende seni.

"Senin yüzünden bu haldeyiz.Kalbimi kırdın." Ofladı "Düzelteyim?" gözlerine baktım "O kadar kolay değil Uraz."

Yanağımı okşamaya başladı "Seni
çok kırdım biliyorum ama çok pişmanım ve ayrıca hayvan gibi özledim seni." gözlerim doldu "Bende seni özledim."

Yüzümü avuçlarının arasına aldı "Barışalım o zaman?" Akan yaşımı umursamadım ama Uraz hemen sildi "Kalbim kırık."

"Söz veriyorum eskisi gibi hatta eskisinden daha güzel olucak onaracağım kalbini."

Kardan AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin