3.Bölüm: "Çirkin Ördek"

472 41 121
                                    

"Dikkat et de bu kardan Adam sana bakarken erimesin."

❄️

Geri çekildim "Uraz?" değip başımı yana eğdiğimde o da başını yana eğdi "Söyle çirkin ördek." gülümsedim "İyi ki hırsız gibi evine girdin."

Kıkırdadı "O hırsız iddialarını hala onaylamıyorum." gülümsedim.

Ellerini yanaklarıma koyup baş parmaklarıyla yaşlarımı sildi.Bir an irkildim elleri çok soğuktu.Bembeyazdı aynı bir Kardan adam gibi.

"Ellerin çok soğuk." bana yanaştı "Heyecanlanınca,üzülünce ya da çok mutlu olunca böyle oluyor." kıkırdadım "Bende tam tersi bak." değip ellerimi ellerinin üstüne koydum "Aynı bir kardan adam gibisin."

Gülümsedi "Dikkat et de bu kardan Adam sana bakarken erimesin."

****

Uraza baktım "Hadi iyi geceler." ofladı "Ben yerde yatmak istemiyorum sırtım ağrıdı."

"Napalım Uraz bey beş yıkdızlı bir Hotel değil burası."

"Yatağa yatayım.Koca yatak iki kişilik zaten." Kaşlarım kalktı "Rüyanda bile göremezsin." oflayarak yer yatağına yattı "İyi geceler." kaşlarını çatarak bana sırtını döndü "Küstüm ben sana."

Kıkırdadım ve gözlerimi kapadım.

****

Alarmın lanet sesiyle gözlerimi kırpıştırdım ve alarmı kapadım.Yere bakınca Urazı göremeyince ilk paniklesemde sonradan belime sarılmış olan ve başı saçlarıma gömülü olan Urazı görmek zor olmadı.

Gelmiş birde arkama yatmıştı birde o yetmiyormuş gibi kollarını belime sarmış ya!

Ona doğru döndüğümde burunlarımız birbirine değdi biraz kıpırdanıp uykusuna devam etti.

"Uraz..Uraz uyan." kaşlarını çattı "Abla beş dakika daha nolur." Urazın bir Ablası mı vardı?

"Uraz ben Ablan değilim." Gözlerini aralayıp gözlerime baktı "Günaydın." biraz geri çekildim "Niye yatağıma yattın?Birde sarılmışsın."

"Ya çok üşüdüm yer bir soğuk bir soğuk yani inanamazsın." kaşlarımı kaldırdım "He aynen öyledir Uraz." onu ittirdim "Bir daha görmiyeyim."

Dil çıkardı ve eline dün aldığımız okul formalarını alıp banyoya girdi.Bende hemen üstümü değiştirip saçlarımı topladım.

Uraz banyodan çıkıp tarağımı alıp saçlarını taradı "Ya ne yapıyorsun?Her şeyimiz ortak mı bizim?" başıyla onayladı "Aynen öyle."

Birdem eli saçıma gidince şaşkınca baktım.Saçlarımı açtı "Böyle daha güzelsin." aynadan kendime baktım.Yakışmıştı sanki.

Sonra bakışlarım sivilcelerime kaydı Uraz da aynadan bana baktı "Biraz özgüvenli ol Sihir,sen çok güzelsin." gülümsedim ve başımla onayladım.

Aşağı indiğimde Annem bana baktı "O saçının hali ne?Hemen topla!" yutkundum "Ama böyle daha güzel."

"Başlatma şimdi güzeline topla dedim." yutkunup saçlarımı topladım ve elime iki tane tost alıp evden çıktım.

Uraz da arka bahçeden geldi "Niye yine topladın saçlarını?" dolu gözlerimi kaçırdım yüzümü avuçlarının arasına aldı "Annen değil mi?" başımla onayladım.

Akan yaşımı silip saçımı açtı "O zaman sende Annenin görmiceği yerde açarsın saçını." burnumu çektim "Tamam."

Ona aldığım tostları verdim "Ee sana?"

Kardan AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin