26.Bölüm: "Sen ona aşıksın"

203 24 109
                                    

"..Çirkin ördek hikayenin sonunda bir kuğu oluyor,sende gün gelecek bir kuğu olucaksın..ve belkide ben eriyeceğim."

****

Artık ne hikaye kalmıştı,nede Kuğu.Kardan adam erimişti..

❄️

4 ay sonra:

Üniversitenin kütüphanesine gidip öğretmenimin önerdiği kitabı aramaya başladım.En üst rafta bulunca gülümsedim ve ayak uçlarıma çıkarak almaya çalıştım.

Boyum yetişmeyince daha çok uzanmaya çalıştım ama olmuyordu.Sonra elimin üstünde bir el hissetim.

"Al bakalım."

Arkamı dönüp karşımda duran çocuğa baktım "Teşekkür ederim." gülümsedi "Rica ederim."

Çocuk gidince peşinden baktım ama sonra çalan telefonum bakışlarımı ondan ayırmama neden oldu "Efendim Veli?"

"Kantine gel tost aldım sana." gülümsedim "Ya tamam geliyorum."

Hızlı adımlarla kantine doğru gitmeye başladım -tamam tamam kantine doğru koştum- Ama tost için koşulmaz mı?

Koşarken birine çarpınca gözlerim büyüdü karşımdaki Melteme baktım "Ya gerizekalı mısın kızım sen?Dikkat etsene biraz!"

"Özür di-" Meltem beni itince yere düştüm "Özür dileme dikkatli ol."

"Meltem!" yanıma demin bana kitabı almakta yardımcı olan çocuk geldi.Elimi tutup kalkmamda yardımcı oldu.

"Eğer bir daha bu kıza dokunursan bozuşuruz hadi yürü git şimdi." Kız gidince elimi çocuğun elinden çektim "Teşekkür ederim."

Gülümsedi "Sorun değil,kardeşim bazen saçmalar." saçımı düzelttim "Fark ettim iki aydır bana yapmadığı kalmadı."

"Sahi ya,Meltem senden niye bu kadar nefret ediyor?" gözlerimi kaçırdım "Bilmem,benim gitmem lazım görüşürüz."

Hızla gidip Velinin yanına gittim "Meltem yine inleymiş tüm Üniversiteyi, iyisin değil mi?"

Başımla onaylayıp tostumdan ısırdım "Uraz bugün gelmemiş sanırım."

"Bana ne Veli?" ellerini kaldırdı "Tamam tamam sustum."

Kantinde göz gezdirdim.Her zaman ki gibi.

Sağ elinde sigarası,sol elinde Meltemin eli.

Kardan Adamım başkasının Kardan adamı olalı koskoca iki ay geçti ve ben onu her gördüğümde gözlerim doluyor.

O her Melteme gülümsediğinde,her Meltemin saçına dokunduğun da için gidiyor.

Veli önüme gelen saçları çekince ona baktım "Hala bitmedi mi?Hala içinde ki Kardan Adam erimedi mi?" Dolu gözlerle başımı onaylamazca salladım "Erimiyor."

Veli oflayarak elimi öptü "Ah be Güzelim."

Ayaklandım "Ben biraz dışarda dolanıcağım."

Dışarı çıkarken yanlarından geçtim ama bu sefer ilerleyemedim olduğum yere saplandım.Niye mi?

Çünkü tam o anda kalbimden vuruldum.

"Benim güzel ama çirkin ördeğim." gözümden akan yaş umursamadan arkamı döndüm.Uraz ile göz göze geldik ve sonra boymumdaki kolyeye baktı.

Kolyeyi tuttum ve söküp yere attım.

"Ben senin kardan Adamın oldum ya,sende benim çirkin ördeğim oldun.Çirkin ördek hikayenin sonunda bir kuğu oluyor,sende gün gelecek bir kuğu olucaksın..ve belkide ben eriyeceğim."

Cebinden kutuyu çıkarıp açtı "Bu senin için çirkin ördeğim." gülümsedim "Uraz..bu çok güzel ne gerek vardı."

"Aa,sen bana evini açtın,bana arkadaş oldun,beni hiç yargılamadın.Sana bu kolye az bile." gözlerimi kaçırdım "Yinede Uraz gerek yoktu ben bunları sana güvendiğim için yardım ettim."

Gülümsedi "Hadi hadi dön de takayım." Arka dönünce dikkatlice saçlarımı tuttu "Ha dur ben tutayım saçlarımı."

Artık ne hikaye kalmıştı,nede Kuğu.Kardan adam erimişti..Hızlıca ordan uzaklaşıp arabama bindim ve gaza bastım.

Kısa süre sonra durup.Sitemizin en sonuna yapılan inşata baktım.

Arabamdan inip oraya doğru gittim en tepeye çıkıp oturdum ve bacaklarımı sarkıttım ve sonra hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.

Benim aşkım hiç bitmemişti aksine çoğalmıştı ama O.Bir kere bile beni dinlemek için yanıma gelmedi,yanına gittiğimde ise beni geri çevirdi.

Sonrada başkasına aşık oldu,ona da güldü,ona da Güzelim dedi,onunda saçını okşadı ona da Çirkin ördeğim dedi..

"Neyse, seni çok seviyormuş, ne tatlı
Ona da "Her şeyim" demişsin, bana ne kaldı?" daha çok ağlamaya başladım.

"Sen ona âşıksın, sen ona âşıksın!Sen ona âşıksın, tek bir söz söyleme, boş ver!Sen ona âşıksın, sen ona âşıksın!Sen ona âşıksın, öyle güzel gülme, yeter!Sen ona âşıksın, sen ona âşıksın!Sen ona âşıksın, böyle bitecekmiş meğer."

Ayaklandım.Belki Kuğu olamadım ama Kuş olup uçabilirim belki.

Olmaz mı?

Derin bir nefes aldım "Sen ona aşıksın.." diye fısıldadım "Sen ona aşıksın.." Kıkırdadım "Sen ona aşıksın Uraz,sen onu seviyorsun.Belkide beni hiç sevmedin."

Gözlerimi kapadım tam atlayacaktım ki bir ses duydum "Sihir!"

Bir adım gerileyip Aşağı baktım.Sancak,Veli,Annem,Babam hepsi burdaydı ve polis ile tanımadığım kişilerde "Kızım yapma nolur nolur yapma."

Psikoloğum da ordaydı.

"Sihir Güzelim gel nolur." dedi Sancak ağlayarak.Başımı onaylamazca salladım "O ona aşık!"

"Onu çok seviyor!Beni sevmiyor!" demin duran yaşlarım tekrar akmaya başladı "Benim canım yanıyor!"

"Kızım nolur  yapma bak nolur gel aşağı konuşalım." başımı onaylamazca salladım "Konuşarak çözülmüyor Anne,kalbim acıyor,dayanamıyorum artık ben."

"Güzel kızım,Prensesim gel hadi babacım nolur korkutma bizi."

"Hayır Baba,istemiyorum artık.Yaşamak bile yük bana." derin bir nefes aldım "Kuş olup uçucağım ben,tamam mı?Sakın ağlamayın ben gidince.Olur mu?Sakın ağlamayın bozuşuruz."

"Hayır hayır yapamazsın bunu Sihir kendine gel!" Dedi Veli bağırarak "Şşş Veli sus kurtulmam lazım,hem sende benden kurtulursun her allahın günü ağlıyorum yanında."

"Ya ağla tamam senden kurtulmak isteyen yok nolur yapma birtanem." başımı onaylamazca salladım "Kararımı verdim ben."

"Sihir lütfen aşağı gel şu an kendinde değilsin." Psikoloğuma cevap verme ihtiyacı bile duymuyordum.

Derin bir nefes alıp gözlerimi kapadım "Bir kuş olup uçucağım.." Kollarımı açtım ve bir adım atıp diğer ayağımı kaldırdım.

"Sen ona aşıksın,sen ona aşıksın,sen ona aşıksın tek bir söz söyleme.."

❄️

Sihirimmmmmm yavrummmmmm

Üfff bir günde iki bölümmm

Medyada şarkı varrr

Kardan AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin