"Ben sana evimi,odamı açtım kalbimi açtım ama sen bana güvenmeyecek kadar nankörsün Kardan Adam!"
❄️
"Urazım,Uraz.Uuuraaaz." dedim Urazın yanaklarına parmaklarımı batırarak "Bebeğim dur şunu bitireyim sonra ilgileniceğim seninle." omuz silktim "Hayır şimdi ilgilen." Uraz proje ödevini yapıyordu ve bende onu iki saatir izliyorum ama artık canım sıkılıyor ve benimle ilgilenmesini istiyorum.
"Uraz hadi ama." Uraz bana sinirli bir bakış attı "Güzelim,bir dur lütfen." dedi sinirlenmemeye çalışarak.
Ofladım ve ondan uzaklaşıp kollarımı göğüs hizamda bağladım Uraz bana kısa bir bakış attıp elindekileri masaya bıraktı be beni kucağına doğru çekip arkaya yaslandı.
Gülümsedim ve kollarımı boynuna doladım "Urazım."
Önüme gelen saçları çekip dudağıma minik bir öpücük bıraktı "Canımın içi."
Başımı boynuna gömünce biraz doğruldu "Sen kal böyle ben işimi bitireyim tamam mı?" başımla onaylayıp maketini yapmasını izledim çok güzel yapıyordu maşallah.
****
Yüzümün her tarafına konulan öpücüklerle gülümsedim ve gözlerimi araladım "Bitti mi?"
Uraz gülümsedi "Bitti birtanem bak." makete bakıp gülümsedim "Bir gün bir evimiz olursa onu da sen inşa et." burnumdan öptü "Ederim."
Başımı omuzuna koydum "Urazım ya." Uraz saçlarımdan öptü "Her şeyim benim."
Yaptığı makete baktım "Çok uğraştın ama güzel olmuş." Uraz beni kucağına alıp kalkınca kıkırdadım.
"Nereye?"
Beni mutfak tezgahına oturtup kollarını belime sardı "Bana yemek yapar mısın?" dedi tatlı tatlı.
Yüzünü avuçlarımın arasına alıp yanaklarını okşadım "Ne istersin." düşündü "Tavuklu mantarlı sote yanınada makarna."
Yanağından öptüm "Olur." çıkladı "Olmaz." değip dudağımdan öptü "Böyle olur."
Kıkırdadım "Tamam şimdi bana sarılmayı bırak da yemek yapayım sana." Uraz başını göğsüme koydu "Ama çok güzel kokuyorsun."
Saçlarını okşadım "Ama yemek yapmam lazım." Omuz silkince güldüm "Daha demin açtın ya."
Omuz silkti "Uykum var şimdide."
Başını kaldırıp bana bakmasını sağladım "Açsın diye uykun geliyor." Dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı "Çok güzelsin."
****
Uraz yemeğini yerken omu izledim öyle iştahlı yiyordu ki yemek yemek yerine onu izlemek daha zevkliydi.
Başını kaldırıp bana baktı "Sende yesene." Elime çatalımı alıp yemeğe başladım.Uraz kendi yemeğini bitirmişti bile benim tabağıma yönelince tabağımı geri çektim "Ya git!" Uraz ofladı "İkinci tabağı git koy kendine." Uraz omuz silkti "Üşeniyorum."
Oflayıp çatalımı ona uzattım "Al koca bebek." güldü "Seninki daha güzel."
Koltukta otururken Uraz yanıma oturdu "Kiminle yazışıyorsun?" biraz kaydım "Sana ne Kardan Adam?"
"Ne demek sana ne çirkin ördeğim." Uraz başını dizlerime koyup telefonumu elime aldı "Kerim mi?Birde buluşacaksınız?"
Uraz doğruldu "Noluyor Sihir?Ne demek bu şimdi?"
"Uraz,bak açıklayabilirim dinle önce beni." Uraz sinirle telefonu elinde salladı "Neyi açıklayacaksın neyi?Akşama Cafede buluşalım yazmışsın birde bunu benden saklıyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardan Adam
RomanceElimi kaldırıp yanağına koydum ve derin bir iç çekerek okşadım "Farklı olman seni kötü biri yapmıyor Uraz." yerde dolanan kırmızı gözler benimkileri buldu "Farklı olmam kötü değil,ama bu lanet şey yüzünden herkes bana mesafeli." Başımı yana eğdim "B...