En fazla ne olabilirdi ki demiştim onu evime aldığımda..olan olmuştu sadece evime,odama değil kalbime almıştım bu kardan Adamı.
❄️
"Ya Uraz dur!" Yemek yapıyordum ve Uraz durmadan beni öpüyordu "Duramam hem sen niye ayaktasın ayağın kırık." Kollarını belime sarıp başını omuzuma yasladı.
Yanağından öptüm "Ben iyiyim." gülümsedi "Yoruluyorsun ama." dedi uzatarak ve boynumdan öptü "Oh ne güzelsin sen ya." değip bir kez daha öptü "Ya Uraz dur."
"Bebeğim benim." yemeğin altını kapatıp Uraza baktım "Canım çok sıkılıyor evde." Uraz beni daha çok kendine doğru çekti "Öpeyim sıkılmasın canın." Omuzuna vurdum "Dur ya azma hemen."
Güldü ve beni belimden tutarak tezgaha oturttu "Tamam ne yapmak istersin bebeğim?" Yüzünü avuçlarımın arasına alıp burnundan öptüm "Bilmem sen ne istersen."
Çıkladı "Senin istediğin bir şey yapalım." düşündüm "Ablanın mezarına gidelim mi?Çiçek ekeriz hem." Urazın gözleri dolunca kendimi kötü hissettim "Tamam tamam gitmeyelim özür dilerim."
Uraz gülümsedi "Gidelim Birtanem,hem seni ablamla tanıştırmak istiyordum zaten."
****
Yemek yedikten sonra Uraz kalktı bende değneklerimden destek alarak ayaklandım "Sen hazırlan ben bir sigara içeyim onsan sonra çıkarız." Yüzüm düştü "Uraz konuşmuştuk bunu."
Yüzümü avuçlarının arasına aldı "Evet ama ben sana yavaş yavaş bırakıcağım dedim günde bir paket içiyordum şimdi üç taneye indim sonunda da tam bırakıcağım söz."
Ofladığım da dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı "İyi gene hiç yoktan iyidir buda." dediğimde beni kendine doğru çekip yine öptü dudaklarımdan "Oh yerim seni hadi sen hazırlan bende geliyorum hemen."
"Güneş kremi sür bak sen hassasın." başıyla onaylayınca odama çıkıp yazlık bir elbise giydim ve saçlarımı örüp hafif bir makyaj yaptım.
Aşağı indiğimde Uraz beni süzüp kolunu belime sardı "Ne kadar güzel olmuş benim bebeğim." gülümsedim "Yaa öyle mi?"
Uraz dudağımdan öpeceği sıra geri çekildim "Yok öyle sigara içtin." kaşları çatıldı "Ama ben sakız çiğnedim üstüm falanda kokmuyor." omuz silktim ve yavaşça evden çıktım.
Mezarlığa gelince Uraz durdu "Eğer yapamıcaksan dönebiliriz." başını onaylamazca salladı "Ablamı özledim."
İkimizde Arabadan inip yolda aldığımı çiçekleri aldık ve mezarın yanına gittik Uraz çiçekleri kenara koyup mezarın kenarına oturdu "Ablam." dedi ve toprağı elledi.
"Ben geldim Canımın içi,çok özledim seni..bak,çiçek getirdim turuncu hepsi hani senin en sevdiğin renk turuncu ya." Uraz akan yaşını sildi "Annem tedaviye başladı biliyor musun?Hatta dün ilk adımlarını attı hep doktorlarıyla iltifattayım yakında konuşurmuş öyle dediler."
Uraz mezar taşını okşadı "Ozan abinin ailesiyle konuştum,yakında onun mezarı buraya senin yanına taşınacak hani babam izin vermemişti ya."
Uraz bana baktı "Gel." dikkatlice Urazın yanına geldiğimde elimden tuttu "Bak abla bu Sihir,Annem ve senin yanında bu dünyada en çok sevdiğim insan..senin gibi o da canımın içi."
Uraz başını kaldırıp bana gülümseyince yanağını okşadım "Sihirim." dedi gözlerini kapayıp "Hadi çiçekleri ekelim." gülümsedi ve çiçeklerden bir tanesini alıp ekmeye başladı bende ona yardım ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardan Adam
RomanceElimi kaldırıp yanağına koydum ve derin bir iç çekerek okşadım "Farklı olman seni kötü biri yapmıyor Uraz." yerde dolanan kırmızı gözler benimkileri buldu "Farklı olmam kötü değil,ama bu lanet şey yüzünden herkes bana mesafeli." Başımı yana eğdim "B...