2.Bölüm: "Uraz"

577 48 139
                                    



"Sen benim şimdiye kadar gördüğüm en güzel kızsın."

❄️

Burnumu çekip Arise baktım "Kendini daha iyi hissediyor musun?" yutkundum ve başımla onayladım.

Sancak ve Veli yanımıza gelince onlara baktım "Güzelim niye ağladın?" diye sordu Veli.Yaşlarımı sildim "Yok bir şey." kaşları çatıldı "Var bir şey." dedi Sancak.

Ofladım "Damla yine ileri geri konuştu." Veli ofladı "Kızım kaç kere diyeceğiz sana şu kızı takma diye."

Omuz silktiğimde kıkırdadılar "Sihir..takma artık şu kızı." onlara baktım "Tamam ya."

Bakışlarını benden çekip Arise diktiler "Anlat bakalım Sihir bu çocuk kim?" gülümsedim "Şey bu Aris,ben size baştan anlatayım yani Aris dün gece.."

****

Ders bitince Arise baktım "Bir şeyin de cevabını bilmesen?" kıkırdadım "Ama ne yapayım biliyorum."

Gülümsedi "Özlemişim Liseyi hiç bizim Üniversite gibi değil."

"Sen ne okuyordun?" gülümsedi "Mimarlık." gülümsedim "Çok güzel..ben daha karar vermedim ne okuyacağıma bakıcağım artık."

"Sınavda kesin ilk yüze girersin sen." başımla onayladım "Öğretmenlerim de öyle dedi."

****

"Eve gitmeyelim ya,bütün gün odamda durman gerekir yoksa." bana baktı "Nereye gidelim?"

"Gel ben bir yer biliyorum." elinden tuttup onu sürüklemeye başladım.Bir gölün kenarına gelince gülümsedim "Buraya kafamı dinlemek için çok gelirim burayı çok kişi bilmiyor."

Derin bir nefes aldı "Böyle dışarı çıkmayalı çok oldu.Ben bir tek üniversite için evden çıkabiliyordum gerisine Babam izin vermiyordu." dudağımı büzdüm "Artık biz çıkarız beraber yani bende çok sevmem dışarıyı ama olsun."

Bana baktı "Gel sana yeni gözlük alalım." ofladım "Annem izin vermez annem benim çirkin olmamı istiyor." kaşları çatıldı "Ne?"

Başımı yana eğdim "Annem biraz değişik benim,güzel olunca sevgilim olucağını düşünüyor ve o zaman da okuluma dikkat edemem diye düşünüyor." Kaşları mümkünmüş gibi daha çok çatıldı "Sen güzelsin ki sadece sivilcelerin var."

Gözlerimi kaçırdım ama sonra tekrar ona baktım "Gerçekten mi?" kıkırdadı "Evet gerçekten." gülümsedim "Teşekkür ederim."

Yutkundum "Tamam gözlük alalım ama evde onu takmam birtek okulda takarım." kolunu omuzuma attı "O zaman hadi bakalım belki pahalı bir şey alırız sonuçta on million euronuz var."

Ona baktım "Euromuz?" gülümsedi "Sen artık benim suç ortağımsın." alt dudağımı ısırdım "Hayatımda ilk defa bir suç işliyorum." dedim gülerek.

Gözlükçüye gelince Aris kadınla konuştu kadın gülümseyerek bizi Kadın gözlüklerinin olduğu yere götürdü.

Aris dikkatlice gözlüğümü çıkardı ve başka bir gözlük taktı "Yani,ama dur başka bakalım."

Bir kaç gözlük denedikten sonra Aris bana bir tane çerçevesi şeffaf olan ama kenarları altın renginde olan gözlük taktı "Aa çok güzel oldu bak."

Aynaya baktım cidden çok güzel olmuştum.Gülümsedim "Çok güzel oldun." ona baktım "Çok teşekkür ederim."

****

Kardan AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin