14.Bölüm: "İlk defa"

326 27 36
                                    

-"İlk defa böyle güzel utanan birini görüyorum."

bende ilk defa böyle yakışıklı,karizmatik,tatlı,iyi ve romantik birini görüyorum...

Gözlerimi açtığımda ilk iki saniye her şeyi rüya sansamda telefonumun titremesi her şeyin gerçek okduğunu savunuyordu.

Kardan Adam:

Günaydın :) bana gelsene beraber kahvaltı edelim.

Sırıttım dün nasıl onu deli bir çesaretle öptüm bilmiyorum ama dudaklarının sıcaklığını hala hissediyordum.

Acaba bir daha olur mu öyle bir şey?Bilmiyorum.Olmasını istiyor muyum?Onu da bilmiyorum.Peki biz şu an Uraz ile neyiz?Onu hiç bilmiyorum.

Tek bildiğim şey Uraza hayvan gibi aşık olduğum.

Siz:
Günaydın,geliyorum hemen :)

Heyecandan ne yapıcağımı şaşırmıştım.Elime yazlık çiçekli elbisemi alıp giydim.Hava baya sıcak olmuştu bu aralar.

Saçlarımı açıp taradıktan sonra bir ara gizlice alıp ama sonra annem sandığım kadından korktuğum için kullanamadığım Makyaj malzemelerini aldım.

Yani sadece kapatıcı,rimel ve çilekli lipgloss vardı ama olsun.Dikkatlice makyajımı yaptıktan sonra kendime baktım.İdare eder bence.

Cantamı alıp içine telefonumu koydum ve evden çıktım.

Kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım.Dün akşam Uraz beni eve bıraktığından beri onunla ilgili hayaller kuruyorum.

Evin önüne gelince kendime çeki düzen verip kapıyı çaldım.

Kimse açmayınca bir ses geldi "Bahçedeyim." Bahçeye gittiğimde Urazı sigara içerken görmek kaşlarımın çatılmasına sebep oldu.

"Sen Sigara mı içiyorsun?" Sigarasını söndürüp belimden tuttu ve beni yanına oturturdu "Evet ama senin yanında içmedim hiç,rahatsız olursun diye." Kaşlarım çatıldı "Bir daha içmiyorsun,çok zararlı." sırıttı "Güzelim,karışma sen."

Kaşlarımı çattım ve masadaki sigara ve çakmağı aldım "Daha yok sana sigara falan Uraz."

Gidip Sigara paketini ve çakmağı çöpe attım.

Arkamı döndüğümde Urazla burun buruna gelmeyi beklemiyordum.Uraz bana biraz daha yanaştı "Bu kadar çok mu seviyorsun beni?"

Yutkundum "Uraz." dedim titreyen sesimle çok heyecanlanmıştım kalbim ağzımda atıyordu resmen "Gel benimle." Uraz elimden tuttup beni evin içine çekiştirdi.

"Hadi kahvaltı edelim Veli ve Sancak da gelecek az sonra onlara dedim arka kapıdan gelin diye biz başlayalım bile." gülümsedim "Olur."

Tabağıma bir kaç şey aldıktan sonra Tuzluğa uzandım,uzanırkende Uraza o kadar çok yanaştım ki nefesini tenimde hissetmeye başladım.

İlk birbirimizin gözlerine baksakta sonra hep bakışlarımız dudaklarımıza kaydı ne yapıcağımı şaşırmış bir halde donup kalmıştım.

Uraz biraz daha yanaşacaktı ki bir öksürük sesi geldi "Biz de burdayız yanlız." diye Sancağa baktık.

"Zamanlamanız müthiş gerçekten kardeşim aman iyi ki bir kaç dakika sonra gelmediniz." dedi Uraz ironiyle "Ay biz nerden bilelim siz azdınız diye be."

Kardan AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin