Erimemesi için Yazdan vazgeçmeye değecek kadar güzel bir Kardan adamdı O...
❄️
Eve gelince esnedim "Güzelim sen sırtıma çık ben seni yukarı taşıyacağım." dedi Uraz ve beni yere bıraktı.
Uykulu halimle sırtına çıkınca beni sıkıca tuttu.Yavaş yavaş Yukarı tırmandık.Odaya girince Uraz beni yine kucağına aldı ve yatağa oturttu.Uzanıp gözlerimi kapadım.
"Sihir,Sihir." Urazın beni dürtmesiyle ofladım "Ne var Uraz ya."
"Pijamalarını giy." mızmızlanıp arkamı dönünce yine Uraz beni dürttü "Bak buraya koydum,ben şimdi tuvalette kendi pijamalarımı giyeceğim,sende giyin yoksa ben giydiririm."
Tuvaletin kapısının kapanma sesini duyunca oflayarak ayaklandım ve üstümü değiştirip yattım.
Yüzümde hissettiğim şeyle gözlerimi açtığımda Urazın makyajımı silmesini fark etmem uzun sürmedi.
"Dur Güzelim az kaldı." başımı göğsüne koyup gözlerimi kapadım "Güzelim deme bana." dedim uykulu halimle "Niye?"
"Çünkü güzel değilim ben." ofladı "Döndük yine başa,güzelsin Güzelim." çıkladığımda beni yatağa yatırdı "Güzelsin Sihir,şindi sus ve uyu."
****
Gözlerimi ayağımdaki ağrıyla araladım.Yanımda yatan Urazı görünce kaşlarım çatıldı.Bu da iyi alışmıştı yanımda uyumaya.
Komidinimdeki telefonumu almaya çalışırken birden yere düşünce ofladım.Ayağımdaki ağrı yetmiyormuş gibi birde belim ağrıyordu şimdi.
Uraz bana baktı "İyi misin?" dedi uykulu sesiyle "İyiyim." Değip ayağa kalkmaya çalışdım ama ayağım acıyordu.
Uraz oflayarak Ayağa kalktı ve beni kucağına alıp yatağa yatırıp yanıma uzandı.
O uykusuna devam ederken telefonumu elime aldım Annem bana mesaj atmıştı.
Annecim:
Babanın acil yurt dışına çıkması gerekti bende herzaman ki gibi onunla gidiyorum,gece apar topar çıktık.On güne döneriz,sakın saçma sapan şeyler yapma.Yutkundum.
Tamam anne kendime dikkat ederim ve evet bende seni çok seviyorum.
Biraz sevse beni ölür sanki,sevmiyorsa bile numara yapsın ya!
Derin bir nefes alıp geri mesaj yazdım.
Siz;
Tamam.Daha fazlasını yazsam ilgilenmeyecekti zaten.Yanımda uyuyan Uraza baktım.Koskoca on yedi senede annemin bana göstermediği ilgiyi bana bir kaç haftada göstermişti.Bu çocuk halis miydi?
Telefonumu kenara koyup başımı yastığıma koydum ve onu izlemeye başladım,çok tatlı uyuyordu.
Uraz gözlerini aralayınca göz göze geldik o gülümseyince bende gülümsedim öylece baktık gözlerimize konuşmadan,hiç bir şey yapmadan sadece gözlerimiz birbirini izledi.
Her gözlerine baktığımda şaşırıyordum.Kan kırmızısı gözleri vardı,bazen şaşırmakla kalmayıp kıskanıyorum da o kadar güzeldi ki gözleri.Adam resmen Vampir filminden fırlamış gibi.
Ama Vampir olmak için fazla tatlı..o yüzden zaten Kardan Adam.Erimemesi için Yazdan vazgeçmeye değecek kadar güzel bir Kardan adamdı O..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardan Adam
RomanceElimi kaldırıp yanağına koydum ve derin bir iç çekerek okşadım "Farklı olman seni kötü biri yapmıyor Uraz." yerde dolanan kırmızı gözler benimkileri buldu "Farklı olmam kötü değil,ama bu lanet şey yüzünden herkes bana mesafeli." Başımı yana eğdim "B...