17.Bölüm: "Mezuniyet"

250 31 21
                                    

"Çok güzelsin ya gözlerine bakamaya doyamıyorum!"

❄️

Sancak ve Veli bana baktı "Sence hangi renk alalım takımları?"

Gülümsedim "Veli bak sen kumralsın sen krem rengi al,Sancak sende esmersin sen siyah al.Urazım sende standart ol beyaz gömlek siyah takım."

Hepsinin ellerine takımları verip gülümsedim "Deneyin bakalım." Kabinden ilk Veli çıkınca gülümsedim "Ayy çok yakıştı."

Veli Aynada kendine baktı "Kravat takmacağım böyle iyi bence." gülümsedim "Evet evet böyle güzel."

Sancak da çıkınca ıslık çaldım "Ooo Sancak bey?Holdinginize mi geçeceksiniz."

Sancak yanaklarımı sıktı "Sus bakim."

Uraz da çıkınca gülümsedim "En yakışıklısı benim Sevgilim," Uraz kıkırdadı "Öyle mi?"

****

Elbiselere bakınırken bir kaç tane alıp denedim "Bu nasıl?" Sancak,Veli ve Uraz bana baktı "Çok şey..Gelinin kız kardeşi." güldüm ve kabine girip diğer elbiseyi denedim.

"Bu nasıl?"

"Oha Güzelim daha açık olmuyor muydu?" üstüme baktım "Cidden çok açık."

Girdiğimiz beşinci dükkandan sonra ofladım "Yaa yeter!İstemiyorum artık." Uraz rüzgarın yüzümde dağıttığı saçları düzeltti.

"Tamam Güzelim bak buraya da girelim ondan sonra yemek yeriz hı?" ofladım ve mağazaya girdim.

Artık bakınmaya bile halim yoktu.Uraz,Sancak ve Veli bakınırken ben oturdum.

En sonunda yanıma bir elbiseyle geldiler "Giy bunu." Elbiseye baktım tüllü açık mavi renginde omuzları açık ve yakasında ve bel yerinde Çiçek detayları olan bir elbiseydi.

Kabine girip denedim çok güzeldi.

Kabinden çıkınca Uraz bana büyülenmiş gözlerle bakıyordu Veli ve Sancak ise topuklu ayakkabıları deniyorlardı.

"Çok yakıştı." Dedi Uraz ve ellerimi ellerine aldı "Canım,"

Elbiseye baktım "Ama şu yırtmacını terziye yaptıralım çok fazla,ben rahatsız olurum öyle." Uraz boynumdan öptü "Nasıl istersen,ne diyorum bu elbise benim sana hediyem olsun hı?"

Başımı onaylamazca salladım "Yok Urazım gerek yok." Uraz başını yana eğdi "Lütfen ama." tam konuşacaktım ki Uraz dudaklarıma bıraktığı öpücükle beni susturdu "İtiraz yok."

Yine kabine girip üstümü değiştirdikten sonra Uraz anlamadan kasaya gittim.Kadın gülümsedi ve elbiseyi bir torbaya koyup bana verdi kredi kartımı uzattığımda gülümsemesi büyüdü "Ordaki beyefendi sizin için ödedi." Uraza baktığımda sırıttı ve bana göz kırptı.

Kadına gülümseyip "İyi günler." dedikten sonra Urazın yanına gittim. "Gıcıksın." Uraz boynumdan koklayarak öptü "Sende benim Canımsın,her şeyimsin."

Sancak ve Veli gülümsedi "Ayakkabı aldın mı?"

"Yarın alıcağım." Beraber Hamburgerciye oturduk ve sipariş verdik o kadar yorgundum ki başımı Urazın omuzuna koydum.

****

"Noldu Urazım." diyerek Urazın yanağını okşadım.

Mezuniyetim yarındı,bugünde Uraz ile yakınımızdaki bir tepede buluşmuş çimlerde uzanacaktık ama Uraz geldiğinden beri morali çok bozuktu.

Kardan AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin