13.Bölüm: "Aşığım"

330 28 29
                                    

"Ben sana çok aşığım."

❄️

Sabah gözlerime vuran ışıkla araladım gözlerimi ve hala uyuyan Uraza bakıp gülümsedim.

Allahım çok güzel!

Yavaşça doğrulup yanağını okşamaya başladım kısa süre sonra gözlerini yavaşça aralayıp gülümsedi.Bende ona gülümseyince elini kaldırıp benim yanağımı okşadı "Günaydın çirkin ördeğim."

"Günaydın Kardan Adamım." öylece gözlerimize baktık gülümseyerek.Kaç dakika sürdü bilmiyorum ama kalbim yerinden çıkacaktı neredeyse.

"Bugün ne yapıcağız?" omuz silktim "Bilmem belki Sancak ve Veli ile takılırız."

İkimizde iyice doğrulduk Uraz önüne gelen saçlarımı çekti "Tamam Güzelim bakarız."

Gülümsedim.Ne güzel Güzelim diyor ya!

Uraz kalkıp odamdaki banyoya gidince bende başımı yastığına koyup kokusunu içime çektim.Çok güzel kokuyordu bu çocuk.

Ayaklanıp odamdan çıktım ve Babamın odasının kapısını açıp yatağın yanına gittim.

Yere oturup kollarımı yatağın kenarına koydum ve başımı kollarımın üstüne koyup Babamı izlemeye başladım.

Gerçek Annem olmadığını öğrendiğim kadından nefret ettiği için evde hiç kalmıyordu.Hep başka yerlere gidiyordu.Ama şimdi burda,benim yanında.

Babam yavaşça gözlerini aralayıp bana baktı "Günaydın Güzelim." gülümsedim "Günaydın Babacım."

Babam yavaşça saçımı okşadı "Sana söz veriyorum Güzelim,yaşayamadığımız herşeyi yaşatıcağım sana." gülümsedim "Teşekkür ederim." diye fısıldadım dolu gözlerle.

****

Cafeye gelince Uraz Laptopunu çıkardı "Napıyorsun?"

"Ya Üniversite için bir kaç ders yollamam lazım birde senin şu USByi aldım."  gözlerim kocaman oldu "Hayır."

Urazın kaşları çatıldı "Dur Güzelim bir iki dosya kaydediceğim." gözlerim doldu.Sancak ve Veli bana anlamayan bakışlar atarken ben Uraza baktım.

Önümdeki sıcak kahveye baktım bu benim suçumdu acısınada katlanacaktım.

Kahveyi üstüme yanlışlıkla dökmüş gibi yapınca Uraz hızla bana döndü.Kolum ve Bacağım çok yanmıştı ve acıyordu ama şu an bu umrumda değildi.

Uraz,Sancak ve Veli başıma toplanınca gülümsemeye çalıştım "İyiyim." değip üstümü peçetelerle silmeye başladım.

"Ne demek iyiyim ya kaynar kahve döküldü üstüne." dedi Uraz be Laptopunu kapatıp çantasına koydu "Eve gidelim." başımla onaylayıp ayaklandım.

Bacağım çok kötü değildi ama Kolum çok acıyordu.Hepimiz Sancağın arabasına bindik "Hastaneye gidelim mi belki krem falan verirler." başımı onaylamazca salladım "Evde var krem."

Uraz kızarmış koluma baktı "Niye dikkat etmedin Güzelim ya." gülümsedim "Sorun yok."

****

Eve gelince Uraz koluma krem sürüp sargı sardı. "Bir daha ki sefer daha dikkatli ol tamam?" gülümsedim "Sen beni niye bu kadar düşünüyorsun?"

Gözlerini kaçırdı "Bilmem." kıkırdayıp onu taklit ettim "Bilmem."

*****

Odama girdiğimde Uraz şok içinde Laptopuna bakıyordu çatık kaşlarla yanına gittiğimde baktığı şeylerin otopsi raporu olduğunu gördüm.

Kardan AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin