"Sevgili olucağız ve ben seni çok mutlu edeceğim eskisinden daha mutlu olucağız."
❄️
Uraz ona şok içinde bakan Melteme baktı "Ben seninle Babam yüzünden sevgiliydim,babam beni annemi öldürtmekle tehdit etti diye.Ha niye sevgiliydik onu da söyleyeyim çünkü sen şımarığın tekisin,baban sen mutlu ol diye istedi bunu bende sadece Annem için yaptım yapmasaydım Babam onu öldürecekti."
Meltem yutkundu "Baban hapisteydi senin?"
"Biz sevgili olmadan önce kaçmıştı beni böylece tehdit etti,nerde olduğunu bilmiyorum ama bir şekilde şirketi hala yönetiyor çünkü şirket sayesinde karanlık işlerini de yönetebiliyor."
Meltem dolu gözlerle Urazın yüzünü avuçlarının arasına aldı.Uraz anında geri çekildi "Ben sana aşık değilim Meltem,ben Sihire aşığım bunu sende biliyorsun o yüzdende ona o kadar kötülük yaptın."
"Evet!Evet çünkü senin gözlerin hep ondaydı!Her yanlız kaldığında onun fotoğraflarına bakıyordun.Hatta bir kere o kafeterya da uyuya kaldığında saçlarını okşayıp öpmüştün onu.Kalbim parçalanıyordu benim!" Uraz histerikçe güldü "Hiç masum numaraları yapma Babanın yüzünden seninle sevgili olduğumu başından beri biliyordun."
Meltem gözlerini kaçırdı "Nefret ediyorum senden!"
Meltem Arabasına binince Uraz gülümsedi.Üstünden koca bir yük kalkmıştı Annesi yarın sabah eve geldiğinde güvende olucaktı.
Gülümseyerek Telefonunu aldı.
Siz:
Yıldızlar çok güzel parlıyor aynı senin gözlerin gibi..Sihir telefonuna gelen bildirim ile kitabını bıraktı.
Kardan Adamım:
Yıldızlar çok güzel parlıyor aynı senin gözlerin gibi..Sihir kaşlarını çattı "Allah allah nerden esti ki bu şimdi?"
Sonra başka bir mesaj geldi.
Kardan Adamım:
Bizim tepeye gelsene,yıldızları izleyelim.Siz:
Şu an hiç konuşma modunda değilim Uraz ya..Kardan Adamım:
Konuşmayalım Sihir,sadece yanım da ol istiyorum.Bekliyorum seni.Sihirin anlatımıyla:
Urazın attığı mesajdan sonra düşünmeye başladım.Kalbim git diyordu ama beynim durmamı haykırıyordu.
Ofladım ne yapmam gerekiyordu?
Veli ve Sancağı görüntülü aradım "Ayy naber Sihircik?" Veli gülümsedi "Sihirim?Noldu?" yutkundum ve onlara olan biten her şeyi anlattım "İşte şimdide Uraz gel diyor."
Sancak kıkırdadı "Git baksana gözlerimin içi gülüyor." Veliye baktım "Bilemedim ya."
Ofladım "Hiç yardımcı olmuyorsun Veli gerçekten." Sancak elindeki böğreyi bir hamlede yiyince şok olduk "Seni mutlu ediyorsa git Sihircik." gülümsedim "Tamam."
"Yinede bize konum at Sihir bir şey olursa kavga falan ederseniz ben seni anlamaya gelirim." başımla onayladım ve kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardan Adam
RomanceElimi kaldırıp yanağına koydum ve derin bir iç çekerek okşadım "Farklı olman seni kötü biri yapmıyor Uraz." yerde dolanan kırmızı gözler benimkileri buldu "Farklı olmam kötü değil,ama bu lanet şey yüzünden herkes bana mesafeli." Başımı yana eğdim "B...