"Çok güneş var,eriyeceksin Kardan Adam."
- "Beni güneş değil ancak böyle sıcak sıcak bakan gözlerin eritir çirkin ördeğim."
❄️
Eve gelince tekerlekli sandalyeyi içeri sürdüm "Benim evime seninde cehennemine geldi Anneci-m." dedim son harfe vurgu yaparak ve güldüm.
Babamla onun fotoğraflarının yanına gidip hepsini tek tek yere fırlattım "Annemin cesedini bulucağım,cesedini bulamazsam senin onu öldürdüğünü ispatlıyacağım ve sen hapise gireceksin.Yada her ikisi." durdum ve ona doğru döndüm "Hiç mi sevilmedin sen?"
Yanına gittim "Başklarının hayatını mahvedecek kadar ne yaşadın sen?" yüzüme öylece baktı "Evet bencede senin kötülük içine işlemiş.Çünkü sende kötüsün ama bak ben kötü değilim,beni kendin gibi edemedin."
Kapu çalınca gülümsedim "Ama seni delirteceğim."
Kapıya doğru gidip açtım ve Uraza sımsıkı sarıldım "İyi misin?" geri çekilip gülümsedim "Daha iyiyim bugün babam gelecek." Uraz da gülümsedi "Bende bu gece annemi görmeye gideceğim çok özledim hem Babamın çalışma odasına bakıcağım birşeyler bulmak için."
"Bende geleceğim." başını onaylamazca salladı "O kadar çok şey yaşadın,sen evde dur." Başımı onaylamazca salladım "Hayır,yanında olmak istiyorum."
Gülümseyip başımı göğsüne yaslayınca ona sarıldım bu aralar tek ihtiyacım olan şey onun bana sarılmasıydı çok iyi geliyordu bana.
"Uraz hiç gitme olur mu?" saçlarımın arasına bir öpücük bıraktı "Hiç gitmem."
İçeri geçince Uraz Anneme baktı "Hiç bir şey yapamıyor değil mi?" gülümsedim "Hiç bir şey."
Bana baktı "Niye gülümsedin?" kaşlarım çatıldı "Bu kadın hayatımı mahvetti benim,tabiikide gülümseyeceğim."
"Yinede Sihir o ne yaparsa yapsın senin onun halinden zevk alman notmal değil." gözlerim doldu "Bu nedemek şimdi?Onun yaptıkları normal mı sanki?" derin bir nefes aldı "Hayır değil ama sen böyle bir insan değilsin başkasının mutsuzluğundan zevk alacak kadar kötü değilsin."
Uraz yüzümü avuçlarının arasına aldı "Sihir bak eğer istersen piskoloğa gideriz hı?" kaşlarım çatıldı "Hayır."
"Ama eğer gitmezsen dahada kötüleşecek halin." Onu ittirdim "Ya sen ne diyorsun ya?Kendine baksana sen!Babanı kaç kere öldürmeye çalıştın!"
"Ben piskolağa gidebilsem gidemez miyim sanıyorsun?Gittiğim an Babam beni bulur." histerikçe gülüp başımı sağ sola salladım "Hayır Uraz sen sadece beni görüyorsun kendini görmüyorsun bile!"
Uraz oflayp beni kendine doğru çekti ve bana sıkı sıkı sarıldı.Onun sarılmasıyla birlikte hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
"Özür dilerim sana bağırmak istemezdim." Uraz saçımı ard arda öptü "Tamam tamam sorun değil." burnumu çekip ona baktım "Gidelim piskoloğa sen nasıl istersen." gülümsedi "Söz veriyorum iyi gelecek içini dökeceksin."
Tekerlekli sandalyede oturan kadına baktım "Senin gibi kötü olmayacağım sana kötülükte yapmayacağım."
****
"Daha iyi misin?" dedi Uraz saçlarımı okşarken başımı kaldırıp ona baktım "Hı hı." diye mırıldandım gözlerinde kaybolurken.
Bir kaç gündür onun gözlerine baktığımda bir şey farkediyorum.Farklı duygulara kapılıyorum sanki.Hiç tanımadığım duygular hem kalbimi hemde benliğimi ele geçiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardan Adam
RomanceElimi kaldırıp yanağına koydum ve derin bir iç çekerek okşadım "Farklı olman seni kötü biri yapmıyor Uraz." yerde dolanan kırmızı gözler benimkileri buldu "Farklı olmam kötü değil,ama bu lanet şey yüzünden herkes bana mesafeli." Başımı yana eğdim "B...