Sesinde aşk vardı evet ve sadece ben duyuyordum,çünkü bu aşk bana aitti.
❄️
Uçaktan inince Uraz bana baktı "Şimdi nereye?"
"Annemin ve Babamın eskiden kaldığı kasabaya." Uraz düşündü "Annenin Fotoğrafı var mı sende?" başımı onaylamazca salladım "O kadın hepsini yakmış."
****
Kasabaya gelince bakındım her yer terkedilmiş gibi görünüyordu.Rastgele bir evin önüne gidip zili çaldım.Gergin olduğum için elim tutunacak yer aradı ve Urazın elimi tutmasıyla gerginliğim uçup gitti.
Burda galiba kimse yoktu.
Başka bir evin önüne gidip kapıya vurduk.Kapı kısa süre sonra açıldı.Karşımda yüzünün yarısı yanmış bir Kadın vardı.Beni görmesiyle kaşları çatıldı "Sihir?"
Ne olduğunu anlamakta zorluk çeksemde Kadının bana sarılmasıyla daha çok affaladım.
"Kızım." dedi Kadın geri çekilrken "S-sen ölmedin mi?" başını onaylamazca salladı "Sana her şeyi anlatıcağım gel."
Eski püskü olan eve girip salona geçtik.Annem koltuğa oturdu her yerde benim çocukluk fotoğraflarım ve Babamın fotoğrafları vardı.
"O kadın sana ne anlattı bilmiyorum ama,o beni öldürmeye çalıştı beni bir eve hapsedip o evi yaktı tam son anda genç bir çocuk kurtardı beni,o yüzdende yüzüm,kollarım ve bacaklarım yanık izleriyle dolu.Yanına hiç gelemedim çünkü korktum,o kadının sana zarar vermesinden çok korktum."
Bende ona başımdan geçen her şeyi anlattım.Dolu gözlerle elimi tuttu "Güzel kızım benim,sanan söz veriyorum bundan sonra hayatında olucağım." gülümsedim "O kadın yaptıkları için pişman olsun istiyorum."
1 ay sonra:
Artık Annem bizimle yaşıyor o Kadın ise tutuklandı ve iyileşti.Her ne kadar her şey iyi gitsede Uraz ile tartışmıştık.
Evet hala sevgili değiliz.
Ne için tartıştık hatırlamıyorum bile,tek hatırladığım bana bağırmasıydı.
İki haftadır görüşmüyorduk ve bu beni çok daraltıyordu.
Tekefonum çalınca hızla elime aldım arayan Veliydi "Efendim?" dedim en hayattan bezdiğimi belli eden ses tonumla "Bugün lunaparka gideceğiz sende gel bizimle."
Ofladım "Hiç gidesim yo-" sözümü kesti "Uraz da geliyor." hızla fırladım "Saat kaçta buluşuyoruz?" güldü "Bir saat sonra alırım ben seni."
"Tamam." hızla yataktan kalkıp kendime aynada baktım berbat görünüyordum!Saçlarımı açıp taramaya başladım bir yandanda be giyeceğime karar vermeye çalışıyordum.
Sarı üstünde pembe minik çiçekler olan bir elbise alıp giydim.Sonra aynanın önüne geçip makyajımı yaptım.
Saçlarını da düzleştirdikten sonra hazırdım.Çantamı alıp hızla aşağı inip beraber film izleyen Anne ve Babama baktım.
"Anne,Baba ben çıkıyorum." İkiside gülümsedi "Paran var mı Birtanem." başımla onayldım "Var Babacım merak etme hadi öptüm sizi!"
"Tamam güzel kızım."
Evden çıktığımda Sancak ve Veli bekliyordu bile.Şu an tek istediğim kardan Adamımla barışmak.
Bana baktılar "Vay vay vay süslenmiş bizimki." Dedi Veli beni süzerek gülümsedim "Güzel olmuş mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardan Adam
RomanceElimi kaldırıp yanağına koydum ve derin bir iç çekerek okşadım "Farklı olman seni kötü biri yapmıyor Uraz." yerde dolanan kırmızı gözler benimkileri buldu "Farklı olmam kötü değil,ama bu lanet şey yüzünden herkes bana mesafeli." Başımı yana eğdim "B...