"Çirkin ördek dünya güzeli bir Kuğu oldu..Kardan Adam ise onun güzelliği karşısında eriyip bitti..."
❄️
Urazın gözlerine bakıp gülümsedim "Seni çok seviyorum." o da gülümsedi "Bende seni seviyorum çok hemde çünkü sen canımsın." Urazın yanaklarını sıktım "Ya çok özlemişim."
Uraz kıkırdadı "Bugün bana gel nolur sarılıp uyuyalım." yanağını okşadım "Urazım annen eve gelecek onunla ilgilen." Elimi eline alıp avuç içimi öptü "Annem yarın geliyor hem ben seni çok özledim."
Ona kıyamıyordum kollarımı boynuna dolayıp başımı göğsüne koyup ona baktım "Tamam olur." Beni kucağına doğru çekti "Canımın içi."
Kıırdayarak ona baktım "Annem çok kızgın sana Kardan Adam." Uraz burnumu sıktı "Sana kıyamaz."
****
Uraz beni yanına çekip yatırdı ve başını boynuma gömdü "İyi geceler dünyanın en güzel kızı."
Uraz birden başını kaldırınca ona baktım "Dur." değip ışığı açtı ve yatağa oturdu bende doğruldum.
Komidininden bir kutu çıkarıp açtı "Bu senin." gülümsedim kolyemi almış ve yaptırmıştı.
"Benim çirkin ördeğim daha kuğu olmadı ama o kuğuyu her zaman boynunda taşımalı." baiımı yana eğdim "Ya Uraz yerim seni."
Uraz güldü ve kolyeyi takıp dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı "Canımın içi."
Yüzünü avuçlarımın arasına alıp dudaklarımızı birleştirdim.Uraz hiç beklemeden karşılık verdi ve kollarını belime sardı.
Çok sürmeden ayrıldık ama hala o kadar yakındık ki Urazın nefesini hissedebiliyordum "Of be Sihir çok güzelsin." Dudağına minik bir öpücük bıraktım "Sende çok tatlısın Urazım."
Uraz beni yatırıp başını boynuma gömdü "Oh." Kollarımı ona sarıp saçlarını okşamaya başladım bunu yapmayı çok özlemiştim "Allahım sana şükürler olsun," güldüm "Uyu artık."
Sabah yanağımın okşanmasıyla gözlerimi açtım,açmamla Urazı görmem bir oldu "Günaydın Birtanem." değip dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı "Günaydın Urazım." dedim ve kollarımı boynuna doladım.
Uraz gülümseyerek bana baktı "Dünyam benim..Sihirim."
Telefonum öalmaya başlayınca arayana baktım Sancak arıyordu "Sihir?Eve niye gitmedin dün akşam annen meraktan çatlamış beni aradı bendesin dedim."
Uraz telefonu eline aldı "Sihir benimle."
"Vallaha siz gece gece ne yapıyorsunuz da böyle ben anlamam ama dikkat edin gencecik yaşınızda bir de çocukla uğraşmayın."
Uraz kıkırdadı "Ya sus Sancak bir şey yaptığımız yok." Uraz telefonu kapatıp bana baktı. "Seni eve bırakalım,sonra annemi almaya gideceğim."
Uraz anlımdan öpünce gülümsedim.
8 sene sonra:
Son dosyaları imzalayıp gülümsedim "Hadi ben çıkıyorum Sevgilim bekliyordur şimdi."
Selim gülümsedi "Tamam pazartesi görüşürüz."
Dışarı çıkınca arabasına yaslanmış bekleyen Urazı görünce yanına koşup ona sımsıkı sarıldım.Saçlarımı ard arda öptü "Canımın içi."
Ona baktım "Çok özledim seni."
Uraz gülümsedi "Bende seni o bir hafta bir yıl gibi geçti." Uraz bir hafta iş için yurtdışına çıkmıştı ve onu o kadar çok özlemiştim ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardan Adam
RomansaElimi kaldırıp yanağına koydum ve derin bir iç çekerek okşadım "Farklı olman seni kötü biri yapmıyor Uraz." yerde dolanan kırmızı gözler benimkileri buldu "Farklı olmam kötü değil,ama bu lanet şey yüzünden herkes bana mesafeli." Başımı yana eğdim "B...