*Jungkook*
"Bi dk.. sen.. ne..?"
"Bebeğim, hayır! Düşündüğün gibi değil!"
"Ben-ben beni sevdiğini sanıyordum..."
"Gerçekten.. Ben-"
"Haklısın, seni aldattı, seni sadece para için kullanıyor" Seoyoung adamın dediğine kızmış gibiydi ve koluna vurdu.
Gözyaşlarım görüşümü bulanıklaştırıyordu, her konuşmaya çalıştığımda daha zayıf hissetmeme neden oluyordu, nefes almak imkansız geliyordu.
'Buna hazır olmalıydım..'
"Ne zamandan beri?" diye mırıldandım.
"Bir haftadan beri" yine o adam
"Defol.."
"Hayır bebeğim, açıklayabilirim-"
"SİKTİR GİT DEDİM!"
İkisinin de gözleri büyüdü, aceleyle yerde duran kıyafetlerini alıp odadan çıktılar.
"Evimde üstünü değiştirme zahmetine sakın girme, defol"
"Jungkook ne yaptığını biliyor musun? Artık benimle hiç ilgilenmiyorsun! Tek düşündüğün şey çalışmak İŞ İŞ! Aldatmamın sebebi SENSİN! SADECE KENDİNİ DÜŞÜNEN BİR BENCİLSİN! "
"NE! BENCİL OLAN VE KENDİNİ DÜŞÜNEN BENİM ÖYLE Mİ?! ASLA APTALCA BİR NEDENDEN DOLAYI BİRİNİ ALDATMAM! EĞER BENİ BEN OLDUĞUM İÇİN BIRAKACAKSAN O ZAMAN NEDEN EN BAŞTA BENİMLEYDİN NEDEN EN BAŞTA BIRAKMADIN?! SEN SADECE İLGİYE İHTİYACI OLAN BİR OROSPUSUN OROS-"
"EVET Ben BİR OROSPUYUM! Bil bakalım ne oldu?! PARANI KREDİ KARTI HESABINDAN ALDIM! NE YAPACAKSIN?!? ha?-"
"Siktiğimin sürtüğü, git artık, iğrenç yüzüne dayanamıyorum"
İkiside koşarak dışarı çıktılar, kapıyı arkalarından sertçe çarptılar ve Jungkook'u yalnız bıraktılar.
Ağlayarak yere yığıldı, sanki biri kalbini çıplak elle söküp almış gibi hissetti, çok acıtıyordu.. zar zor nefes alıyordu.. kalbi paramparçaydı ve tüm bunları unutmak için club'a gitmeye karar verdi.