5

5.3K 220 6
                                    

*Jimin*
Yan komşum Jungkook'u görmeyi beklemiyordum ama itiraf etmeliyim ki çok seksi.

"Seni görmek güzel Jungkook~ benim için fazladan para ödeyeceğini hiç düşünmemiştim~" Dudaklarımı yaladım

"Komşum mu?, Jimin yaramaz bir çocuk~" Dudaklarını yaladı

Direğe gittim ve bacaklarımı sarıp dans etmeye başladım, her hareketime hayran olduğunu hissedebiliyordum. Bana gösterdiği ilgiyi sevdiğimi söylemeliyim, bir şekilde kendimi özel hissettim ve çok azgın.. hissettim.

Dans etmeyi bitirdim ve gözleriyle şehvetle bana bakarken yanına gittim. Kucağına oturdum ve kasıklarının seğirdiğini hissedip aydınlandım. Kahretsin, o kadar azgın hissettim ki neredeyse bir inlemenin ağzımdan kaçmasına izin veriyordum.

"Babacık~" Dedim bilerek kalçasına sürtünerek, kahretsin inledim.

"Ah küçük Jiminie azdı~?" Jungkook çenemi kaldırdı

Ben ona yardım edemem ama mahcupda hissedemem. Bu, özellikle bir kulüpte beni gerçekten utandıran ilk seferdi. Önlerinde dans ederken kendime çok güveniyordum ama şimdi utanıyorum.

Bu hissi sevdim, yeni bir şeydi.

"Jiminie küçük bir oyun oynamak istiyor~" Onu öptüm, tadı gerçekten lezzetli.

Alt dudağımı ısırdığında dilinin ağzıma girmesine izin verdim. Öpüşmeyi sonlandırdık, dudaklarımızın arasından tükürük bağı uzadı.

"Kahretsin, dudakların çok yumuşak Jimin" Kulaklarımın ısındığını hissedene kadar kızardığımı bile fark etmemiştim.

"T-teşekkürler-" Jungkook'un dudaklarını boynumda hissettiğimde nefes nefese kaldım.

Ani zevki hissettiğimde inledim, "Kahretsin, Jungkook beni tahrik etmekte gerçekten iyisin."

Boynumu emerken sırıttığını hissedebiliyordum, arkasında morluklar bırakıyordu.

"Sikiyim.. çok güzel bir duygu"

"Oh bebeğim, fazla heyecanlanma~ bu sadece başlangıç"

Durdu ve tekrar dudaklarıma yöneldi, dilinin ağzıma doğru kaymasına izin verdim. Kucağında sikine doğru kaymaya başladım. Öpüşürken hava boşlukları arasında inledim, tekrar geri çekildik.

Jungkook ellerini gömleğimin altından sokup meme ucuma doğru ilerlerken dudaklarını yaladı. Siktir, meme ucumla oynuyordu, gömleğimi vücudumu açığa çıkaracak kadar kaldırdığında meme ucumu yalamaya başladı. Zevkle inleyerek başımı geriye attım.

"Siktir, bu işte çok iyisin..." ağzımdan kaçan inlemelerle cümlem bölündü, kahretsin gerçekten çok iyi

Durdu, sonra bana baktı, gözlerini kapatarak onu öpmem için işaret verdi ve bende yaptım. Ağzımı dolduran sıcak nefesi.. dokunuşuna çok muhtaç hissettim. Dudaklarımız birbirinden uzaklaştı, saate bakmak için döndüğümde siktir zamanım bitti. Dürüst olmak gerekirse, ayrılmak istemedim ama mecburdum, sonuçta bu benim işimdi...

Ona çok muhtaç hissettim ama onunla seks yaparsam işimdeki kuralı ihlal edeceğim ve hatta kovulabilirim.

"Jeon Jungkook, zamanın doldu üzgünüm gitmeliyim" Kucağından indim ve üstümü düzelttim, boynumu örtmeye çalıştım.

"Numaran?"

"Tabii ki" sırıttım

Küçük bir kağıda yazıp verdim.

"Bu gece beni ara"

Gürültülü müzik gelen kapıyı açıp bir sonraki müşterimin odasına giderken ona göz kırptım.

STRIP | 𝑱𝑰𝑲𝑶𝑶𝑲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin