*Jimin*
Gözlerimi ovuşturdum, kıçım acımaya başladığında Jungkook'un hala uyuduğunu gördüm. Acıyla inlediğimde kaşlarımı çattım, 'Yanlışlıkla onu uyandırdım..'"Günaydın bebeğim.." Jungkook yorgun bir şekilde söyledi.
"Günaydın kookie.. yoruldun mu?"
"Evet, dün uzun bir gündü.."
Dün tam olarak ne olduğunu hatırlayınca heyecanlandım. Ona hafifçe vurdum ve kıkırdamasını sağladım, "Çok tatlısın Jimin"
"Beni utandırmak için gerçekten iyi iş çıkarıyorsun, Jeon Jungkook" diye mırıldandım.
"Doğru biliyorum" Güldü
Yataktan kalkmamı sağlamaya çalışırken yere düştüm, "Sen çok sakarsın Jimin!" Jungkook bana bakarken güldü.
"Sus ve yardım et!" sızlandım
"Tamam tamam, bu kadar huysuz olma bebeğim" yorganı vücudundan çekip beni taşıdı. Boynunun kıvrımına saklandım, elimi boynuna dolarken yüzümün kızardığını hissettim.
Beni aşağı indirdi ve kanepeye oturttu. "Burada kal, ben mutfağa gidip ağrı kesici getireyim."
"Tamam.." Hâlâ her zamanki gibi utanmış hissederek mırıldandım.
Saniyeler sonra ağrı kesiciler ve bir bardak su ile geri geldi. "Pekala Jiminssi, haplar burada"
"Ne? Az önce bana ne dedin..?"
"Jiminssi" onayladı
"Ah yah, kes şunu!" ona vurarak utanç içinde güldüm,
Tavşan gülümsemesiyle güldü, sevimliliği nedeniyle ona daha çok güldüm. İlaçları ve suyu içip bitirdim. Biraz rahatsız hissettim ve Jungkook'un bana bu şekilde bakakalmasından utandım, "Jungkook durabilir misin..?"
Bana bakmaya devam ederken cevap olarak mırıldandı. Kanepeden kalkarken adımlarımı hızlandırdım, "Tuvalete gidiyorum.."
"Tamam, kahvaltıda ne istersin?"
Hareketlerimi durdurdum, "Hmm.. lezzetli olan her şey"
"Yani beni kahvaltıda yemeyi mi planlıyorsun?" Jungkook kaşlarını kaldırdı ve gülümsedi.
Az önce ne dediğini daha yeni anladım.
"Jungkook!!!" Yüzüm her zamankinden daha da kızardı, kollarımı birleştirdim ve o kahkaha attı.
"Hahaha! Şaka yapıyorum!" Gülmekten gözlerinden yaşlar gelirken söylemeyi başardı.
Alt kattaki banyoya girdim, fazladan bir diş fırçası aldım, ıslattım, diş macununu sürdüm ve dişlerimin arasında gezdirmeye başladım. Jungkook içeri girdi. Bi anda girdiği için sıçradım.
"Sakin ol bebeğim, dişlerimi fırçalamadım, sana bir şey yapacak değilim" dudaklarını yalayıp bana döndü.
Çok geçmeden banyoda yüzümü yıkamaya devam ederken gitti. Sonsuz gibi görünen bir sürenin ardından sonunda bitirdim. Fransız tostunun kokusu burnuma çarptığında dışarı çıktım. Başyapıtı görmek için mutlu bir şekilde mutfağa atladım. Güzelce kızartılmış dört parça tost, üst üste koyulmuştu. Ortasına bir dilim tereyağı sürülmüş, tabağın üzerine yaban mersini ve dilimlenmiş çilek serpilmiş.
Yemeğe başlamanın heyecanıyla dudaklarımı yaladım.
"Oh sonunda bitirdin Jiminssi"
"Evet evet, her neyse" Mutfak adasından bir koltuk çekerken şaka yollu göz devirdim.