18

974 41 1
                                    

*Jungkook*
"B-bence molaya ihtiyacımız var."

Jimin'den duyduğum son cümle.

Muhtemelen uzun bi' süredir sarhoşum. Gözyaşları...hissettiiğim tek şey buydu. Boş boş tavana bakıyordum. "Jungkook, eşlik etmemi ister misin-"

"Git buradan Soomin, sana bakmaya dayanamıyorum"

'Jimin'

"Tek düşündüğün Jimin! Neden.. beni sevmiyor musun? İkinci sınıftan beri senden hoşlanıyorum.."

"Jimin..." diye mırıldandım, gözümden başka bir sıcak damlanın düştüğünü hissederek

İçkiden bir yudum daha aldım, tam bidaha alıcakken, biri beni durdurdu.

"Ne sikim-"

"JUNGKOOK İÇMEYİ BIRAK, BU SENİN İÇİN ZARARLI"

"J-Jimin mi?" diye mırıldandım, gözlerim dolu dolu

"Onu gerçekten bu kadar çok mu özlüyorsun..?" Soomin sordu, onu görmezden geldim.

Gözlerimi kırpıştırdım, 'oh' Soomin tekrar gözümün önünde belirdi. Yatağıma uzanırken ona cevap vermeye zahmet etmedim. Gözümü kapattım, gözyaşlarımın kokusu yastığıma parfüm gibi geldi.

'Sen gideli bir ay oldu Jimin..'

Bir gümbürtü duydum Jimin olduğunu umarak hemen oturur pozisyona geldim . 'Sadece Soomin kapıyı kapatmış..' Titrediğimde gözümü kapattım, geri yattım, onun sıcaklığına yeniden ihtiyacım var. Jimin benim için sadece güzel bir yalandı. 'Seni çok özledim Jimin'

'Yürüyüşe çıkmalıyım..'

İğrenç kokuyordum ama tek düşünebildiğim Jimin'di. Temizlenmeye karar verdim. Sonra Jimin'in en sevdiği kokuyu sıktım. Jimin'in kıyafetleri hala şifonyerdeydi onları da giydim. 'Jimin seni çok özledim..'

Hazırlanmayı bitirdikten sonra kapıyı kilitlemeden parka gitmek için dışarı çıktım, çok huzurluydu. 'Her yer, her şey bana seni hatırlatıyor.. Jimin'

Gözyaşlarım tekrar aşağı yuvarlanırken iç çektim, omzuma birinin dokunduğunu hissettim. "Benim Taehyung patron, merak etme.."

"T-Taehyung..?"

Ben ona sarılırken o da bana sarıldı. "İyi misin patron.."

"H-hepsi benim hatam.. Jimin benden nefret ediyor.."

"Öyle değil.. Bazen duygular araya girer ve en çok sevdiğin şeyleri mahveder. Bu senin suçun değil."

Burnumu çektim, "Benim hatam Taehyung! Bu benim hatam..! Ben kötü bir insanım, sevilmeyi hak etmi-"

"Öylesin.. Jimin'in senin şu anda hissettiğin gibi hissettiğine eminim.."

"B-bana kızgın.. benden nefret ediyor..."

"Böyle düşünme! Sadece bir süreliğine molaya ihtiyacı var.."

"Onu çok özledim.." Taehyung'a daha sıkı sarıldım.

"Muhtemelen o da seni özlüyor.."

Rahatlamıştım sonra Tae işi olduğunu söyleyip gitti.

Yürüken kiraz çiçeğine baktım ardından kuşların cıvıltısını duydum. Karşıdan karşıya geçerken...her şey beklediğimden daha hızlı gerçekleşti, 'Jimin?'

"JUNGKOOK HAYIR!"

Gülümsediğimde onun sıcaklığının bana dokunduğunu hissettim, gözleri dolu dolu bana baktı. "Seni çok özledim Jimin.."

Gözüm ağırlaştı, görüşüm kararmaya başladı, duyduğum son cümle "Uykuya dalma Jungkook! Seni seviyorum, seni çok özledim" oldu.

'Ben de seni seviyorum..'

STRIP | 𝑱𝑰𝑲𝑶𝑶𝑲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin