25

686 28 0
                                    

*Jungkook*
Haftalar sonra, ben ve Jiminie birçok ateşli gece geçirdik ve randevuya çıktık.

Yaklaşık bir ay sonra işte buradayız! Evlenmek üzereyiz. Çok sevdiğim, sadık erkek arkadaşım Jimin ile evlenmek benim hayalimdi.

"Aman Tanrım, çok gerginim Jin!" Konuşma uygulamama yardım ediyordu.

"Sakinleşmen gerek tamam mı?" Bir elini omzuma koyarken bana güvence verdi.

"Tamam, hadi şunu yapalım" Nefes alıp verdim, zar zor nefes alabildiğim açıkça belli olsa da.

"Efendim! Bu çok acil!" Tuttuğum kişisel asistanım aceleyle yanıma geldi.

Birkaç saniye içinde stresli hissettim, "Ne oldu?! Ne yanlış gitti??"

"Yüzüğü kaybettik efendim ve korkarım-" cümlesini bitirmesine fırsat kalmadan kapıdan dışarı fırladım.

'YÜZÜK NEREDE?! Aman Tanrım! Neden şimdi?!'

Kendimi hayal kırıklığına uğramış hissettim, babam yanıma geldi. "Oğlum? Sorun ne?"

"Baba yüzüğü kaybettim!..hepsi benim suçum"

Beni sakinleştirdi ve yüzük sorunuyla ilgileneceğini ve şu anda hazırlanmaya odaklanmam gerektiğini söyledi. Yoongi ve Hoseok beni teselli ederek odaya geri getirdi. Jin her şeyi hızlandırmaya ve çözmeye çalışan asistanla konuşuyordu. Saçımı karıştırdım ve hayal kırıklığından dolayı saçlarımı karıştırdım. "Ne yapacağım?! Ne yapacağım!!!" saçımı çektim

"Jungkook sakinleşmen gerek. Herkes yardım etmeye çalışıyor." Hoseok bana yardım etmeye çalıştı ama bu yardımcı olmuyordu.

"Hoseok anlamıyorsun! Anlamıyorsun-" Öfkeyle ağladım

"Jungkook" Yoongi elini omzuma koydu.

"Bunu atlatacağız" Yoongi cümlesini bitirip bana bir bakış attı ve biraz sakinleşmiştim.

"Bilmiyorum" aşağı doğru kaydım ve sakince nefes almaya çalıştım

Saçımı ve makyajımı yaptıkları için biraz yerimde kalmayı başardım. Ondan sonra patlayacak gibi oldum, babam hala dönmedi. İyi haberin ya babamdan ya da yardımcımın ağzından bir an önce çıkmasını istiyorum. Stilist takım elbiseyi bana vermeye çalıştı ama ben etrafta başıboşça dolaşıyordum. Kendimi boş bir duvara yapıştırdım, 'Böyle olmaktan nefret ediyordum..' Özellikle bu kadar büyük ve özel bir günde ruh halim böyle olmamalıydı ama hayat bana gerçekten işkence etmek istiyor. Yoongi bana birkaç hap verirken sakince nefes aldım, sonunda sakinleştiğimde hızla ilacı yuttum. Her şey yoluna girecekmiş gibi hissettim.

Makyaj sanatçısı bana biraz rötuş eklerken sakince aynada kendime baktım. Daha sonra soyunma odasına gittim ve takım elbiseyi giydim. Üzerimde takım elbiseyle aynada kendime baktım, gülümsedim, 'Jimin için sabırsızlanıyorum' perdeyi kaldırıp odadan çıktım. Hoseok, Yoongi, Jin ve Namjoon'a gülümsediğimde hepsi bana gülümsedi, gözlerimden yaşlar akmak üzereydi. Hemen sildiğimde anladılar, birbirimize sarıldık, "Siz olmasanız ne yapardım" diye usulca ağladım.

Namjoon, "Bugün o gün değil Jungkook. Jimin'in strese girmesini istemezsin." dedi. Hepsi gözlerime bakarken geri çekildim, onlara tekrar gülümsedim. "Pekala Jungkook, Jimin'i kontrol etmem gerekiyor. Şimdi, bir erkek ol ve o gözyaşlarını durdur. Makyaj sanatçısının işini bırakmasını istemiyorum, tamam mı?" Hoseok işaret parmağıyla beni işaret ederek söyledi, gözümdeki yaşları silerken güldüm.

"Elbette" gülümsedim ve birkaç saniye içinde kapıdan çıktı. "Çocuklar, nasıl görünüyorum?" Nefes aldım, sırıttılar, "Harika" Hepsi bir ağızdan söyledi. Cevaplarından memnun kaldım, bana yardım eden tüm çalışanların yanına gittim. "Çok teşekkür ederim çocuklar, benimle ilgilendiğiniz için teşekkür ederim, üzgünüm çok duygusal bir yıkığım-" eğildim.

"Bize teşekkür etmene gerek yok, sonuçta bu bizim işimiz, daha kötüsüyle de uğraşmıştık" diye araya girdi stilistlerden biri.

Başımı kaldırdım "Yok canım?" Gözlerine bakarken şaşırdım

Onlarla teker teker sarıldım "Bugünki en büyük işimde bana yardım ettiğiniz için teşekkür ederim" Ödemelerini verirken teşekkür ettim, "sorun değil" ya da "rica ederiz" şeklinde cevap verdiler.

Kısa süre sonra teker teker ayrıldılar. Babamın asistanla birlikte yüzük işinin çözüldüğünü söylediğini duyunca çok heyecanlandım. Yeni bir yüzük almışlardı, daha güzel bir yüzüktü. Pırlantanın taşıdığı ışık kaynağı göz kamaştırıcıydı, gülümsedim.

Babama ve asistana sımsıkı sarılırken "Teşekkür ederim!" dedim. Asistana son bir kez sarılırken ikisi de güldüler. Asistana parayı ödedikten sonra ayrıldı. Babam beni odada yalnız bırakmıştı ve o sırada odaya bir adam girdi. Bana doğru yürüdü. Jimin'in davet ettiği insanlardan biri olduğunu tahmin ediyordum. "Oğluma iyi davran tamam mı?" Jimin'in babası Bay Park olduğunu anladım.

Sarıldı, "Herşeyimle seveceğim, her şeyimle onu koruyacağım ve kendini kötü hissettiğinde mümkün olan her şekilde destekleyeceğim" sırtımı okşadı. "İşte senden duymak istediğim şey genç adam" diyerek gitti.

Rahip ve herkesin olduğu yere doğru gittim. Nefes alıp verirken yakamı ve kollarımı düzelttim. Jimin hala burada değildi.

STRIP | 𝑱𝑰𝑲𝑶𝑶𝑲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin