16

1.4K 54 8
                                    

*Jungkook*
Jimin, arabanın önünde bulunan eğlence parkının muhteşem manzarasına bakarken gülümsedim.

"Kookie!!! Seni seviyorumm!"

"Beğeneceğini biliyordum" heyecanla gülümserken ona göz kırptım.

"Tabii ki!!" Arabanın kapı kilidini açtığımda arabadan inme işareti yaptım.

O da benim gibi arabadan aceleyle indi ve arabayı kilitledim. Parmaklarımız birbirine geçtiğinde bana döndü. Beni eğlence parkının girişine sürüklerken güldüm. "Yavaşla Jimin!"

"Yapamam! Çok heyecanlıyım!"

İçeri girer girmez Jimin gördüğü ilk şey için atıldı. Bu 3 yaşındaki bir çocuğu kovalamak gibi geldi.

"Ya Jimin"

"Hımm?" Balonları suyla vurmaya çalışırken

"Hız trenine binmek ister misin?"

"Hım... Yani kesinlikle-"

"Harika hadi gidelim"

"Yaa! Kookie yavaşla!"

Şimdi sıradaydık ve Jimin'in biraz korktuğunu söyleyebilirim. Sıra bize gelmek üzereydi. Jimin elimi sıktı ve elinin biraz terlediğini hissettim.

"Bebeğim.. Korkuyorum"

"Elimi sıkıca tut, tamam mı?" Gülümsedim ve yumuşak saçlarını okşadım.

"Tamam.." tutuşunu sıkılaştırdı.

Yardım edemedim ama Jimin'in çok küçük, sevimli bir bebek olduğunu hissettim. Saf bir melek bebek gibiydi, bu günü asla unutmayacağım.

"Sıra bize geldi bebeğim. Hazır mısın?" diye sordum, bana yaklaştı, kıkırdadım

"H-hayır, korkuyorum.."

"Çok tatlısın bebeğim" ona tatlı bir şekilde gülümsedim.

Her şeyin yoluna gireceğine ve her şeyin eğlenceli olacağına dair güvence verdim. Sonunda sıra bize geldi ve yerimize geçtik. Kemerleri bağladık.

"Bebeğim, HAZIR olduğumu sanmıyorum!"

Jimin'in tepkisine gülmekten kendimi alamazken hız treni bir anda hızlandı. Deli gibi bağırıyordu, Jimin'in yüksek sesle bağırmasına gülmeden yolculuğun tadını çıkarmaya çalıştım.

"AHHHHHHHHHHH BU ÇOK YÜKSEK!"
Ellerimi havaya kaldırırken Jimin o kadar sıkı tutunuyordu ki

"Ooooooo!" Gözümden bir damla yaş aktığını hissettim

"JUNGKOOOK! YARDIM ET"

Tekrar kahkaha attım, Jimin'in çılgınca çığlık atması en komik şeydi. Yüzüyle birlikte, her şeyi komikti

"KOOKİE!! YARDIM" Jimin sızlandı

Gözünden yaşlar aktığını görünce şaşırdım. 'Bazen çok kırılgan' diye içimden geçirdim.

"Jimin, sakin ol, WOAHHHH" Hız treninin tepesine ulaştığımızda nefesim kesildi.

Elimi sıktığını hissettiğimde Jimin'in ellerini sıkıca tuttum. Hız treni düşerken nefes alıp verdim. Bir anda Jimin kahkaha atmaya başladı ve benim durumum tam tersi oldu. Jimin şimdi eğleniyordu ve ben çığlık atıyordum.

Sonunda durdu ve kusmak istediğimi hissettim!

Yakındaki bir bankı ararken Jimin bana güldü. Sonunda bir banka oturdum.

"Bir şey içmek ister misin yoksa?"

"Evet lütfen" diye mırıldandım

Birkaç dakika geçti ve endişelenmeye başladım. Kalkıp Jimin'i aramaya karar verdim, kendimi içeceklerin ve atıştırmalıkların satıldığı alanda buldum. Sonunda Jimin'i bulmuştum, küçük bir çocukla konuşuyordu ve çocuk ağlıyor gibiydi. Aceleyle koşarken, insanların bakışlarının üzerime hücum ettiğini hissettim.

STRIP | 𝑱𝑰𝑲𝑶𝑶𝑲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin