17

1.2K 59 4
                                    

*Jimin*
Titreyerek uyandım. Jungkook'un beni kendine daha da yakınlaştırdığını hissedince kendimi battaniyenin altına iyice soktum. "Hava soğuk bebeğim, gel seni ısıtacağım" beni kendine çekti.

Aniden bir alarm çaldı, 'Cidden huzur içinde uyuyamıyorum' Jungkook sıcaklığını benden uzaklaştırdı. Battaniyeye sarıldım, Jungkook'un iç çekerek "Bugün işe gitmeliyim" dediğini duydum.

"Seninle gelebilir miyim? Zaten evde yapacak bir şeyim yok"

"Aslında ben de sana sormak üzereydim-"

"Harika hadi hazırlanalım"

Ayağa kalkıp banyoya gittim ve aynada kendime bakarken saçlarımı karıştırdım. Dakikalarca hazırlandıktan sonra kendime baktım. 'Mükemmel' Kendime bir öpücük gönderdim ve Jungkook'un hazır olduğunu görünce dışarı çıktım.

"Hazır mısın?" Ellerini cebine soktu

"Evet, henüz ayakkabılarımı giymedim, bekle"

"Tamam" ayağımı ayakkabılarıma sokarken ayağını yere vurdu.

"Tamam gidelim"

Evin anahtarlarını alırken merdivenlerden aşağı indik. Arabaya doğru ilerleyip arabanın aynasında kendime bakarken kıyafetlerimi düzelttim.

"Gerçekten gerekli yok Jimin"

"Sadece iyi bir ilk izlenim bırakmak istiyorum"

"Zaten harika görünüyorsun Jiminie, kimseyi etkilemek için daha fazla uğraşmana gerek yok." Jungkook saçlarımı okşarken içini çekti.

"Biliyorum ama herkese saygı duymak istiyorum, özellikle çalışanlarınıza" diye söyledim.

Birkaç dakika sonra nihayet gelmiştik. Kendime bir kez daha baktım. Her şeyin mükemmel olduğundan emin olduktan sonra, Jungkook ve ben binaya girer girmez karşılandık. Onlarla etkileşime girdim ve anında arkadaş oldum.

Jungkook ile flört etmeye çalışan bir kız gördüğümde gerçekten çok üzüldüm. Kendini ona kaptırmıştı, kıskançlığı içimde tuttum çünkü faydası olmayacaktı, sadece daha da kötüleştirecekti. Bütün gün sessiz kalmaya karar verdim ve Jungkook...farketmedi. Sadece iş arkadaşlarıyla konuştum ama Jungkook'u baştan çıkaran kız benden hoşlanmışa benzemiyordu.

O kızla iletişim kurmak gerçekten zordu, elimden geleni yaptım ama bana emir vermeye başladığında onun kişisel hizmetçisi olmaya başladım. İş yerindeki insanlar beni ondan uzak tuttu.

"Soomin, ona öyle davranmamalısın"

"Bu seni ilgilendirmez, ona istediğim her şeyi emredebilirim. O yüzden geri çekil orospu"

'Kızmaya başlamıştım, ne yapmak istediği umurumda değildi ama arkadaşlarıma hakaret edemez'

"Hep böyle mi? Herkese emir veriyor ve sizle böyle mi konuşuyor?" Soomin denen kadının yanımda telefonuyla ilgilendiğini görünce fısıldayarak Tae'ye sordum.

"Evet, herkese orospu diyip hakaret ediyor ama gerçekte o bir orospu. O çok sinir bozucu biri ama artık uğraşmıyoruz çünkü buna çok alıştık." Taehyung güldü.

Kollarımı kavuşturarak Sobbin'e döndüm,

"Öncelikle birini tanımadan ona orospu diyemezsin. O kelimenin eş anlamlısını söyleyebilirim ve o açıkça sensin.
Hayır, kolayca emir verdiğin hizmetkarlarından biri değilim. Yani bu insanlardan hiçbiri senin hizmetkarın değil!"

Öfkeyle ayağını yere vurdu, tatmin olmuş gibi sırıttım, diğer herkes ses efektleri yaptı. Herkes biraz geri çekilirken Jungkook dışarı çıktı.

"Ne oldu?"

"Jungkook Oppa! Bu küçük cüce bana kötü sözler söylüyordu! Onu dava etmelisin" Soomin, kolunu Jungkook'un beline dolarken sızlandı.

'Tch, bu günlerde orospular gerçekten bu boku nasıl yapacaklarını iyi biliyorlar'

"Jimin? Burada ne yapıyorsun? Özel odama gittiğini sanıyordum."

"Neden burada kalamıyorum? Bu insanlarla takılmak istiyorum! Hepsi benim için çok havalı ve iyiler" diye somurttum.

Soomin bana baktı, duyduklarına inanamamış gibiydi.

"Sen kimsin? Ne yapıyorsun? Jungkook Oppa'yı baştan çıkarmaya ve onu benden çalmaya mı çalışıyorsun?!"

'Drama Queen, aman tanrım'

"Soo..min, Soomin. Sanırım adın bu değil mi?" O geri çekilirken ben ona doğru yöneldim.

Kendini Jungkook'un arkasına sakladı, Jungkook'un kolu havaya kalkarak ona ulaşmamı engelledi. Ona tuhaf tuhaf baktım, sanırım ne demek istediğimi zaten biliyordu.

"Çok ileri gidiyorsun Jiminie"

Herkes birbirinin kulağına fısıldayarak her yere varsayımlar gönderdi.

"Ama-"

"Jimin dur"

Ben ona bakarken o ciddi bir şekilde bana baktı. "O zaman beni takip et Jungkook" dedim Sommin'in kolunu tutarak.

Soomin'in 'ağladığını' duyduğunda kolunu elimden kurtardı.

"Jimin ne yaptığına bak" dedi Jungkook, Soomin'in 'gözyaşlarını' yüzünden sildi.

"Oppa, bu adam özür dileyebilir mi?"

"Jimin özür diler misin?" diye sordu Jungkook, Soomin istediğini elde etmiş gibi sırıtarak beni daha fazla öfkelendirdi

"Ne demek istiyorsun Jungkook-"

"Özür dile dedim Park Jimin" Sesi her tükürdüğünde daha da boğuklaşıyor ve beni biraz ürkütüyordu.

"Jungkook ne biliyor musun? Hayır. Bu boktan bıktım."

"Özür dile" dedi Jungkook, dikkatini benden başka yöne çevirirken

Soomin sızlanıyordu ve ağlaması kulaklarımı tırmalıyordu.

"İşinde rastgele bir kız yerine beni seçeceğine inanamıyorum.."

"O benim çocukluk arkadaşım"

Kalabalığa baktım ve herkesin yüzünden benim için üzüldüklerini anlayabiliyorum. Onu tatlı fısıltılarla yatıştırıp saçlarını okşarken tekrar Jungkook'a baktım. Yumruğumu sıktım, "Peki kime inanıyorsun?"

Jungkook bir an duraksadı, gözlerinin içine baktım.

"Soomin, ama dinle-"

"Hayır. Senin saçmalıklarını dinlemiyorum. Sadece 2 hafta oldu ve sen şimdiden bunu bana yapıyorsun."

"Jimin, lütfen-"

" Daha fazla dinlemek istemiyorum Jungkook.. Senin özel olduğunu düşünmüştüm.. Şimdiyse bilmiyorum.."

Jungkook beni tutmaya çalışırken geri çekildim. Bir denemeden sonra durdu çünkü Soomin onu tutuyordu, hala ağlıyordu. Acım katlanırken ona sarıldı, dudaklarım titriyordu.

"B-ben b-bunun Jungkook'da farklı olacağını düşünmüştüm...yanılmışım" Güçlü kalmak ve onun önünde zayıf olmamak için kendimle savaştım.

Bu boşluktaymış gibi hissettirdi.

"N-Ne?" Gözlerini büyütürken kekeledi

Hem benim hem de onun yanaklarından yaşlar süzülmeye başladı. Zihnime giren acıyı dindirmeye çalışarak dudaklarımı daha çok ısırdım.





















"B-bence molaya ihtiyacımız var."










.

STRIP | 𝑱𝑰𝑲𝑶𝑶𝑲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin