*Jimin*
Saatlerce erkeklerin önünde dans ettikten sonra çok yorulmuştum, sonunda vardiyamın sonu geldi. Derin bir nefes aldım ve arka odaya gittim, terli elbiselerimi değiştirdim, 'Tanrım bu çok yorucu'Arka otoparka gittim ve arabama bindim. Biraz müzik açtım. Gülümsedim ve bildiğim bazı ritimlere mırıldandım.
Sonunda mahalleye vardım ve Jungkook'un yatak odasının ışıklarının açıldığını fark ettim. 'Kahretsin, onu tekrar düşünüyorum' evin anahtarını alıp hızla kapının kilidini açtım.
Doğruca banyoya giderken, üstümdeki her şeyi çıkardım, suyu açtım. Küvete adım attım ve vücudumun ılık suya batmasına izin verdim. Duvara baktım...ahh öyle huzurlu bir anı o Jungkook denen adamı düşünerek mahvediyorum, 'Dokunuşunu şimdiden özledim' ona numaramı verdiğimi hatırlayarak iç çekip sırıttım.
Sabunu alıp vücuduma sürdüm. 'Jungkook, seni özledim..' Yıkandıktan sonra küvetten çıktım. Aynada kendime bakarak iç çektim 'doğru kişiyi ne zaman bulacaksın??' 3 ilişkim oldu ve hepsi bana boktan bir geçmiş bıraktı.
''Onu gerçekten kafamdan çıkarmam gerekiyor..' yatak odama gidip yatağıma uzandım. Birinin bana mesaj attığını gördüm.
??:
Jimin sen misin?Jimin:
Jungkook?Jungkook:
Ah evet, sadece
Sadece alıp almadığını test etmek istedimJimin:
Hehe tebriklerJungkook:
İşin bitmiş anlaşılanJimin:
Evet :/ çok yorucuyduJungkook:
Sadece sana mesaj atma ihtiyacı hisettimJimin:
Dokunuşunu özledim Jungkook Hemen yanımda olmanı istiyorumJungkook:
Jiminie'nin bana ihtiyacı mı var? İstersen gelebilirsin ;)Jimin:
Gelmekten memnun olurum
Zaten sana çok ihtiyacım varJungkook:
Vücudumun da sana ihtiyacı var gibiJimin:
Çok yaramazsın~Jungkook:
Ben senin gibi değilim😉Jimin:
Senin için tabii ki yaramaz olurum~Jimin:
Pekala, kapıyı aç.Jungkook:
Tanrım, hızlısınJimin:
Tabii ki! Ben senin komşunum aptalJungkook:
Oh, bekle.. siktir, Evet!-
Telefonumu kapatıp yukarı baktım, merdivenlerden aşağı inen sesleri duyunca Jungkook olduğunu anladım, ceketimi düzelttim. Kapıyı açtı, "Bebeğim, bana ihtiyacın var değil mi?"
"Kapa çeneni ve beni içeri al" Koluna hafifçe vurdum
"Acıdı" Gerçekten acıyormuş gibi yaptı
"Beni içeri al" diye iç çektim, daha da dramatikleşmeye başladığında onu bir kenara ittim
"ah, göğsüm.." Ceketimi çıkardım ve astım. Etrafı incelerken her şey düzenli ve düzenli görünüyordu. Rahat bir ev gibiydi hoşuma gitti. "Hadi yatak odama gidelim" diye bana göz kırptı.
Elimi tuttu ve beni yukarı doğru çekiştirdi, köşeyi döndü ki tahminimce odası koridorun sonundaydı. Kapıyı açtı ve içeri girdik.
'Siktir..'
"Siktir, Jungkook.." sırıttı
"Sevdin mi? Bu gece burada olacaksın"
diye kulağıma fısıldadı, titrememi sağladı"Dalga geçmeyi kes!" Yanaklarım utançtan yanıyormuş gibi hissettim
Gömleğimi yukarı doğru çekti. Ani dokunuştan dolayı tekrar titremeye başladım. Sıcak nefesini boynumun arkasında hissettim.