*Jimin*
Hoseok odaya doğru koşarken benim makyajım yapılıyordu. "Jimin..!" Hoseok'a bakarken makyöz bana ruj sürmeyi bırakmıştı. "Sorun ne Hobi?""Oh um hiçbir şey..! Sadece seni kontrol etmek istedim..! Nasıl gidiyor?"
"Her şey harika gidiyor Hobi. Ne oldu?" Makyaj sanatçısı yanaklarıma allık sürmeye başladığında somurttum.
"Sadece yanında olmak istedim. Oh, peki Taehyung nerede?"
Hoseok gülerken "Tae Tae banyoda, sanırım acil bir durum için gitmesi gerekiyordu, uzun süredir de orada" dedim.
"Geri döndüm! Ne kaçırdım? Ah- güneş ışığı?" Taehyung, oturduğum sandalyenin yanındaki kanepede gelişigüzel bir şekilde oturdu
"Bana öyle demeyi kesmeni söylemiştim." Hoseok, Taehyung'a baktı.
"Bana uzaylı demekten vazgeçsen nasıl olur?" Taehyung kollarını kavuştururken alayla söyledi.
Olgunlaşmamış davranışlarına güldüğümde tartışmaya başladılar, "Çocuklar kesin şunu. Bunun kötü bir gün olmasını istemezsiniz, değil mi?"
"Tamam, şanslısın büyük günün!" Taehyung huysuzca söyledi
"Evet" Hoseok, Taehyung'un hareketlerini tekrarladı
"S-sen! Beni!" Taehyung işaret parmağını Hoseok'a doğrulttu, Hoseok ise dilini çıkardı.
"Peh!! Ne yapacaksın??" Taehyung'a aptal suratlar yapması Taehyung'u daha da sinirlendirdi.
"Hatırlatırsam size durmanızı söylemiştim~?"
Bana baktılar sonra "özür dilerim.." dediler, gülümsedim. "Şaka yapıyordum ama düğünde böyle davranmasanız iyi olur! Tamam mı?" güldüm. Gülümsediler, "Elbette!", makyöz ve kuaför sonunda işini bitirmişti. Hoseok bana hoşçakal diyerek gitti, beni kontrol etmek için geri geldi. Ayrıca bana beyaz takım elbiseyi verdi, "Jungkook'un işi neden bu kadar uzun sürdü?"
"Uhh.. bir şey oldu ve düğünü erteledi, eminim düzeltecekler" Hoseok boynunu kaşıdı.
"Ne?" iç çektim
"İyi." Hayal kırıklığına uğradım, ne olabilirdi, Jungkook beni bırakıyor muydu?
Kafamı kaldırdım ve Taehyung arkamdan sarılınca şaşırdım, "iyi olacaksın Jiminie" burnumu dürttü. Sonunda beni neşelendirdiği için sevimli davranışlarına gülümsedim. "Çok teşekkür ederim Taehyung ve Hoseok, siz burada olmasaydınız burada olacağımı bile sanmıyorum." Gözümü sildim.
"Şimdi, ağlayarak makyajını bozmanı istemiyorum. Bugün çok güzel bir gün ve bunu kendin için mahvetmeni istemiyorum, tamam mı?" gözyaşlarımı sildi
"Aish, duygusal bir aptalım" Gözyaşlarımı sildim ve burnumu çektim.
"Tamam, ben gidip işimi yapmalıyım. Görüşürüz çocuklar" Hoseok odadan çıkarken el salladı.
"Hadi seni giydirelim, olur mu?" Taehyung beni soyunma odasına iterken heyecanla söyledi.
Giydim, aynaya bakarken gözlerimi kapadım ve tekrar açtım. 'Woah..' Biraz seksi olmadığımı söylersem yalan söylemiş olurum. Nefes vererek dışarı çıktım. "Oh. Aman tanrım!! PARK JİMİN, SENİ KENDİME ALMALIYIM! MUHTEŞEM GÖRÜNÜYORSUN!!" Heyecandan çığlık attı, ağzımı kapatırken beni biraz güldürdü.
"Teşekkür ederim Tae Tae" Ona sıkıca sarıldım.
"Tamam dostum, orada görüşürüz! Jiminie'yi bekleyemem! Jungkook seni kesinlikle sevecek!"
İltifat karşısında kızardım, "Umarım Tae" boynumu kaşıdım. "Elbette sevecek, yani şimdiye kadar tanıştığım en seksi adamlardan biriyle evleniyor" diyerek abarttı. "Çok mu alay ediyorsun?" Kıkırdayarak kaşlarımı kaldırdım, "Her neyse.." Taehyung kollarını çaprazlarken şakacı bir şekilde gözlerini devirdi. "Tamam gitmem gerek hoşçakal!" aceleyle dışarı çıktı
"Hoşçakal!" el salladım
Sonra aynada kendime baktım, "Park Jimin.. bugün senin büyük günün, sakın kendini hayal kırıklığına uğratma," diye fısıldadım. Babamın içeri girdiğini gördüm.
"Hazır mısın?"
"Olamayacağım kadar hazırım" dedim son rötuşları yaparak her şeyi düzelttim.
"Hadi gidelim." Kollarını tutarken gülümsedim.
Şimdi koridordaydık ve hayattaki her şeyin değişeceği yola girmek üzereydik. "Hazır ol oğlum"
"Elbette baba" deyip iç geçirdim.
Kapıyı açıp patikada yürüdük, çiçek yaprakları yola serpildi. Jungkook'a baktım ve hemen bir şaheser olduğunu gördüm, 'woah Jungkook..' beni baştan aşağı hayranlıkla izlerken çok ateşli görünüyordu. Gülümsedim, tepeye ulaştığımda ona baktım ve o da bana baktı. Rahip konuşmasına başladığında her şeyi hatırlamaya başladım. Jungkook büyük ellerini benimkilere sararken sevinçten ağlamaya başladım. Avuç içleri de terli göründüğü için gergin olduğunu anlayabiliyordum. Ona baktım ve Jungkook "Evet" diyene kadar uzaklaştığımı bilmiyordum.
Rahip adımı söylediğinde, "Evet" öpüşürken gülümsedim, ateşliydi ama tutkulu bir öpücüktü. Biz uzaklaşırken, herkes tezahürat yapıp alkışladı, birbirimize aşk ve arzuyla baktık. Sevinç gözyaşları süzülüyordu, 'Sonunda hayallerimin erkeğine kavuştum'
Konuşmamızı yapmaya başladık ve ilk başlayan ben oldum.
"Bütün iniş çıkışlarımıza rağmen, bu zorlu yolculuğu bitirmeyi başardık. Hayallerimin erkeğine kavuştuğum için son derece mutluyum. Ayrıca bugün buraya gelen herkese ve zor zamanımda yanımda olan arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum. Önümdeki bu adama, jungkook'a teşekkür etmek istiyorum. Hayatıma girdiği ve bunu mümkün kıldığı için. Sana olan aşkımı kabul ettiğin için teşekkür ederim Jeon Jungkook. Seni seviyorum"
Jungkook başladığında kalabalık alkışladı.
"En parlak günlerimden en karanlık günlerime kadar, her zaman daha da parlak hale getirmek için oradaydın. Aptalca kusurlarımı kabul ettin ve beni daha da iyi yaptın. Aynı zamanda, kusurlarımı kabul etmeyi ve kendimi daha çok sevmemi sağladın. Ayrıca bana karşı sabrını kanıtladın, ben çok aptal bir adamım ve sen yine de beni seçtin. Başka kimse yapmazken sen beni bırakmadın. Beni seçtiğin için teşekkür ederim Park Jimin, seni seviyorum. Ben de bu düğüne geldiğiniz ve bu özel günü benimle kutladığınız için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum."
Herkes tekrar alkışladı ve tezahürat yaptı
Gözümden sevgi ve şefkat yaşları süzülürken ağzımı kapattım. Birbirimizin karşısında sallanırken bana sarıldı. "Seni çok seviyorum.." Alnımı öptü ve bana sarıldı.
"Bende seni seviyorum aptal.." Gülümsedim ve ona sarıldım.
Kokladım ve gülümsedim, "Ben çok duygusal bir aptalım değil mi?" Gözyaşlarımı silerken güldüm.
Herkes düğünümüzü kutladı ve bundan sonra balayı için hazırlandık, ki bu yorucu oldu, ama arkadaşlarımızın ve ailelelerimizin yardımıyla kolaylaştı.
—
Sona doğru geliyoruz 🥲