*Jungkook*
Güneş gözlerimin önünde parlıyor. Elimle gözlerimi kapattım, döndüm ve yatağın diğer tarafının yine boş olduğunu gördüm. Gözlerimi ovuşturup yataktan kalktım ve panjurları tamamen açıp odamı aydınlatırken iç çektim. 'Bir haftadır her uyandığımda Seoyoung yanımda değil''İşi' olduğunu söylüyordu ama eve gelmediğinden ya da eve çok geç geldiğinden ve eskisi gibi uyandığımda onu göremediğimden şüphelenmeye başladım.
Gerçekten çalıştığına inanacak kadar aptal değilim, daha önce işleri vardı ve asla bu kadar uzun sürmemişti. İşini değiştirmiş olsa bile bana söylerdi. Onunla bir yıldır ilişkim var alışkanlıklarının ne olduğunu biliyorum.
Aynaya baktım ve iç çektim, 'belki son zamanlarda stresliyim, işim çok yorucu..'
Saçımı karıştırdım ve aynada kendime baktım, 'Dağınık görünüyorum'
Diş fırçasını alıp diş macunu sürdüm, sonra tekrar aynada kendime baktım, 'bugün bana ne oldu? Son zamanlarda her şey çok yorucu..' Hazırlanmayı bitirdim ve dışarı çıkıp arabayı çalıştırdım. Mahallemizde sarışın bir adam olduğunu fark etmemiştim,
'kahretsin, seksi olduğunu kabul edeceğim. .'
Yeni taşındığını sandım ama sonra adının Jimin olduğunu ve buraya yaklaşık 3 yıl önce taşındığını hatırladım. Buraya ilk taşındıktan bir hafta sonra diğer komşumdan çok sevildiğini öğrenmiştim.
Şimdi düşününce.. Neden bu kadar sevildiğini anlayabiliyorum, dudakları, vücudu, kalçası.. ve sesi bile seksiydi. Bir keresinde neredeyse onu becermeyi düşündüm..
Başımı evime çevirdim. Fark ettim ki bu kadar zengin biri için bu sıradan evde yaşamamam gerekirdi ama yine de sıradan bir hayat yaşamak istedim ve gösteriş yapacak biri olmak istemedim. Sırf "zengin" olduğum için "daha iyi bir itibar" elde etmek aptalca geliyor.
Arabayı sürmeye başladım. Yoldayken çok gitmek istediğim 5 yıldızlı bir club gördüm ama sevgilim olduğunu hatırlayınca gidemedim, aptalca bir şey yapmaktan korkuyorum.
Bu gece muhtemelen eve geç geleceğim için Seoyoung'a mesaj attım.
............................................................................
İlk bölüm biraz kısa oldu ama diğer bölümler daha da uzun olacak