27

609 26 1
                                    

*Jungkook*
Ondan sonra balayına gitmiştik, eğlenceliydi falan ama belki de en eğlenceli günler seviştiğimiz günlerdi. Yaklaşık 2 ay sonra geri döndük. Şu anda arabayla eve gidiyoruz.

"Jungkook..?" Karnını ovuştururken bana baktı

"Hm?" ona baktım

"Sana bir şey söylemek istiyorum..." gözlerini kaçırdı ve arabanın camından dışarı baktı.

"Nedir?" Araba sürmeye odaklandım çünkü açıkça tehlikeliydi

Yüzünden kristal berraklığında yaşlar akarken garip bir sessizliği vardı ve beni endişelendirdi. "Bebeğim sorun ne?" Jimin dudaklarını ısırırken endişelendim

"Sanırım hamileyim"

"N-Ne? Bir daha söyle?" Kırmızı ışıkta durduğumuzda ona baktım

"Hamileyim Jeon Jungkook..sürekli kustuğumu, ruh halimin değiştiğini ve saçma sapan yemek kombinasyonlarına can attığımı fark etmedin mi?" Gözyaşları güneş ışığından akarken bana baktı

Ne diyeceğimi ya da nasıl tepki vereceğimi bilemedim, sanki her şey durmuş gibi orada donup kaldım. Işık yeşile dönünce gerçeğe döndüm. Jimin cevabını almak için çaresizce bana bakıyordu.

"Ben.." Tekrar duraksayarak bir kelime söylemeyi başardım.

"Sen..?" Dudaklarını ısırırken sesi titriyordu

"Kendimi çok aptal hissediyorum.. farkında olmadığım için.. Baba olacağım Jimin!" Heyecanla çığlık attım.

Gözleri büyürken gülümsedi, ona sarıldım ve öptüm. "Jungkook! Dur!" kıkırdadı

"Nasıl fark ettin?"

"Eh, iştahım değiştiğinden ve günlük kustuğumdan beri farkındaydım. Bir şeyler olduğunu biliyordum ve görmek için test yaptım.. ve işte böyle!" Beni öptü ve güven verici bir gülümseme verdi

"Hadi hastaneye kontrole gidelim tamam mı?"

"Daha yeni döndük kookie.." diye mırıldandı.

"Sadece bebeğin sağlıklı olup olmadığını görmek istiyorum" ona kaşlarımı çattım.

"İyi" gülümsedi

Arabayı tekrar çalıştırdım ve o kadar heyecanlıydım ki hızla hastaneye sürdüm. Şimdi odadayız ve doktor Jimin'in karnına krem ​​sürüyordu. Doktor daha sonra bir makineyle Jimin'in karnında gezindi ve işte oradaydı. Küçük bir bebek Jimin'in karnında. Gözlerim yaşarmaya başladı. Dudaklarından öptüm.

"Bu çok güzel bebeğim.."

Jimin'in gözündeki yaşları sildin, "Öyle.. Jungkook baba olacaksın.."

Bir süre sonra doktor geri geldi, "Tebrikler, eşiniz 2 haftalık hamile ve çok sağlıklı. Belirtilerinde bir sorun yok" doktor gülümseyerek gözlüklerini düzeltti.

"Çok teşekkür ederim" Jimin teşekkür etti.

"Tabii ki, bu benim işim" sakince güldü

"Baba olacağım Jiminie.!" Dudaklarını öptüm ve birbirimizin alnına yaslandık.

"Şimdi, Bay Jeon ona çok dikkat etmelisiniz, her şey olabilir ve muhtemelen düşükte yapabilir. Dikkatli olsanız iyi olur." beni uyardı.

"Söylediğiniz için teşekkür ederim"

Çok heyecanlanlıydım, 'Artık bir babayım!'
Eve varır varmaz annemi aradım, haberi ona da verdim ve gerçekten çok sevindi ve buraya geleceğini söyledi. Jimin'in karnını öptüm, "Beni duyabiliyor musun bebeğim?" diye sordum, Jimin kıkırdadı. Kapı çaldığında gelenler Jin, Taehyung, Hoseok ve annemdi.

"TANRIM JİMİN MOOVEEE'Yİ GÖRMEM GEREKİYOR" diye bağırdı Jin, diğerleri Jimin'i görmek için koşarken beni kenara itti.

"JIMIN!! SEN HAMİLESİN!" Taehyung atladı

Hepsi Jimin'in başında toplanmaya başladılar ve doktorun bize verdiği röntgeni görmek istediler. "TANRIM ÇOK KÜÇÜK KSDSJAHAHAJAJ" Annem çığlık attı

"ÇOK SEVİMLİ" Hoseok etrafta dans ediyor

Jimin çoğu zaman gülüyor ve sessiz kalıyordu. O andan sonra herkes oturdu ve bana sorular sordu. Annem ve Jin, çocuk sahibi olma konusunda en deneyimli kişiler oldukları için bana notlar yazdırdılar. Jimin'e karşı ne kadar nazik olmam gerektiği, ne kadar zor olursa olsun Jimin'in yorucu isteklerini yapmam gerektiği gibi. Jimin'e ve bebeğe bakma konusunda bazı tavsiyeler vermenin yanı sıra annemin bir kız ve bir erkek çocuğu olduğu için kız tavsiyelerini söyledi ve Jin bebeğe nasıl bakılacağını anlatıyordu.

"Jungkook bir kız kardeşin olduğunu hiç bilmiyordum?!" Yemek odasına geldiğimizde bana bakarak sordu.

"Haha.. peki şimdi biliyorsun.. um o 31 yaşında ve kocası falan var.." Boynumu kaşıdım.

"Bir gün onunla tanışmama izin versen iyi olur." Jimin dramatik bir şekilde söyledi.

"Üzgünüm bebeğim" gülümserken dudaklarını öptüm.

"Minjoon nasıl?" Jimin, Jin'e sordu.

"Oh, o harika! Biraz yaramazlık yaptı, hepsi bu"

"Tanrım, Jin ona ne yaptın?" Jimin dramatik davranmaya başladı ve ben iç çektim.

"Ne demek istiyorsun??" Jin'in kafası karıştı ama Jimin'in ne düşündüğünü tamamen anladım.

"Yaramaz olduğu için ona vurmadın, değil mi?" Jimin endişeliydi

Ben ve Jimin hariç herkes yüzünü buruşturdu, "Ne?" Jimin sordu. "Aman tanrım..." Parmaklarımı saçlarımdan geçirip kaşlarımı kaldırırken iç çektim.

"Yanlış bir şey mi söyledim??"

"Evet, evet söyledin." Taehyung dedi

Jimin somurttu ve sızlanmaya başladı. Hafifçe göğsüme yumruk atıyordu. 'Hep böyle mi olacak?? Bu uzun bir yolculuk olacak'

"Sorun değil Jimin.. şşş.. şş." Saçlarını okşadım ve her yerine öpücükler bıraktım.

Bir şekilde uyuyakaldı, bu yüzden onu yatak odamıza taşımak zorunda kaldım. Aşağıya indim ve koltuğa oturdum.

"Yeni bir eve taşınmayı düşünüyorum, bu odaların yeterli olacağını sanmıyorum"

"Ah, bu konuda yardımcı olabilirim!" anne alkışladı

"Cinsiyetini öğrenebildin mi?" Jin sordu

"Hayır.. Acaba cinsiyetinin ne olduğu ne zaman belli olur merak ediyorum." Daha fazlasını söyleyemeden fazlasıyla sesli bir şekilde kendi aralarında konuşmaya başladılar ama Jimin uyuduğu için onları çabucak susturdum.

"Sessiz olun!!"

"Özür dileriz.." hepsi yere baktı ve somurttu

"Her neyse sizce ne zaman belli olur?" Dediğimde bana bir şeyler söylemeye başladılar.

STRIP | 𝑱𝑰𝑲𝑶𝑶𝑲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin