*Jimin*
Gözlerimi açtığımda oda güneş ışığıyla doluydu. Esnemeye çalıştım ama aniden kıçıma ağrı girdi.. Kıçımı ovuşturdum ve bir dakika burası benim yatak odam değil..Yan komşum Jungkook odaya girdiğinde şaşırdım. Elinde ağrı kesici ve bir bardak su tutuyordu. "Kıçın hala acıyor mu?"
'Kıçımın ağrıdığını nereden biliyordu?'
"Umm, ne oldu?" Bir bardak su ve hapı koyarken kıkırdadı sonra iç çekti "Dün gece, bunu başlatan sendin""Ne?? Ne diyorsun??"
"Bana muhtaç olduğunu söyledin ve olaylar burada sona erdi"
Geri sarmaya başladım ve tam olarak ne olduğunu hatırladım, yüzümün kızardığını hissediyorum. "Özür dilerim.."
"Bu senin suçun değil ve dürüst olmak gerekirse, sanırım ben de seni istedim" sırıttı, kafamı yana çevirdim, çok utanıyorum
"Ağrı kesici almanı ve temizlenmeni öneririm" Diye gülümsedi
'Bana çok iyi davranıyor..'
"T-tamam" Jungkook'un yardımıyla yatakta oturdum, haplarımı aldım ve beni izlediğini hissederken biraz su içtim, bu da kızarmama neden oldu. 'Bu adama gerçekten aşık oluyorum..'
Çıplak olduğumun farkında bile değildim, şükürler olsun Jungkook bana bornoz verip banyoyu gösterdi. Büyük siyah bir gömlek, havlu ve bir boxer uzattı. Aceleyle kapıyı kapattım ve ayak seslerinin gitmesini bekledim. 'Bu benim ilkimdi.. onunla.. yaptım'
Sessizce ciyakladım ve çığlık attım 'aman tanrım, onunla yaptım! İnanamıyorum! AHHHHH'
Kapıyı tıklattığında aniden durdum "Jimin, iyi misin? Garip sesler duydum"
"Ben-ben iyiyim!"
"Oh tamam" ayak sesleri tekrar kayboldu, bu sefer bornozumu çıkardım ve duşa girdim, kendimi ılık suyla yıkadım, her zamankinden daha rahat hissediyorum.
Kendimi temizlemeyi bitirdikten sonra Jungkook'un bana verdiği kıyafetleri giydim. İlk olarak gömlek çok büyüktü ve ikinci olarak sadece bacağımın yarısına kadar ulaştı. Jungkook'tan şort istemek için kapıyı açıp dışarı çıktım ama bir şeye çarptım kafamı kaldırdığımda 'Jungkook'' hala gitmemişmiydi
"Siktir Jimin, çok küçük ve sevimli görünüyorsun.."
"Jungkook!!" Koluna yumruk attım, güldü
"Ne?? Sadece gerçeği itiraf ediyorum!" Sırıttı
"Buraya geldiğimde pijama giydiğimi sanıyordum???"
"Oh evet! Onları çamaşırhaneye götürdüm, biraz beklemen gerekecek " diye omuz silkti beni daha da kızdırdı
"Hmm" aşağı inip beni takip etmesini sağladım
"Senin işin yok mu?" Oturma odasına girerken sordum ve kanepeye oturdum
"Evet, senin için herkese bir günlük izin verdim" yanıma oturdu
"Teşekkürler.."
"Aç mısın? Senin için kahvaltı hazırlayabilirim" mutfağa doğru giderken söyledi
"Neden bana bu kadar iyi davranıyorsun..." Boğukça söyledim
"Dün gece için bir özür olarak düşünebilirsin"
'Beni nasıl duydu?? Ayrıca onun suçu bile değildi..'
"Biraz pankek alabilir miyim? Lütfen" karnım guruldamaya başladı
Jungkook önlüğü boynuna ve beline bağladıktan sonra bana bakarak güldü.
'Vay canına... yemek yaparken çok seksi oluyor'
Yemek yapmayı bitirdikten sonra döndü ve beni ona bakarken yakaladı, "ha ha ha, yemek yaparken ateşli olduğumu biliyorum" diye göz kırptı. Birkaç saniye sonra elinde pankekle geldi. Pankek kabarıktı ve üstünde akçaağaç şurubu ve bir dilim tereyağı vardı. Ahududu ve yabanmersinide vardı.
Heyecandan nefes nefese kaldım, çatalı tuttum ve bir parçasını bıçakla kestim ve hemen ağzıma tıktım. Yemek yerken Jungkook'un bana baktığını gördüm, sonra birden onunda karnı guruldadı.
Gözlerini pencereye çevirirken kıkırdadım, muhtemelen utanmış hissediyordu.
"Hey Jungkook?"
"Evet" diye baktı. Ağzına bir dilim pankek tıktım. Gülümsediğimde mutlu bir şekilde yedi, "beğendin mi?""Evet" diye sırıttı
"İstersen, televizyon izlerken paylaşabiliriz?"
Pankek bittikten sonra sarılıp televizyon izledik, kollarında güvende hissediyorum. Bana sarılıyordu ve ben ne yaptığımın farkında olmadan kucağında oturuyordum.
'Ama kollarında güvende hissettim'