*Jungkook*
Arkasından gizlice yaklaştım, gömleğini kaldırdım. Tanrım karın kasları gerçekten mükemmel. Elimle vücudunu gezmeye başladım.
'siktir, vücudu mükemmel, yemin ederim'Boxerına uzandığımda ellerim kontrolden çıkmış gibiydi.
Sertti. Ağzından çıkan sessiz inlemeleri duydum, 'tanrım cennet gibi geliyordu' Sikimin de sertleşmeye başladığını fark ettim
"Aferin Jimin, Jungcock'u uyandırdın" diye kıkırdadım
"Çok olgunsun! Sikine kim isim veriyor??" Güldü
"Yani kim vermez ki??" Sinirlenmiştim ama sonra sırıttım, bir fikrim vardı, 'İntikamımı sonra alacağım'
Onu yatağın üzerine ittim ve üstüne çıktım, "Bu gece benimsin, gitmek yok" kulağının içine fısıldadım, onun korktuğunu hissetmek istiyorum
"Bu gece seninim" diye fısıldadı kulaklarıma, sırıttım
Gömleğini çıkardım ve yerde bir yere attım. Onu öpmeye başladım. Kalçasına ve kasıklarına doğru ilerledim.. Geri çekildim ve dudaklarım boynuna yönlendirdim, boynunun her tarafını emmeye başladım, morluklar oluşmaya başlamıştı bile 'sen sadece benimsin'
Gömleğimi çıkarmaya çalıştı, başarısız olunca çıkarmam için işaret verdi, çıkarıp bir yere attım. Pantolonunu ve boxerını da tek seferde çıkardım, gözlerimin önündeki muhteşem manzarayı gördüm, örtmeye çalıştı fakat kollarını yatağa bastırdım. "Çok sertleşmişsin bebeğim.."
Jimin öfkeyle kızardı, başı yana döndü, işaret parmağımla kasıklarına doğru ilerledim, ağzından küçük inlemeler çıkmaya başladığında biraz titredi. Tatlı inlemelerine sırıttım, daha çok hareket ettirdim
"J-Jungkook ah-" Onun sevimli inlemelerine bayılıyorum."Bebeğim, inlediğinde çok tatlısın" Pembe yanakları daha da kızarmaya başladı
"Kapa çeneni-" yaptığım ani hareketle nefes nefese kaldı. Deliğine teker teker bir parmak soktum, üç parmağa ulaştığımda yüksek sesle inledi, "J-Jungkook, ben geli-"
"Bebeğim henüz değil, benim için bekle" Parmaklarımı içeri ve dışarı sokarak sırıttım. Ağzından inlemeler çıkmaya devam ediyordu, "a-ama gerçekten bo-boşalmaya ihtiyacım var-" Parmaklarımı daha sert itmeye başladım, parmaklarımı çekip çıkardım ve dilimi deliğinde gezdirmeye başladım. Boşaldı.. her yere geldi "Sana boşalmamanı söylemiştim bebeğim"
"Kontrol edemedim üzgünüm.. çok güzel bir histi"
"Gerçekten yaramazsın! Bir cezaya ihtiyacın var" Penisin'e uzandım ve ovalamaya başladım. Zevkle inledi, çok geçmeden onu emmeye başladım 'aman tanrım, bu çok büyük..' sikini emerken aynı zamanda onu tekrar parmaklamaya başladım, büyük bir zevkle inledi, yine boşaldı, tüm spermini yutmamı sağladı, durdum. Ağzımdaki fazlalığı silerek "Sana boşalmamanı söylemiştim bebeğim, neden dinlemiyorsun?"
"Kontrol edemiyorum, üzgünüm" onu öpmek için eğildim, dillerimiz birbirine sürtünüyordu. Öpüşmeyi bitirirken baştan çıkarıcı bir şekilde fısıldadım "Başın büyük belada Jiminie"
Pantolonumu ve boxerımı çekip çıkardım,
"Aman tanrım Jungkook!"
Sırıttım, "em" , itaat etti ve emmeye başladı, ağzının içine soktum. Boğuldu ve gözyaşlarıyla boğuk boğuk inledi. Sırıttım, tekrar soktum ve sesi boğuklaştı,
" Jungcock'a saygısızlık ettiğin için cezan bu" Onu yakalamaya çalıştığında inledim ve sikimi ağzından çekmeye çalıştım "hazır ol Jeon Jungkook" diye sırıttı.Beni tekrar derince boğazlamaya başladı ve elini ileri geri ovmak için kullandı. 'Ağzının içini sikmek gerçekten çok güzel bir duygu..' Emmeye devam ederken sırıttığını hissettim. Hayatımda hiç bu kadar iyi hissetmemiştim, ağzıyla bana hükmediyordu. Sonunda ağzına boşaldığımda sikimi ağzından çıkardı, damlayan sıvıyı sildi. "Nasıldı?" Onu yatak başlığına bastırdım ve arkasını çevirdim. Köpek stili becermeye başladım, "Çok sıkısın bebeğim", tutkuyla öptüm, inlemeleri ağzımda yankılandı, dili tekrar ağzıma kayıyordu. Her itişimde, penisimin prostatının hassas bölgesine çarptığını hissettim, göksel inlemeleri kulaklarıma çaldı.
Sikimi çıkarıp tekrar soktum ama her seferinde daha sert, kasıklarım sıkı deliğine doğru kayıyordu. Oda inlemelerimizle doluydu.
"d-daha hızlı.. ah" Jimin'in gözünden gözyaşları aşağı yuvarlanıyordu, "Aklında bulunsun, boşalamazsın bebeğim"
"Lütfen Ju-Jungkook"
"Bana babacık de ve yalvar" sikimi deliğinden çektim
"Babacık, lütfen.. Boşalmak istiyorum.."
"Daha çok yalvar"
"Babacık.. lütfen boşalmama izin ver, bana istediğin her şeyi yapmana izin vereceğim, bir hafta yürüyemememi sağlasan bile.."
"Aferin Jiminie, isteğin yerine getirilecek" sırıttım, sikimi sıkı deliğine soktum, her itişimde on kat daha sert girdim. "Babacık, hemen boşalmak istiyorum.."
"Biraz daha bekle bebeğim, ben de neredeyse boşalacağım, birlikte boşalırız"
"Ta-tamam.." doruğa ulaştım ve Jimin ile birlikte geldim, sikimi çıkardım. Jimin'in yanına yatağın üzerine doğru kendimi attım "bunu daha sık yapmalıyız Jiminie"
Battaniyeyi Jiminin çıplak vücuduna çekerken ona sarıldım "evet.." diye inledi, ikimiz de gözlerimizi kapatıp uyuduk.