23

862 35 0
                                    

*Jungkook*
"N-Ne?" Jimin'in kızarmış ve şaşırmış bir şekilde bana baktı.

"Tekrar etmeme gerek var mı bebeğim, beni duydun" Ona bakarken uyluklarını ovuşturmaya başladım.

"B-ben neden..?" Bebek parmaklarıyla saçlarını yüzünden çekti. Gergin hissetmeye başladığını hissedebiliyorum.

"Eh, bunun için can atıyordum" Elimi onun eliyle birleştirdim.

"Ben-ee, bilmiyorum.. Sadece... gergin hissediyorum" Bana baktı, gergin hissediyorum demesine rağmen gözleri şehvetle doluydu.

"İlk seferimiz değil bebeğim, çok fazla ateşli deneyim yaşadık" diye söyledim dudaklarını ısırırken, gözü oturma odasında gezinmeye başladı.

"İ-iyi" diğer elimi yüzüne götürdüm

"Oturma odasında mı yapıyoruz" kısık bir sesle sordum, bana şaşırmış gibi baktı.

"B-Burada mı yapıyoruz?! Oturma odasında mı?" Parmaklarımı yüzünden çekti.

"Evet? Ne düşünüyordun?" Jimin'e şüpheli bir bakış attım, o da bana aynı şekilde baktı.

"Hiç.. boşver" dedi diğer elimle saçlarını okşarken, hafif ve kabarıktı.

Sonra, Jimin'in parmaklarından çözdüğüm elimle başını bana çevirdim. Çenesini kaldırıp yüzünü bana doğru çevirmesini sağladım. Gözü benden uzağa baktığı için her detayına hayran kalarak baktım. Onu öpüşmeye çekerken sırıttım, şaşırmıştı ama hemen karşılık vermişti. Ben gözlerimi kapatırken o da gözlerini kapadı, dilim ağzının içini okşuyordu. Çok geçmeden ısınmaya başlayınca dillerimiz birbirine sürtündü. Hiçbir tepki vermediği için onu kucağıma oturttum.

Daha yeni devam etmişti ama elmacık kemiklerimi okşuyor, parmaklarını boğuyor. Kıçını sıktığımda üstümde biraz zıplamıştı. Sıcak seansımız arasında dudaklarında küçük bir gülümsemenin belirdiğini hissedebiliyordum. Birbirimizden uzaklaştık, öpücüğü dilimizden süzülen bir salya ile kestik. Yanakları öfkeyle kızarırken hareket etmeye başladı. Her harekette, sikimin biraz seğirdiğini hissettim. Her hareketinde daha da hızlanmaya başladı, inledi.

"Çok azgınsın bebeğim" Benden uzaklaşırken dudaklarımı ısırdım, hareketlerine devam etti ama yavaşlamaya başladı.

Aniden bana döndü, "ve kontrol bende babacık~" sırıttı. İki eliyle beni sabitlerken bana göz kırptı. Kollarının arasında sıkışıp kaldım. Benimle öpüşmeye başladı ve tekrar adımlarını hızlandırmaya başladı. Dürüst olmak gerekirse, utandığında baskın olmaya çalışan bu yönünü seviyorum. 'Ne kadar tatlı..'

Önümdeki manzaraya gülümsedim, 'Sanırım ereksiyonum var..' Nefesi kesilirken sikim kalktı. Benimle birlikte inledi. "Artık dayanamıyorum, sana ihtiyacım var" dedi Jimin gömleğimin düğmelerini açmaya başlarken.

"Jiminie ne zamandan beri bu kadar muhtaç oldu"

"Beni bıraktığından beri" Jimin'in gerçekten böyle bir şey söylemesine şaşırdım. Kaşlarımı çattım ve biraz somurttum, sonra fark etti.

"Özür dilerim.. Öyle demek istemedim" Jimin hareketlerinden dolayı üyemin bir kısmına dokunduğu için gömleğimi sıkıca tutarken bana sarıldı. İniltilerin dışarı çıkmaması için dudaklarımı ısırırken o da dudaklarını ısırdı.

"Sorun değil, bu gece tamamen seninim" Gömleğimi daha sıkı tuttuğunu anladığımda alaycı bir şekilde kalçalarımı oynattım.

"Ç-çok fazla hareket etme Jungkook.." kulağıma fısıldadı, sıcak nefesi kulaklarımı ısıttı ve beni daha çok heyecanlandırdı.

"Peki neden, hm?" Daha fazla sürtünerek alaycı bir şekilde hareket ettim, bedeni hafifçe sıçradı

"C-Cidden.. senin sikin ne kadar büyük?!" İnleyerek tekrar kulağıma fısıldadı.

"Ah bebeğim, sikimin özel olduğunu unuttun mu, bir adı var" dedim baştan çıkarıcı bir şekilde

"Üzgünüm Jungcock."

"Doğru" gururla haykırdım

"Olgunlaşmamış.." diye mırıldandı

"Ne dedin?" Onu duymuyormuş gibi yaptım ama açıkça duydum çünkü birbirimize çok yakındık.

"Hiçbir şey" diye mırıldandı tekrar

Artık bir şey söyleme zahmetine girmedim, sadece onunla biraz fiziksel temasa ihtiyacım vardı, bu yüzden onu kendime doğru tuttum. Boynunda, benim olduğunu belirten izler bırakmaya başladım. Düşmemesi için onu uyluklarından tuttuğumdan emin oldum. Dudaklarından seksi iniltiler dökülüyordu, ben hala üzerinde izler bırakırken gömleğimi çıkarmayı başardı. Bana şehvetle bakarken durdum, gömleğini çabucak yırttım, ani dokunuşumla titredi.

Bir sonraki hamlesini merak ederek, buna izin verdiğimde kucağımdan indi. Kemerimi çözmeye başladığında yüzü bana dönük şekilde yere diz çöktü. Yavaşça üzerimdeki son kıyafetlerimi çıkardı. Şişkin olan sikimi eliyle ileri geri oynamaya başladı, inledim. Penisimin ucuna diğer eliyle dokundu ve hareketlerine devam etti. Alayla sırıttığını görebildiğim için zayıf tarafımla biraz yıkıldım. Yavaşça ağzını açtı ve sikimi ağzına almaya başladı. Derince boğazına alıp bana baktı, hala bana bakıyor, zevkten dolayı başımı arkaya atmadan önce ona baştan çıkarıcı bir bakış attım. Doruğa ulaştığımı hissettiğimde, bunu bilmeden daha da hızlanmıştı. Bir süre sonra, şaşkınlıkla bir gözünü kapatırken ağzına beyaz meni fışkırdı. Ben inlerken sikimden uzaklaştı, ona baktım. Elindeki meniyi yalayarak önümde yuttu.

"Ne zamandan beri bunda bu kadar iyi oldun?"

"Şu andan itibaren" ayağa kalkarken sırıttı, pantolonu hâlâ üzerindeydi ama karın kaslarını görebiliyordum.

STRIP | 𝑱𝑰𝑲𝑶𝑶𝑲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin