*Jimin*
Jungkook inlerken ona baktım, terleri boynundan aşağı damlıyordu. 'Çok ateşli..' Onu daha çok istememe neden oldu.Doğrulup oturdu ve pantolonumu çıkarmaya başladı, her detayına hayran kalarak yapmasına izin verdim. Terden ıslanmış saçları, karnına oyulmuş karın kasları ve en iyisi... bana bakan iri cüssesi. Dudaklarımı yaladım. Ani soğukluk tenime değdiğinde nefesim kesildi. Jungkook beni geniş, rahat kanepeye taşıdı, beni yatırırken ona baktım. Soğuk hava deliğime girerken bacaklarımı açtı, iniltilerin ağzımdan kaçmasına engel olmak için dudaklarımı ısırdım.
Aniden Jungkook'un ince parmaklarını içimde hissettim biraz nefes aldım, yavaşça deliğimin etrafında dolaştırdı. Her santimini keşfederek, daha da derine iniyor, her saniye bir başkasını içime sokuyordu. İçeride üç parmağı vardı ve çok hızlıydı. Kendimi inleyen bir sürtük gibi hissettim. Aşağı ve yukarı, aşağı ve yukarı hareket ederken alnımdan terler akıyordu. Dilini deliğime soktuğunda zevkin miktarı çılgınca hissettiriyordu. Zevk seviyesi artmaya başladığından sürtük tarafım saniyeler içinde artıyordu. Çok geçmeden parmağını ve dilini çıkarıp durdu. Ellerinin beyaz sıvılarımla kaplı olduğunu gördüm.
"Bebeğim çok heyecanlı, ha?" Jungkook yine dalga geçiyor.
Ben yeni fark etmiştim. Vücudumun nasıl çalıştığını bile hissetmediğim için şaşkına dönmüştüm.
"Kes sesini Jungkook!!" Sikini içime soktuğunda tekrar şaşırdım.
Vücudumuz senkronize hareket ederken beni yavaşça sikiyordu.
Aniden hızını artırmaya başladığında bağırdım. Olabilirmiş gibi daha sertçe içime sokuyordu, tekrar çığlık attım. Büyüyen boyutuna ve bu kadar sert gidişine uyum sağlayamadım.
"J-Jungkook.. l-lütfen biraz daha yumuşak ol.." acı iniltilerinin arasında söylemeyi başarmıştım.
Tam tersini yapıp daha da hızlanırken yanıt olarak mırıldandı. Yüzümden terler akmaya başladığında nefesim kesildi. "Jungkook! Yavaşla!" Başımı arkaya yasladım, "hm, bebeğim ne dedin?" Kaşlarını kaldırarak baştan çıkarıcı bir şekilde bana baktı. "Yavaşla dedim.. acıyor..." dedim başımı terden ıslanmış boynunun kıvrımına saklayarak. "Peki ya istemezsem~?" Daha da hızlandı, gözlerimi büyüttüm. "L-lütfen.." Zevk alıyor gibi görünsem de gözümden acı dolu yaşlar dökülüyordu. "İyi" diye biraz alay etti, sonunda hareketlerini yavaşlatmıştı. Aniden beni kendine döndürdüğünde derin bir nefes aldım.
Şimdi onunla yüz yüzeydim, hala beni beceriyordu, onu öpüşmeye çekerken gözlerimiz birbirine kenetlenmişti. Dillerimiz birbirine değiyordu ve tükürük ağzımızın etrafında akıyordu. Geri çekilmeye çalıştım ama beni tekrar daha sert becermeye başladı. Ayrıca inlememe ya da nefes almama izin vermedi, ona ağzımı keşfetmesine izin vermemek için ağzımı kapattım. Ancak ağzımı biraz sert bir şekilde ısırmış, ürkmeme neden olmuş ve ağzımda istediğini yapmasına izin vermişti. Dakikalar sonra doruğa ulaştım ve onu uyaramadım, karnımın her yerine meniler fışkırdı.
Sert hareketlerine devam ederken beni öpmeyi bıraktı, zevk ve acıyla tırnaklarımı sırtına bastırdım. Seksi iniltileri ve benim müstehcen iniltilerim birbirimizin kulaklarını doldurdu. Çok geçmeden içime ılık, beyaz sıvısını doldurdu, sikini çıkardı. Sikinde damlayan meniler, onun büyük cüssesine hayran kaldım, ayrıca sikindeki damarlara da. Kağıt havlu alıp sikini sildi sonra deliğimin kenarlarını kuruladı. Deliğimdeki olağandışı farklı doku nedeniyle biraz ürktüm. Aniden onu deliğime soktu ve içimdeki ıslak sıvıyı sildi.
Dudaklarımı ısırdığımda yavaşça çıkardı, sikini içime tekrar soktuğunda hiç acımadı ve hemen sertleşmeye başladım. Ağzımı kapattım, önündeki manzarayla sırıttı. O her zamankinden daha sert olmaya başladığında, acı ve zevkten gözlerimi sıkıca kapattım. Çığlık atıp bağırdım, kanepe başlığına yapışıp başımı arkaya yaslarken gözlerim hâlâ öfkeyle kapalıydı. Dakikalar sonra aniden çıkıp tekrar deliğime girdi, çıkarmak yerine sadece daha da hızlandı. İçimdeki menilerle daha iyi hissettim. Zevkle inledim. İçimi daha fazla meni doldururken kanepe başlığını daha sıkı tuttum. Sonunda çıkardı, ben rahatlarken, beni sırt üstü çevirdi ve beni köpek stiliyle becermeye başladı. Bir elimi tuttu ve vücudunu içime itmeye devam etti, arzuyla inledim.
"Hala genişlememene şaşırdım bebeğim.." dedi hızla içime girerken
"Siktir, bebeğim boşalmam gerek" diye inledi Jungkook, sert bir itişle tüm menilerini içime boşalttı, boşalması daha da artarken, içimde akan sıvıyla nefesim kesildi.
Elimi bıraktığında çökecek gibi hissediyordum. Ağır nefesler ağzımdan çıkarken başım aşağı eğildi. Deli gibi nefes alıyordum. Jungkook bu kadar sert gitmekten kalan son gücüyle beni kaldırdı, banyoya gittik. Küveti ılık su ve baloncuklarla doldurdu. Ona beni indirmesini söyledim ve... tuvalete doğru topallıyordum. Dayanamadı ve düşmeme engel olurken beni tekrar kaldırdı, "Bırak! Beni taşımanı istemiyorum!" Ona vururken mızmızlandım ama hala bırakmadığı için yenilmiş hissettim.
Ben de onun gibi küvete girdim, vücudumun tamamen ıslandığını gördüğünde Jungkook'un beni tekrar sikmek isteyeceğini düşündüm. "hey bebeğim" diye sordu Jungkook. "Özür dilerim..." diye mırıldanarak cevap verdim. Kaşlarını çattı "neden?"
"seni tekrar tekrar bıraktığım için, seni seviyorum ve-" Elimde kalan son güçle ona doğru çömeldim ve dudağından öptüm.
"Üzülmemelisin, yani demek istediğim benim de suçum var, bu yüzden kendini üzüp suçlama, tamam mı?" Ona sevgi dolu gözümle baktım, bana olan sevgisi ve şefkati zaten yeterliydi. Kıçımdaki acıyı hissedince aniden yere yığıldım.
"Sanırım çok sert davrandım" Jungkook güldü, "Evet!" Sinirle bağırdım. Jungkook vücudumu yıkamama yardım ederken eski pozisyonuma geri oturdum. Bunu yaptıktan sonra beni dışarı çıkarıp kuruladı sonrada en rahat giysilerden giydirdi. Yatak odasına gittik ya da Jungkook beni yatak odasına taşıdı mı demeliyim. Orada sarılıp film izledik, şimdiye kadarki en iyi gündü gibi hissettim ama garip bir şey olacakmış gibi hissediyordum.
—
Evett yavaş yavaş serinin sonuna yaklaşıyoruz. Sanırım yaklaşık 4-5 bölümde final yapacağım...
Bu arada beni takip edinnn