ක.. කව්ද... යක්කෝ... ඇතුල්. ලට ආවෙ... 😴
ඈඈඈඈඈඈඈ 😫...
ජින් හ්යෝං.........🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫
Jin : 😠 ජොං .... ජංගුක් තමුසෙ මොකද්ද මේ කලේ.......
ආහ්... හ්යොං හ්යොං... ගහන්න එපා.. එපා... එපා...... 😫😫... ආහ්....
July : ජංගුක්... කුකී... කුකී... අනේ කුකී... 😟..
යාහ්.....ඈඈඈඈඈඈඈ 😫.. හාහ්.. හාහ්...
😥 බබා..July : ජංගුක් ඇයි කෑ ගැහුවෙ.. කව්ද ඔයාට ගැහුවෙ.... 😥 ඔයා හොඳින් නේද 😕... ???
Jk : aah... fucking dream shik 😑..
කුකියගෙ මලබෙරිහන් දීමට කෙල්ලත් බය වෙලා නැගිට්ටා... ආපු ජිනෙක් නෑ ... ඒ ජංගුක්ගෙ හිත යට තිබුන බය....
( ජින් ඔප්ප ඇත්තටම ආව කියල හිතපු අය කතාවෙන් ලෙප්ට් වෙන්න 🤣🤣✌️.
කට්ටියට මං පොඩි ආතල් එකක් දුන්නෙ. යකූ කුකී ගුටි කන එකට කට්ටියගෙ සතුට 😅💥 )July : ඇයි කුකී.... 😕
Jk : නිකං... හීනයක් දැක්කා... 🙄..
කෙල්ලට ඇඳුමක් නෑ කියල සිහියකුත් නෑ බෙට්ශීට් එකත් ඉන ලඟටම වැටිල.. ඒක දැක්ක ගමන් පොර ආයම කෙල්ලව ඇඳට පෙරල ගත්තෙ boob කන්න බලං....
July : ආහ්ම්.... ආහ්... 😣 කුකී අහකට යන්නකො.. මට අමාරුයි .....
Jk : ආම්... sorry sorry babe... ඉන්න මං පේන් කිලර්ස් දෙකක් අරං එන්න...
අපි නාල පොඩි ගමනක් ගිහිල්ල එමූ... 😚July : කොහෙද ?? අද යන්නම ඕනද මට ටිකක් අමාරුයි වගේ... 😕
Jk : ඔයා අමාරුවෙන් හරි නොගියොත් මට අදින් පස්සෙ ජීවත් වෙන්න වෙන එකක් නෑ 🙂..
හ්යොං මාව කයි....July : 😅😅 ඕහෝ... මාෆියා කින්ග් බයයි හ්යොංට ඒකත් හොඳයි...
මං එන්නෙම නෑ යන්න... හූ හූ....Jk : ආවෙ නැත්තම් ආයෙ කරනව... 😌
ජංගුක් ශීට් එක අහකට විසික්කරල නැගිටිද්දි කෙල්ල ඇස් වහන කෑ ගැහුවෙ ඇඟේ නූල් පොටක් නැති කුකියව දැකල...
ඈඈඈඈඈඈඈ 😫...
ඇඳුමක් දා ගන්නව ජංගුක්....ආහ්... මලා sorry sorry.... 😁..
Babe අනේ එන්නකො....කුකියගෙ කරදරේට කෙල්ලත් අමාරුවෙන් ලෑස්ති වෙලා ජංගුක් එක්ක ගමන ගිහිල්ල ආපහු එන ගමන්....
කෙල්ල ඇඟිල්ලට දාපු ඩයමන්ඩ් ring එක හරෝ හරෝ බලනව හරි ආසාවෙන්...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝔸𝐑𝕂 𝐏ℝ𝐎𝔽𝐈𝕃𝐄 ⚠️ 𝐉𝐊 ( complete )
Hayran KurguDon't Copy My Work 🚫 Sinhala JEON JUNGKOOK Mafia / murder Thief Love Revenge Fight Blood Start 2021/12/22